Gezondheid alle pijlers

kwaaltjes na bevalling

23-11-2009 13:41 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die ook, net als ik, na de bevalling een bultje op haar schaamlip heeft? Het is een soort kluwen van bloedvaatjes, ziet eruit als een rood/blauw bultje. Heeft iemand er iets aan laten doen?
Is het geen spatader?
Heb het niet, maar kan me voorstellen dat het veroorzaakt is door het persen?

Anders bel je even de huisarts, indien je er last van hebt...
Als dat alles is..;-)

Nee, ik kan me voorstellen dat het naar is. Het klinkt een beetje als een spatader van het persen. Je kunt er creme voor krijgen, maar volgens mij gaat het nooit meer helemaal weg. Ik heb er ook een, alleen zit 'ie ergens anders, en dan heet hij ook anders...
quote:AlettaJacobs schreef op 23 november 2009 @ 14:05:

Als dat alles is..;-)

Nee, ik kan me voorstellen dat het naar is. Het klinkt een beetje als een spatader van het persen. Je kunt er creme voor krijgen, maar volgens mij gaat het nooit meer helemaal weg. Ik heb er ook een, alleen zit 'ie ergens anders, en dan heet hij ook anders...
.
Lach je zeker niet uit hoor AJ, wacht maar tot ik ze over een paar weken zelf heb! Dan piep ik wel anders....
.
quote:Jorina schreef op 23 november 2009 @ 14:12:

Lach je zeker niet uit hoor AJ, wacht maar tot ik ze over een paar weken zelf heb! Dan piep ik wel anders....Geeft niks hoor, ik vond het ook wel humor (behalve dan dat het nog verrassend veel pijn deed, zo'n kreng, maar ach, wel boeiend om eens meegemaakt te hebben ) Sterkte alvast voor over een paar weken. En niet te hard persen, hè
quote:AlettaJacobs schreef op 23 november 2009 @ 14:17:

[...]

Geeft niks hoor, ik vond het ook wel humor (behalve dan dat het nog verrassend veel pijn deed, zo'n kreng, maar ach, wel boeiend om eens meegemaakt te hebben ) Sterkte alvast voor over een paar weken. En niet te hard persen, hè Thanks
Hmmm, ik dacht dat dit een algemeen kwaaltjes topic was over allerhande kwaaltjes na de bevalling (daar heb ik er ook namelijk nog steeds een aantal van, vijf maanden nadien). Maar het gaat alleen over jouw kwaaltje (ik zal dus niet beginnen over de mijne, het is namelijk jouw topic!).

Ik denk ook dat het een spatader is. Hopelijk heb je er snel minder last van en anders kan je er toch altijd even laten kijken?
Laat je verloskundige of huisarts eens een blik op werpen.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven