Bezemtopic deel 5 alweer
woensdag 25 november 2009 om 11:05
Hee Hips! Natuurlijk ging het goed gisteren! Alle bezemers stonden naast en achter je, dus het kon niet mis gaan
Hartstikke goed gedaan joh! Lekker voor je zelfvertrouwen zoiets!
Goh....ik had een heel ander idee bij JG.....hij is kaal!
Net Ixsje een vers fruithapje gegeven, geprakte banaan met een uitgeperste mandarijn. Ixsje was net een spreeuw, voordat hij de lepel zag had hij zijn mond al wijdwagen open. Hoezo? Lekker? Lekker op de grond met de katten 'gespeeld', de ramen vies gemaakt, ramen maken geluid als je er met je handjes over heen gaat! En nu ligt ie de hele box door te tollen.........
Had ik al eens gezegd hoe gek ik met dat joch ben?
Hartstikke goed gedaan joh! Lekker voor je zelfvertrouwen zoiets!
Goh....ik had een heel ander idee bij JG.....hij is kaal!
Net Ixsje een vers fruithapje gegeven, geprakte banaan met een uitgeperste mandarijn. Ixsje was net een spreeuw, voordat hij de lepel zag had hij zijn mond al wijdwagen open. Hoezo? Lekker? Lekker op de grond met de katten 'gespeeld', de ramen vies gemaakt, ramen maken geluid als je er met je handjes over heen gaat! En nu ligt ie de hele box door te tollen.........
Had ik al eens gezegd hoe gek ik met dat joch ben?
woensdag 25 november 2009 om 11:20
woensdag 25 november 2009 om 11:37
woensdag 25 november 2009 om 13:01
woensdag 25 november 2009 om 13:44
Maar goed dat ik in zon groot slagschip rijd
En dan zegt zo´n eikel tegen mij dat ik moet uitkijken!Ja Hallo,ik rijd gewoon op een voorrangsweg en jij komt een uitrit uit..
Net nog wel een telefoontje van gemeente gehad of alles goed ging met me,dat is wel netjes.
Auto kan ik wel afschrijven ben ik bang..
Ukkie zegt nu telkens,mama boemboem
En dan zegt zo´n eikel tegen mij dat ik moet uitkijken!Ja Hallo,ik rijd gewoon op een voorrangsweg en jij komt een uitrit uit..
Net nog wel een telefoontje van gemeente gehad of alles goed ging met me,dat is wel netjes.
Auto kan ik wel afschrijven ben ik bang..
Ukkie zegt nu telkens,mama boemboem
woensdag 25 november 2009 om 14:55
quote:borodini schreef op 25 november 2009 @ 14:48:
Drukke week vol afspraken plannen ... en weer afzeggen.
A komt zometeen naar huis met de Mex.Griep Afdeling is in quara.. kwaran.... afgesloten, niemand mag er in of er uit,en A moet zsm weg. Fijn.
Anyway, vanavond komt hij hier, morgenochtend wordt ie door opa opgehaald om daar uit te zieken. Opa en oma zijn ingeënt, hier is niemand ingeënt ( inenten begint vrijdag int durp. )
Mamz, die klote kaart , ik ben nog niet eens de deur uit geweest sinds vorige week, eerst iedereen omstebeurten buikgriep, en nu komt A naar huis. Ik hoop dat ik morgen weg kan. Sorry daarvoor .
Hallo lieverds waar ik geen tijd voor heb op het moment.
Ik knip en plak mezelf even van de nietjes vandaan.
Het is raaazend druk, eindelijk allemaal opgeknapt van buikgriepvirus, staat de mex.griep voor de deur.
Tot later, als ik weer tijd en energie heb
Drukke week vol afspraken plannen ... en weer afzeggen.
A komt zometeen naar huis met de Mex.Griep Afdeling is in quara.. kwaran.... afgesloten, niemand mag er in of er uit,en A moet zsm weg. Fijn.
Anyway, vanavond komt hij hier, morgenochtend wordt ie door opa opgehaald om daar uit te zieken. Opa en oma zijn ingeënt, hier is niemand ingeënt ( inenten begint vrijdag int durp. )
Mamz, die klote kaart , ik ben nog niet eens de deur uit geweest sinds vorige week, eerst iedereen omstebeurten buikgriep, en nu komt A naar huis. Ik hoop dat ik morgen weg kan. Sorry daarvoor .
Hallo lieverds waar ik geen tijd voor heb op het moment.
Ik knip en plak mezelf even van de nietjes vandaan.
Het is raaazend druk, eindelijk allemaal opgeknapt van buikgriepvirus, staat de mex.griep voor de deur.
Tot later, als ik weer tijd en energie heb
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 25 november 2009 om 15:14