Bezemtopic deel 5 alweer
maandag 23 november 2009 om 22:49
dinsdag 24 november 2009 om 06:59
Moggûh!
Succes Hips, je kunt het!! Wij geloven in je!
Zoeb, geeft het nou maar toe.....je was aan het sjansen met de beste man! Maar hee! Het hielp!
Stem nog weg, nog erger aan het snotteren, ik niet blij, Happy niet blij. Even heel hard bidden vandaag
Maar de toets ging goed! Volgende week het cijfer.
Happy is al een half uur weg en ik duik er nog weer even in.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Succes Hips, je kunt het!! Wij geloven in je!
Zoeb, geeft het nou maar toe.....je was aan het sjansen met de beste man! Maar hee! Het hielp!
Stem nog weg, nog erger aan het snotteren, ik niet blij, Happy niet blij. Even heel hard bidden vandaag
Maar de toets ging goed! Volgende week het cijfer.
Happy is al een half uur weg en ik duik er nog weer even in.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
dinsdag 24 november 2009 om 07:26
Goedemorgen dames en heer!
Pips, je kunt het, je kunt het, je kunt het! Succes!
Jonna, fijn dat je je toets goed hebt gemaakt.
Levertraan en vit D zegt mij ook niets. Vroeger zelf nooit gehad en de kinderen hebben het ook nooit gehad. Nu staan er wel potjes met vitamines op het aanrecht, maar ze krijgen het vaker niet dan wel. Ben een beetje vergeetachtig wat dat betreft.
Zometeen gaan werken, had geruild met een collega. Dus vandaag werken, morgen vrij en volgende week nog een keer op die manier.
Fijne dag allemaal!
Pips, je kunt het, je kunt het, je kunt het! Succes!
Jonna, fijn dat je je toets goed hebt gemaakt.
Levertraan en vit D zegt mij ook niets. Vroeger zelf nooit gehad en de kinderen hebben het ook nooit gehad. Nu staan er wel potjes met vitamines op het aanrecht, maar ze krijgen het vaker niet dan wel. Ben een beetje vergeetachtig wat dat betreft.
Zometeen gaan werken, had geruild met een collega. Dus vandaag werken, morgen vrij en volgende week nog een keer op die manier.
Fijne dag allemaal!
dinsdag 24 november 2009 om 08:08
Gefeliciteerd MissM!!! En om in stijl te blijven na MissMoneypenney en James....wordt hij hier voortaan M of Q?
En even een nuancering: ik ben heel erg blij, maar ik mis Jonna's stem en mijn gehoor in niet helemaal top na jarenlang teveel concerten met geluid boven het toegestane niveau te hebben bijgewoond. En liplezen is ook mijn ding niet......
Fijne dag allemaal!
En even een nuancering: ik ben heel erg blij, maar ik mis Jonna's stem en mijn gehoor in niet helemaal top na jarenlang teveel concerten met geluid boven het toegestane niveau te hebben bijgewoond. En liplezen is ook mijn ding niet......
Fijne dag allemaal!
dinsdag 24 november 2009 om 08:43
Jaaa, hij is er!
Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon MissM!
*Word weer helemaal emo met de gedachte aan die kleine verse babytjes in mijn eigen armen, die nog zo lekker naar nieuw mens roken*
Zucht...Goh, hij is er! Wauw!
Hopelijk ben je snel weer op de been MissM.
Je berichtje kwam dus uit het ZH, of heeft James even ingelogd voor deze gelegenheid?
Vertel meer!
Nu eerst tennis.
Geen zin in.
*Maakt straks beschuit met muisjes bij de koffie*
Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon MissM!
*Word weer helemaal emo met de gedachte aan die kleine verse babytjes in mijn eigen armen, die nog zo lekker naar nieuw mens roken*
Zucht...Goh, hij is er! Wauw!
Hopelijk ben je snel weer op de been MissM.
Je berichtje kwam dus uit het ZH, of heeft James even ingelogd voor deze gelegenheid?
Vertel meer!
Nu eerst tennis.
Geen zin in.
*Maakt straks beschuit met muisjes bij de koffie*