Genante momenten

20-09-2009 20:45 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een topic dat gesloten is, ging het o.a. over genante momenten. Vond ik wel leuk. Nog een genant moment van mij (daar grossier ik namelijk in):

Ik was een poos geleden in een kroeg, 1 wijntje te veel op, en zie mijn voormalige leidinggevende aan de bar staan. Leuk! Dat was de leukste baas die ik ooit gehad heb! Ik loop dus enthousiast naar de man toe, sla mijn armen om 'm heen, geef 'm drie stevige pakkerds terwijl ik kir: "Hallooooooooo, hoe is het met jouououououou, wat leueueueueueueuk, ik heb je al zo lang niet gezieieieieieieieieieien!!!". De man meldt dat het hem goed gaat, excuseert zich en loopt weg, iets over "even naar het toilet" mompelend. Hmmmmm, denk ik, vroeger was je leuker.

Kom ik terug bij mijn vriendin, zegt ze: "Waar ken jij Harm Edens van?'.

Wie heeft er nog meer leuke blunders te melden?
.
Ik heb hem al eens in een ander topic verteld, maar zal hem hier nog even plaatsen *schaam*

Ik liep eens collecte en bij een deur opende een jongen, net wat ouder dan ik.

Hij had een spijkerbroek aan waarvan de rits openstond en de witte voering van zijn broekzak eruit puilde.

In plaats dat ik gewoon niks zeg, zeg ik:

Je gulp staat open en je zak hangt eruit...

Nog nooit iemand zo verschrikt naar beneden zien kijken. Kan me er nog voor schamen als ik er aan denk....
Whoehahahahahhaaaa Fniel!
LOL Fniel!!!! Ik lach me slap. Wat ontzettend geestig.

En dan te bedenken dat ik m ook al kende (net als Leo).

>/)

*Nijntjelacht smily met verneuks toetsenbord maar er wordt aan gewerkt!*
Uiteraard heb ik zelf geen blunders te melden.
.
:-)

Wat de fuk! Hij doet het weer!!!!!!!!!!!!!!!

Bubbels, je bent een koning. Dit probleem heb ik serieus al 2 weken! Geweldig!
.
up!
Ik kan dat verhaal van diarree in die plantenbak niet terugvinden maar ben nu wel benieuw geworden..kan iemand dit verhaal misschien kopieeeren?
quote:Vinyl schreef op 23 september 2009 @ 18:53:

Ik heb hem al eens in een ander topic verteld, maar zal hem hier nog even plaatsen *schaam*

Ik liep eens collecte en bij een deur opende een jongen, net wat ouder dan ik.

Hij had een spijkerbroek aan waarvan de rits openstond en de witte voering van zijn broekzak eruit puilde.

In plaats dat ik gewoon niks zeg, zeg ik:

Je gulp staat open en je zak hangt eruit...

Nog nooit iemand zo verschrikt naar beneden zien kijken. Kan me er nog voor schamen als ik er aan denk....Oooh ik lig echt dubbel tráánen van het lachen
Gisterennacht (na halloweenfeest) dacht ik dat het een strak plan was om ff een pitstop te maken bij mijn mooie Turkse lover. Ik bleef uiteindelijk slapen. En werd ongesteld. In zijn bed. Alles zat onder...

Ondanks dat hij simpelweg "geen probleem" zei en goedgemutst het bed ging verschonen ben ik heul snel vertrokken. Met een hoofd bijna nog rooier dan zijn matras...

Errug genant
quote:minny schreef op 31 oktober 2009 @ 04:16:

Gisterennacht (na halloweenfeest) dacht ik dat het een strak plan was om ff een pitstop te maken bij mijn mooie Turkse lover. Ik bleef uiteindelijk slapen. En werd ongesteld. In zijn bed. Alles zat onder...

Ondanks dat hij simpelweg "geen probleem" zei en goedgemutst het bed ging verschonen ben ik heul snel vertrokken. Met een hoofd bijna nog rooier dan zijn matras...

Errug genant
verwijderd ivm herkenbaarheid
Geweldig topic!

De tranen rollen over m'n wangen!
Maandagochtend 9 uur, met m'n verkeerde been uit bed gestapt. Op het werk was het vrijwel gelijk erg druk. Een beetje gehaast ren ik de postkamer/repro binnen voor een of ander stom kopieerklusje. Het was de enige plek in het gebouw waar je destijds mocht roken. Er werkten 2 jonge gasten die altijd wel in waren voor een gezellig praatje.Ik kwam er dagelijks. Terwijl ik op m'n "bestelling" wacht, ga ik met een kop koffie en een sigaret bij een van die gasten aan tafel zitten.

Nog steeds enigszins chagrijnig zie ik voor me een opengeklapte Story liggen met een daarin een artikel over Hummie van der Tonnekreek (op dat moment redelijk veel in het nieuws door Big Brother enzo) met als kop boven het artikel "Hummie says....", waarop ik zeg: "Goh, wat heeft Hummie allemaal te zeggen?".

M'n postkamercollega vraagt daarop wat ik eigenlijk van Hummie van der Tonnekreek vind. "Ik vind het maar een lelijke heks", antwoord ik gedachtenloos.

Even stil.....

Oh, antwoordt hij voorzichtig, dat is m'n moeder.

Ik kon wel door de grond zakken. Er was niks wat ik kon zeggen wat dit nog goed zou maken. Ik gaf puur door m'n slechte humeur zo'n ongenuanceerd antwoord.Al had je op dat moment gevraagd wat ik van Miss Nederland vond, had ik hetzelfde antwoord gegeven. Leg dat maar eens uit, dat komt nooit meer over.

Het is inmiddels ruim 10 jaar geleden, maar kan nog het schaamrood op m'n kaken krijgen bij de herinnering alleen al.
quote:NJoy schreef op 21 november 2009 @ 10:42:

M'n postkamercollega vraagt daarop wat ik eigenlijk van Hummie van der Tonnekreek vind. "Ik vind het maar een lelijke heks", antwoord ik gedachtenloos.

Even stil.....

Oh, antwoordt hij voorzichtig, dat is m'n moeder.

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
bij het zien van deze foto voelde ik mij wel genant...

volgende keer zal ik beter opletten na het plassen
Heb altijd kansloze blunders en verschuttingen. Keer in de trein in slaap gevallen naast een vreemde meneer, met mijn hoofd op zijn schouder Toen ik wakker werd schaamde ik me dood, want ik had ook nog ontzettende kweilplek achtergelaten....
Bij tankstation ff snel cappucino scoren. Ik kom naar buiten met mijn bakkie, staan er vier mannen te roken, leuke mannen ook om te zien. Ik loop stoer naar mijn auto, druk op knopje maar geen bliepbliep0auto-gaat-open. Hmm, ik druk nog een keer op knopje, weer niks, waarop ik ontzettende driftbui voel opkomen. Ik in mezelf scheldend en tierend nog 88 keer op knopje gedrukt, zie ik in mijn ooghoek een andere auto wel bliepbliep knipper knipper doen.... Sta ik al half uur aan de verkeerde auto te rukken! Grappig was wel dat ik mijn cappucino op dak van die auto had gezet en ben vergeten...dat gaat er vol overheen als je wegrijdt :):)
[quote]Caviahaar schreef op 24 november 2009 @ 01:33:

Bij tankstation ff snel cappucino scoren. Ik kom naar buiten met mijn bakkie, staan er vier mannen te roken, leuke mannen ook om te zien. Ik loop stoer naar mijn auto, druk op knopje maar geen bliepbliep0auto-gaat-open. Hmm, ik druk nog een keer op knopje, weer niks, waarop ik ontzettende driftbui voel opkomen. Ik in mezelf scheldend en tierend nog 88 keer op knopje gedrukt, zie ik in mijn ooghoek een andere auto wel bliepbliep knipper knipper doen.... Sta ik al half uur aan de verkeerde auto te rukken! Grappig was wel dat ik mijn cappucino op dak van die auto had gezet en ben vergeten...dat gaat er vol overheen als je wegrijdt :):)[/quote]

grappig want het was de schuld van de auto?
Whatever, I do what I want
quote:crini schreef op 24 november 2009 @ 01:35:

[quote]Caviahaar schreef op 24 november 2009 @ 01:33:

grappig want het was de schuld van de auto? Hmm, grap uitleggen maakt 'm stuk... De koffie stond op de auto van iemand anders en ging er onder wegrijden vol overheen... Dus.. Laat maar..
quote:Caviahaar schreef op 24 november 2009 @ 01:29:

Heb altijd kansloze blunders en verschuttingen. Keer in de trein in slaap gevallen naast een vreemde meneer, met mijn hoofd op zijn schouder Toen ik wakker werd schaamde ik me dood, want ik had ook nog ontzettende kweilplek achtergelaten....

ha ha ha, toch nog gelachen vandaag !

(gggrrr, smileys werken niet bij mij)
dat verhaal van Leo..

en alle andere uiteraard..
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Half dood topic, maar o zo leuk.

Owkee, mijn blunder. Ik stap een lift in waar al een aantal mensen in staan, en ik wil naar boven. Druk op het knopje van de tweede verdieping, en de deuren gaan open, in plaats van dicht. Ik kijk wat verstoord, en zie dat MIJN lampje voor de tweede uit is. Vier en vijf branden wel, maar daar moet ik niet naar toe.

Druk snel nóg een keer op twee, want anders sta ik straks op de vierde. De deuren gaan alweer open en "mijn" lampje uit.

Binnensmonds vloek ik wat en ram weer op het knopje voor de tweede verdieping. "Waar moet u zijn dan?" vraag een Oude van Dage. Ik sis beleefd dat ik naar de tweede moet. "Daar waren we al hoor."

Ik heb, terwijl mijn hoofd een tomaatje na deed mijn excuses aangeboden aan de mensen in de lift.

Had even mijn kop er niet bij.
Viva la vida

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven