Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik verwacht dat soort problemen niet zo snel met hun. We hebben allebei dezelfde smaak, zelfde gezin en zijn alle vier vrij makkelijk. Ik denk dat het vooral voordelen op zou leveren eerlijk gezegd. Maar het moet wel mogen natuurlijk.
Ik hoor voor 1 december over de verdere procedure met dat gastouderbureau.

Over twee weken ben ik alweer begonnen

Zal eens kijken of het toilet zwevend is
En dat live voeden is geen optie?
Stressed is just desserts spelled backwards
Jawel hoor, maar mag toch nog wel even pissig zijn dat ze me de wc toekennen
Star, kwam via de eten pijler op deze blog terecht, denk dat jij hem ook leuk vind. http://www.kayotic.nl/blog/?p=5761
Haai!!

Zieke kindjes hier?? Veel beterschap voor mr. J., Julian en wie nog meer?

Oh, Hel, ik zal even bijlezen op Hyves, ik heb je nare nieuws gemist..

Vanavond ben ik er, want voetbal.
Jaaaaa!!! Weer een leuk kind gezien

Kans op afwijkingen met de combitest waren heeel heel klein, mooi dus.

Moeder was ook ontroerd, schattig
wat leuk amalia. ahh schattig je moeder ontroerd.
Fijn Amalia

(zie je mijn roze cheerpoppetje )
haha mal
He maar ik denk jochie hoor... (Amaal, ik heb het altijd fout dus de kansen op een dame nemen rap toe zo )
Avond dames!

Het was echt heel erg leuk bij Jinster! Oudste en jongste zijn schattige jochies. Jongste dol op Meetje, oudste dol op Jeetje. Goed geregeld . Ik zal zo foto's op groep zetten.

Jin d'r man ook eindelijk gezien en het was erg gezellig, de groeten allemaal!
Leuk Suze, dat het gezellig was!

Ik ben benieuwd naar de foto's
Fase 2 van de uithuwelijksprocedure ging dus voorspoedig?
quote:mamax schreef op 24 november 2009 @ 16:38:

Star, kwam via de eten pijler op deze blog terecht, denk dat jij hem ook leuk vind. http://www.kayotic.nl/blog/?p=5761Ooooooooooooooo dat klinkt lekker, die ga ik maken! Dank
Klinkt inderdaad als een goede uithuwelijkingsmeet
Jaaaaaa fijn Amalia!!!!
Wat heeft Juul gekozen Bam?

Wij morgen voor prik. Ceetje zegt net: 'Mama ik ga wel eerst zodat jullie niet hoeven huilen'
quote:Star schreef op 24 november 2009 @ 19:35:

[...]

Ooooooooooooooo dat klinkt lekker, die ga ik maken! Dank Ik had ook al verlekkerd zitten te kijken, maar ik denk niet dat het goed komt met mijn belabberde engels
quote:Star schreef op 24 november 2009 @ 19:37:

Wat heeft Juul gekozen Bam?

Wij morgen voor prik. Ceetje zegt net: 'Mama ik ga wel eerst zodat jullie niet hoeven huilen'

Proest! wat een bikkel.

Juul heeft de ijscodoos van playmobil gekozen
foto's van dozen op de group!
Rustig hier vandaag!

Meisje gaat weer goed. Gisteravond verdrietig, vanmorgen erg boos, maar op kdv prima. Niets aan de hand, dus valt alles mee! vent weg vanavond dus ik zit lekker op de bank! Even bergje was wegvouwen en dan bankhangen!

Star: jee wat een eikels op je werk zeg! Ongelooflijk! Hoop dat je snel iets anders vindt! (kun je niet gesprek aangaan en eerlijk vragen of ze je weg willen hebben of zo? Ze zijn zoooo *ahum* meegaand! ) Kun jij het recept vertalen? Ziet er zo lekker uit!

Mamax: jee het blijft maar spannend qua beslissingen bij jullie! Wel raar idd, qua wc pot. mag je toch wel iets van verwachten lijkt me! Vervelend dat jullie hoesten en niet lekker zijn!

Amalia: ah kanjers bij jou ook dus! Fijn! En fijn dat de uitslag goed was! ik gok ook op meisje hoor! (En zit er best vaak bij in de buurt dus wie weet...;-) )

Hel: voor jou! Zal straks nog even reageren!

Suus: ah wat leuk dat je bij Jin was. Heeft ze het naar de zin daar?

Bam: kijk mannetje knapt op. Fijn! Hopelijk snel helemaal beter! Suffe vraag misschien maar nu je dit weet, kijk je dan ook anders tegen het enten aan? (bedoel het niet verkeerd hoor...)
Vriend ook naar voetbal, Bridges? Mijne moet nog thuiskomen, pizza in de mik proppen en dan op weg.

Fijn dat alles o.k. is, Amalia!! Klote dat je je nog rot voelt. Ik hoop van harte dat het gauw beter gaat. Kun je de kids een beetje aan?
Maxi nog steeds koorts. Tja, hij hoest naar, maar echt MG vind ik het nog niet. Dan verwacht ik meer zoals bij Julian.

Star, lekker hè? Die andijviestamppot die erop staat lijkt me ook erg lekker! Dappere Cee!

Suus, klinkt als een leuke date!

Even naar de dozen kijken.
O en Amalia, blij dat je een mooie echo had! Moeder en schoonmoeder waren bij Mini met de 20-weken echo mee. Vonden ze ook erg mooi allebei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven