Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja dat mooie nieuwe luxe huis aan het water natuurlijk Mal!!!

Mamax, tuurlijk wil je die niet wegdoen, dat schaap. Ik bestel deze wel. Maar ik dacht; mss heeft iemand er nog ergens een in een hoekje liggen. Ik heb 100 knuffels die ik wel kwijt wil ha ha. vandaar.

Ja, die arme Desteny... wel gewenst hoor .

Even dat schaap bestellen bèèèeè`. En dan weer verder in De Verbouwing, leuk! (Saskia Noort, boek dus )
Niet aan het water Amaal Die andere met die zonnige tuin.

De worteltaart was lekker. Ik heb weinig wortel eraan kunnen ontdekken. Het is een beetje cake-achtig met nootjes erin. Voor vandaag nog een appeltaart en Kaesekuchen gebakken voor vent z'n werk. Werden goed ontvangen.
Jum, worteltaart!

oh, nouja, vlakbij het water met heeeeeel veel zon! Beter! ha ha. Doen hoor! Super.
Het schijnt dat je huis eerder verkoopt als er een baklucht hangt.

Komt bij jou wel goed dus Mamax
Zo lang blijft die niet hangen hoor . zaterdag weer naar familie in Duitsland, maar even goed inslaan dus.
Hier geen schaap, kan je niet gewoon bellen Amalia of ze hem hebben gevonden en op willen sturen?En je gevoel is heel herkenbaar hoor, ik had dat met L, heel erg blij dat L op komst was maar zo de grmbl in die zwangerschap en je dan weer schuldig voelen... voor jou

Mamax, spannend!!!

Bam, al iemand kunnen bereiken? Leuk bierviltjes schilderen! En ik denk dat man heel blij gaat zijn met Lala

T, ligt nu op de bank te slapen en L ligt te rollen in de box, heeft net een halve boterham op en de fles. Groente wil hij nog steeds niet, alleen als we het mengen met fruit. Hij heeft wel al hele verhalen met aaaahhhh ble ble ieie mmmmmuma (ik hoor daar natuurlijk meteen mama in )

Oh ik ga weer even sokken aandoen bij iemand, misschien toch eens een jarretelgordeltje voor hem kopen want ik blijf sokken aan trekken bij L
quote:mamax schreef op 23 november 2009 @ 14:14:

Zo lang blijft die niet hangen hoor . zaterdag weer naar familie in Duitsland, maar even goed inslaan dus.

Duh

Maar je bakt wel veel
Groente mengen met fruit? :puke:

Bijzondere smaak dat ventje
Ik :puke: met Star mee. Van wie heeft hij die bijzondere smaak ? Kun je hem niet langzaam laten wennen door steeds iets minder fruit te geven?

* Is heel blij dat ze met groente begonnen is en niet met fruit *

Ik vind het wel erg leuk om te bakken ja. Helaas roept vent me soms een halt toe als de weegschaal weer uit gaat slaan...
Koorts is aan het zakken. en hij wordt met het half uur levendiger! joehoe
Fijn Bammie!

Mamax, kritische noot op groep dus als je daar geen zin in hebt lekker niet lezen hoor!!!

Star, dat is minder zeg, dat je nu alweer ongesteld bent. Was bij Ceetje ook al zo snel toch? Na ja, aan de andere kant wilde Starman direct door toch? Kan nu dus

Ik had de moeders van meer dan uno nog eens gevraagd of het bij 2e net zo ging als bij eerste qua ongesteld worden. In jou geval dus wel Star. Bij jou Mamax? En Amalia en Enka?

Beterschap voor T dan ook maar weer. Arme zieke poppetjes allemaal.
Ik had al geantwoord Suze. Bij L was ik na 8 mdn ongesteld (en 2 mnd later zwanger) maar toen stopte ik met de bv met 7 mnd en bij B werd ik na een maand of 10 geloof ik weer ongesteld. En toen heb ik tot 18 mnd doorgevoed, maar alleen de ochtend en avond.

Ik kan onze Hyves niet meer vinden, help. Staat niet meer bij mijn publieke hyves. Waar moet ik zoeken?

bam, fijn dat Juul beter gaat. Jin al gecontact?

Enka, dat huisje is van vrienden en die hebben het in de weekend nogal eens verhuurd aan vrienden/kennissen of ze zitten er zelf. Op zijn vroegst kan ik dat schaap dus maandag ofzo terug hebben. En ik heb geen idee waar het is. Mss in een van de 3 speelgoedkisten. En als er vrienden zitten die ik niet ken zonder kinderen is het ook zo lullig te vragen om dat door te spitten. Maar ik ga er wel achteraan hoor. Sowieso handig om een reserve in huis te hebben.

Bah, ,morgen prik. Nu twijfel ik toch weer.... De juf op de speelzaal had/heeft mex griep trouwens.
Bij mij ook. Bij Maxi werd ik ongesteld toen ik stopte met de BV (6 maanden). Bij Mini ook (18 maanden).

Bam, KA nog gesproken?

Suus, ga nu je kritische noot lezen...
Bij Ceetje 5 maanden, dus ook niet het beloofde jaar

Echt, ik moet er niet aan denken meteen door en als ik dan Amalia hoor....

Ik ben bij tweede dus eerder ongesteld.
ja, heb jin gesmst nog geen reactie terug!
Nee, nemen niet op en omdat de koorts nu aan het zakken is, wachten we toch maar even af tot morgen.

Ik zit boven, en ik hoor Juul hard lachen, dus die is echt aan de betere hand
Amaal, als je op Hyves zit en je gaat dan naar Home (daar waar je kunt zien wie er nieuwe foto's heeft geplaatst en alle krabbels) en dan helemaal naar beneden scrollen. Dan zie je als het goed is van welke groepshyves je lid bent.
Suze , bij T uhmmmmm en bij L na 3mnd, du aan mij heb je niet zoveel. Ik heb bij L na 3 mnd ook de Mirena laten plaatsen en was dus begin van deze maand weer voor het eerst ongesteld maar dan wel twee weken!

Bam, ik ga aan de slag!

Star, vanavond verven? Lijkt me wel een mooie kleur, niet heel erg donker voor een hele grote muur?
En mij lijkt het ook niet te eten, geen idee waar dat vandaan komt. Maar we houden stug vol, ik begin steeds zonder fruit en als dat echt niet werkt, dan weer wat fruit erdoor. T was makkelijker wat dat betreft. Maar we zullen zien.

Bridges, is bij jou thuis de storm alweer wat gaan liggen
Oké ik moet even aan het werk. L op bed leggen, voor Bam foto opsnorren en een opdracht (verhuis-kerstkaart) afmaken.

Misschien tot later en Mamax succes met DE beslissing!
Is de bedoeling ook dat het donker wordt Enka, dat hou ik de azzezwaares licht
Werkt dus niet Mamax, daar is het weg

Enka, knijpfruitje heeft toch ook fruit en groente ineen? Koop ik altijd voor B. Vindt ie heel lekker.

Jee, de lampen moeten al aan...
Man, ik werk me helemaal een slag in de rondte
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik merk het, jij niet alleen; rustig hier. Maandags is het toch altijd zo druk?
Wow, het begint hier ineens te onweren. Was dat de voorspelling?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven