love of a lifetime maar het werkt niet!

22-11-2009 22:34 327 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem. Ga al 3 jaar met een jongen. laat ik het zo zeggen, ik heb werk gedaan waar ik niet trots op ben, in een club. daar heb ik hem ontmoet. Het was meteen raak. zoveel mannen in mijn leven óntmoet maar bij geen 1 heb ik ooit het gevoel gehad wat ik bij hem heb. als hij alleen al met zijn hand langs mijn wang gaat, en me aankijkt. echt, ik word gewoon gek. ik ken dat gevoel helemaal niet. door mijn werk was ik best verhardt. gevoel sloot ik buiten. maar hij was meteen al door die muur heen. nou zal je denken, wat is het problleem dan want het klinkt allemaal goed. maar daar komt het.ik ben gestopt met dat werk. uit liefde voor hem.hij wou een kind van me, gooide zo mijn pillen weg. tuurlijk wou ik dat ook. zo verliefd op hem. en ja. Ik ben zwanger geraakt van hem. Dat hij niet altijd bij me was kwam omdat hij snachts werkte. en ik overdag. maakte hij me wijs. dus logisch dat hij vaak in zijn eigen huis sliep en niet bij mij. 4 maanden zwanger kwam ik erachter dat hij getrouwd was. met een turkse. (hij is ook turk, ik Nl). Ik heb voor mijn kind gekozen. maar toch kon ik hem niet vergeten. soms bleef hij weken zomaar weg. soms zelfs maanden.maar steeds als hij terug kwam weer datzelfde heftige gevoel. als we elkaar aankijken worden we al gek. nu is mijn kleine anderhalf. \hij kijkt er niet naar om. als hij al komt vraagt hij of de kleine naae de oppas kan. onlangs ben ik er achter gekomen dat hij bij haar ook een zoon heeft. even oud!! Ik snap dat iedereen nu denkt,WAT EEN NAIEFE DOMME MEID. DAT JE DIT ACCEPTEERD! echt, ik snap dat iedereen zo denkt, maar echt, bij een ander was ik al honderd keer weggeweest. en het lukt me gewoon niet bij hem. omdat ik gewoon uit weet dat ik bij geen 1 man dat gevoel zal hebben wat ik bij hem heb. voor mij voeld hij echt als de liefde van mijn leven. Hij zegt dat het andersom ook zo is,maar dat hij door de turkse cultuur niet bij haar weg kan.(eerwraak enz). Wat moet ik doen help me!! op dit moment hou ik al 6 weken het contact af. echt, het kost me zoveel kracht want ik mis hem zo ontzettend,maar ik ga gewoon kapot aan deze relatie. maar aan de andre kant heb ik mijn zwakke momenten,dan denk ik "fuck it,een ander maakt me ook niet gelukkig dus dan maar de fijne momenten met hem". maar ja...zo kan ik natuurlijk niet doorgaan. niet voor mij niet voor mijn zoon. please geef me advies..
Noa en Luna, jullie discussie saampjes is totaal onvolgbaar, gezien het feit dat er op een vreemde manier gequote wordt. Het is mij in elk geval niet duidelijk wie wat zegt....
Ow oke minny zou er in he tvervolg op letten
Voor die vent is ze nu zijn gratis privéhoer, dus veel stommer kun je niet worden. Vraag er dan tenminste nog geld voor, want allimentatie betaalt hij vast ook niet.

Echt sneu dit.
quote:TheEmpress schreef op 23 november 2009 @ 16:40:

Voor die vent is ze nu zijn gratis privéhoer, dus veel stommer kun je niet worden. Vraag er dan tenminste nog geld voor, want allimentatie betaalt hij vast ook niet.

Echt sneu dit.uuuhhhhhhm jij typt precies wat ik bij het lezen van dit topic dacht
nou nou... het houd de gemoederen wel bezig he? ik heb zo is even alles doorgelezen, maar serieus...deze discussie begint toch wel het niveau van een doperwt te krijgen hahah. maar ja, dat kan ook niet anders he... het gaat hier tenslotte over een kindverwaarlozende prive hoer....dus ja...hahah erg veel niveau valt er niet meer aan te verwachte.

ik wens jullie weer veel plezier met dit onderwerp!! ik zie het over een paar daagjes wel weer tot welk niveau het/ik dan gedegradeerd ben!! hahah
Waar komt die zelfkennis ineens vandaan Serap?
Cum non tum age
Wat dacht jij dan te verwachten, je vraagt hier advies, maar iedereen geeft je advies, wil je laten inzien dat je beter af bent zonder die man, maar jij raast en tiert hier alleen maar, hebt een grote bek, denkt dat iedereen hier geen leven heeft, maar lees nou eens goed, zonder zo boos te zijn, de adviesen die de mensen je geven. JIJ geeft zelf al aan dat je een probleem hebt, dat je werk hebt gedaan, waar je niet trots op bent, dat je kapot gaat aan deze relatie, help, geef me advies, zijn je eigen woorden. Doe wat met de tips , reageer eens op de adviezen van mensen ipv hier een grote bek op te zetten. Zie in dat de mensen hier je advies geven waar je ZELF om vraagt door dit topic te openen. En ja, je weet dat je zonder deze man beter af bent, je hebt liefdesverdriet, er zijn je duizenden mensen voor geweest en echt , zonder hem wordt je heus wel gelukkig, richt je op je zoontje, werk, de toekomst en als je kiest voor een leven met de vader van je kind, die zijn EIGEN kind bij de oppas wil zien, wanneer hij bij jou is, getrouwd is met een ander, dan KIES JIJ daarzelf voor en moet je verder niet zeuren.

Je zorgt vast goed voor je zoontje, maar wil je een vader voor hem, die hem niet eens wil zien, geen interesse toont?

Wil je een relatie met een man die jij als de liefde van je leven beschouwt, maar jou als een leuke bijkomstigheid ziet. Waar is je eigenwaarde? Wees sterk en laat je verstand het sterkste zijn en niet je gevoel, hoe moeilijk ook, je komt echt over hem heen, hoe ongeloofwaardig je dat nu ook vindt klinken. Lees de adviezen hier goed door en doe er iets mee, ipv iedereen aan te vallen. Dit is jouw topic, door jou geopend, jij hebt een probleem, wees eerlijk tegen jezelf! De mensen hier hebben het beste met je voor en stoppen tijd en energie in jouw probleem.
ik krijg hier een enorm parels voor de zwijnen gevoel van.
quote:Discus schreef op 23 november 2009 @ 17:31:

Wat dacht jij dan te verwachten, je vraagt hier advies, maar iedereen geeft je advies, wil je laten inzien dat je beter af bent zonder die man, maar jij raast en tiert hier alleen maar, hebt een grote bek, denkt dat iedereen hier geen leven heeft, maar lees nou eens goed, zonder zo boos te zijn, de adviesen die de mensen je geven. JIJ geeft zelf al aan dat je een probleem hebt, dat je werk hebt gedaan, waar je niet trots op bent, dat je kapot gaat aan deze relatie, help, geef me advies, zijn je eigen woorden. Doe wat met de tips , reageer eens op de adviezen van mensen ipv hier een grote bek op te zetten. Zie in dat de mensen hier je advies geven waar je ZELF om vraagt door dit topic te openen. En ja, je weet dat je zonder deze man beter af bent, je hebt liefdesverdriet, er zijn je duizenden mensen voor geweest en echt , zonder hem wordt je heus wel gelukkig, richt je op je zoontje, werk, de toekomst en als je kiest voor een leven met de vader van je kind, die zijn EIGEN kind bij de oppas wil zien, wanneer hij bij jou is, getrouwd is met een ander, dan KIES JIJ daarzelf voor en moet je verder niet zeuren.

Je zorgt vast goed voor je zoontje, maar wil je een vader voor hem, die hem niet eens wil zien, geen interesse toont?

Wil je een relatie met een man die jij als de liefde van je leven beschouwt, maar jou als een leuke bijkomstigheid ziet. Waar is je eigenwaarde? Wees sterk en laat je verstand het sterkste zijn en niet je gevoel, hoe moeilijk ook, je komt echt over hem heen, hoe ongeloofwaardig je dat nu ook vindt klinken. Lees de adviezen hier goed door en doe er iets mee, ipv iedereen aan te vallen. Dit is jouw topic, door jou geopend, jij hebt een probleem, wees eerlijk tegen jezelf! De mensen hier hebben het beste met je voor en stoppen tijd en energie in jouw probleem.Ja maar soms is de waarheid hard. En dan kan je er altijd nog voor kiezen om tegen die keiharde waarheid op te boksen!
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 17:19:

nou nou... het houd de gemoederen wel bezig he? ik heb zo is even alles doorgelezen, maar serieus...deze discussie begint toch wel het niveau van een doperwt te krijgen hahah. maar ja, dat kan ook niet anders he... het gaat hier tenslotte over een kindverwaarlozende prive hoer....dus ja...hahah erg veel niveau valt er niet meer aan te verwachte.

ik wens jullie weer veel plezier met dit onderwerp!! ik zie het over een paar daagjes wel weer tot welk niveau het/ik dan gedegradeerd ben!! hahah

Maarja dan moet je hier niet op viva zielig een topic openen en om hulp en raad gaan vragen. Dan moet je gewoon lekker doen wat je altijd al deed en zo verder blijven leven zoals je nu doet.

Lekker voorbeeld voor je zoon ben jij. Hem dumpen bij de oppas als papa weer even langs komt voor een snelle wip.
@Serap: aangezien je toch nog wel blijft lezen , wil ik je nog even dit vragen. Ik vroeg je gisteravond wat je doel is op dit moment, met de "tactiek" zoals jij het noemde van geen contact meer opnemen. Wat je nu al zes weken volhoudt.

Wil je dat hij gaat scheiden, bij jullie intrekt, dat hij je met rust laat, dat de situatie blijft zoals hij is (ja ik kan van alles bedenken, maar daar hebben we natuurlijk niet veel aan)? Ik ben benieuwd wat je doel is.
quote:Teigera schreef op 23 november 2009 @ 17:40:

@Serap: aangezien je toch nog wel blijft lezen , wil ik je nog even dit vragen. Ik vroeg je gisteravond wat je doel is op dit moment, met de "tactiek" zoals jij het noemde van geen contact meer opnemen. Wat je nu al zes weken volhoudt.

Wil je dat hij gaat scheiden, bij jullie intrekt, dat hij je met rust laat, dat de situatie blijft zoals hij is (ja ik kan van alles bedenken, maar daar hebben we natuurlijk niet veel aan)? Ik ben benieuwd wat je doel is.Dan zou Serap haar zoon nog verrekte weinig zien ben ik bang, aangezien zijn ''papa'' wilt dat ie naar de oppas gaat als ''papa'er is....
kijk, jullie noemen dit allemaal ädvies geven". zoals jullie weten kom ik uit een harde wereld. maar wat de meeste van jullie doen noem ik niet ädvies geven maar gewoon keihard afzeiken.

sorry, daar kan ik niks mee. dan word er gezegt; lees de adviezen eens goed door, maar kom op...noemen jullie dit echt adviezen? ik noem dit gewoon iemand die toch al zich shit voeld nog even harder de grond intrappen.

maar het maakt niet uit. het doet me niks.maar hou alsjeblieft op met al deze scheld onzin adviezen te noemen .

teigra is de enige die door vraagt naar de situatie. de rest zeikt alleen maar af.

met doorvragen kan ik opzich iets. want daar kan ik antwoord op geven. alleen heb ik daar na al jullie shit gewoon eigenlijk helemaal geen behoefte meer aan.

\dus ik ga me weer op mijn kleine storten.

mazzel
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 17:19:

Serap, ik vind je géén kinderverwaarlozende privéhoer, en ik vind het vervelend dat je dit gevoel hebt van alle 'kritiek' die je hier over je heen krijgt.

Punt blijft wel, dat je niet verstandig bezig bent met deze man, en dat je dat zelf dondersgoed weet! De vrouwen die hier reageren willen jou ook de ogen doen openen, omdat je een gi-gan-tisch bord voor je kop hebt.

En jouw reactie is die van een twee-jarige: je gooit je kont tegen de krib en doet alsof alle andere mensen gek zijn. Want jij hebt de waarheid in handen! Nou, dat is gewoon niet zo. Hier op het forum zitten verstandige, lieve, intelligente vrouwen, die vaak al heel wat hebben meegemaakt in hun leven. Soms zijn de reacties enorm bot, maar als je daar niet tegen kunt moet je maar geen topic openen.

Vraag blijft voor mij: Wat wil je zelf? Dat je zes weken geen contact met hem hebt opgenomen, wat zegt dat? Wat wil je van deze man, die je zelf de liefde van je leven noemt? Neem je genoegen met de situatie zoals hij nu is?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:serap schreef op 22 november 2009 @ 22:34:

nu is mijn kleine anderhalf. \hij kijkt er niet naar om. als hij al komt vraagt hij of de kleine naae de oppas kan. onlangs ben ik er achter gekomen dat hij bij haar ook een zoon heeft. even oud!! ..

Dus de liefde van je leven, de vader van je kind, het kind waar jij oneindig veel van houdt, daar kijkt hij niet naar om???

Hoe rijmt dat met elkaar, de liefde van je leven zijn en een waardeloze vader van jullie kind?
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 17:57:

kijk, jullie noemen dit allemaal ädvies geven". zoals jullie weten kom ik uit een harde wereld. maar wat de meeste van jullie doen noem ik niet ädvies geven maar gewoon keihard afzeiken.

Is niet waar, ik zal hieronder even een paar heldere adviezen quoten voor je.

maar het maakt niet uit. het doet me niks.maar hou alsjeblieft op met al deze scheld onzin adviezen te noemen . Het doet je wel iets, anders gaf je niet zo'n felle reacties. Volgens mij weet jij deep down dat de botte reacties een kern van waarheid bevatten, dat vind jij vervelend omdat je erdoor geraakt wordt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Om te bewijzen dat er wel degelijk echt advies wordt gegeven en Serpa hier niet alleen uitgezeken wordt, een samenvattinkje.

En Serpa: LEES ALSJEBLIEFT wat er staat. En voel je niet zo aangevallen

quote:tijgermeisje schreef op 22 november 2009 @ 22:44:

hoe weet je nou dat je dit gevoel nooit bij iemand anders zal hebben?!

Advies, tja, wat wil je, je zegt zelf zo kan ik niet doorgaan, oftewel neem je eigen advies ter harte en breek met hem. Wie weet wat de toekomst brengt!quote:Enneaaa schreef op 22 november 2009 @ 22:46:

God meid.... je kan het echt (ook al voel je dit nu misschien even niet) Je doet het zes weken al zo goed, kom op nog 6 erbij, je kan het. Die liefde die je voelt bestaat in jou en jouw hoofd niet in hem (zijn acties en gedrag lezend)

Jij ziet hem als "endless love" en hij gebruikt jou doordat jij hem als "endless love"ziet.

Sterktequote:Nomad schreef op 22 november 2009 @ 22:49:

Je kunt het! En als je hem weer wilt contacteren, ga je op je handen zitten. NIET bellen. Niet smssen. Niet mailen. Etc. Kom gewoon naar het viva forum en wat kletsen. Er zijn hier genoeg lieve forummers die andere vrouwen helpen is mijn ervaring. Echt, je kunt het! En je doet het heel goed, al 6 weken!!!quote:Teigera schreef op 22 november 2009 @ 23:13:

[...]

Heel hard gesteld: kennelijk voelt hij dat niet voor jou. Heel jammer voor jou dat je zo verliefd bent geworden op iemand die met jou en je gevoelens speelt, maar zo is het wel. Hij geeft niet zoveel om jou en kennelijk al helemaal niet om jullie zoontje. Wegwezen.

Ook al denk je nu dat er nooit meer iemand zal zijn waar je je zo bij voelt, omdat het allemaal zo ontzettend bijzonder voelt tussen jullie, dat is niet zo. Dat lijkt nu zo. Dat praat je jezelf aan. Tijd heelt alle wonden, pas als je openstaat voor een andere relatie zul je merken dat een echte relatie er heel anders, warmer en liefdevoller uitziet.quote:mips schreef op 23 november 2009 @ 09:32:

even een vraag: hou je wel van je zoon? Je wil een toekomst opbouwen met een vent die zijn zoon niet wil zien, een andere vrouw en kind heeft en jou als een stuk stront behandelt.

Niet echt een optimale situatie om een kind op te voeden. Laat die vent barsten. Zie je zelf dan niet wat die kerel doet?

Precies hetzelfde als in de "baan waar je niet trots op bent" maar dan zonder te betalen. Niet meer niet minder. Toen wilde hij ook geen vastigheid en al helemaal geen kind. Toen wilde hij ook enkel seks.

Stop met die ***smoezen over eerwraak en gearrangeerde huwelijken. Die vent is niet geinteresseerd in nog meer of andere vastigheid. Die wil rondneuken doen en laten zonder rekening te houden met een vrouw.

Word wakker en kies voor je zoon, die heeft je harder nodig dan dat zielige testosteronhaantje dat jij (misplaatst) de love of your lifetime noemt. Dat is eenzijdige liefde waar hij verder niets mee van doen heeft blijkt uit zijn gedrag.
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 17:19:[...] hahah. maar ja, dat kan ook niet anders he... het gaat hier tenslotte over een kindverwaarlozende prive hoer....dus ja...hahah erg veel niveau valt er niet meer aan te verwachte. [...] hahahVind je het echt grappig of krijg je al kiespijn als een boer?

Er zijn hier mensen die medelijden met je hebben. Dat dit niet leuk is en verdomd hard aankomt en je daarom om je heen gaat slaan begrijp ik best. Maar denk je zelf dat je ermee geholpen bent?

Denk je zelf dat je er mee geholpen bent om opstandig al in de rondte trappend deze relatie voort te zetten?

Aan wie wil je bewijzen dat het ooit wél gelukkig gaat worden? Aan ons? Aan jezelf? Aan je zoon?

Het is een hard gelag, maar het gaat niet gebeuren meid.

Kies toch voor wat waardigheid. Je hóeft geen hoer te zijn. Je bent een moeder, een werkende volwassen vrouw. Je hebt genoeg om trots uit te halen.

Ben toch eens trots op jezelf. En gedraag je dan niet opgeblazen trots tegenover ons, maar gewoon in stilte, voor jezelf, voor je zoon. Dáár gaat het toch om?

Trap die man die niet van jou en je zoon houdt je leven uit en ga er samen met je kind wat moois van maken.
KIjk Serap,

jij vraagt ons wat je meot doen. 1 ieder hier geeft daar zijn/haar mening over, die over het algemeen wel overeen komen met elkaar: laat hem los en kies voor je zelf en je kind, hij is jouw niet trouw(en zijn vrouw ook niet) en zou dat ook nooit worden.

Maar verder op geef jij ook al aan dat jij gewoon door gaat zoals je nu leeft en dat jou al onze adviezen niks kan schelen...

wat wil je nou eigenlijk van ons???
quote:serap schreef op 23 november 2009 @ 17:57:

sorry, daar kan ik niks mee. dan word er gezegt; lees de adviezen eens goed door, maar kom op...noemen jullie dit echt adviezen? ik noem dit gewoon iemand die toch al zich shit voeld nog even harder de grond intrappen.

maar het maakt niet uit. het doet me niks.maar hou alsjeblieft op met al deze scheld onzin adviezen te noemen .

teigra is de enige die door vraagt naar de situatie. de rest zeikt alleen maar af.

met doorvragen kan ik opzich iets. want daar kan ik antwoord op geven. alleen heb ik daar na al jullie shit gewoon eigenlijk helemaal geen behoefte meer aan.

\dus ik ga me weer op mijn kleine storten.

mazzelLieve Serap, er wordt hier inderdaad onnodig in de grond getrapt. Over en weer, want ook door jou. Maar goed, een kat in nood maakt rare sprongen, dus ik begrijp je wel.

Misschien is het een idee om zelf proberen de rust te bewaren nu met reageren en je te richten op de goede vragen en adviezen? Leg de rest naast je neer.
Ondertussen blijf ik erbij dat het niet goed voor je zoon is dat hij blijkbaar niet belangrijk (genoeg) wordt gevonden door zijn ouders. Hoe voelt hij zich straks, als hij zich volledig realiseert dat zijn vader wil dat hij zo snel mogelijk optieft, en dat zijn moeder daar in meegaat?
Serap, wees verstandig en kies voor je zelf en voor je kindje! Hij verdient jouw onverdeelde aandacht. En niemand vind jou hie reen kinderverwaarlozende privéhoer.

Echt er zijn mannen zat die jou zóveel beter zouden behandelen dan dat hij doet!

Wat hij doet dat is geen liefde, dat is misbruik maken van.

Jij ziet dat misschien wel door een roze bril, hoogtijd die roze bril van je af te zetten, neer te dalen vanaf je roze wolkje en je eigen leven en dat van je zoon voorop te zetten!!
quote:minny schreef op 23 november 2009 @ 18:12:

Ondertussen blijf ik erbij dat het niet goed voor je zoon is dat hij blijkbaar niet belangrijk (genoeg) wordt gevonden door zijn ouders. Hoe voelt hij zich straks, als hij zich volledig realiseert dat zijn vader wil dat hij zo snel mogelijk optieft, en dat zijn moeder daar in meegaat?Een heel wijs advies!
Dit heeft overigens niks met jouw vroegere beroep te maken, maar alles met de manier waarop je je nu gedraagt. Ik ken meerdere prostituees die ik veel hoger inschat dan de gemiddelde mens. Echter, jouw gedrag nu, ook zonder dat beroep, roept wel degelijk veel kritiek op. Met name je gedrag en houding omtrent je zoon.

Even alle bla bla opzij over passie en zow: Jij accepteert de manier waarop hij jouw zoon behandelt, omdat hij zo lekker neukt.

En ja, daar is wel degelijk wat mis mee.
ik ga nu even mijn zoon verzorgen en ben terug al hij slaapt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven