Good Luck
dinsdag 24 november 2009 om 20:18
dinsdag 24 november 2009 om 20:20
2 cups all-purpose flour
1/2 a tsp salt
1 tsp baking soda
1 tsp baking powder
1/2 a cup sugar
2 tbsp speculaas spice
1 large egg
1 cup buttermilk
1 stick soft butter
2 kopjes bloem
1/2 theelepel zout
1 theelepel baksoda
1 theelepel bakpoeder
1/2 kopje suiker
2 eetlepels speculaaskruiden
1 groot ei
1 kopje karnemelk
beetje boter (aangezien wij die dingen niet in sticks verkopen )
1/2 a tsp salt
1 tsp baking soda
1 tsp baking powder
1/2 a cup sugar
2 tbsp speculaas spice
1 large egg
1 cup buttermilk
1 stick soft butter
2 kopjes bloem
1/2 theelepel zout
1 theelepel baksoda
1 theelepel bakpoeder
1/2 kopje suiker
2 eetlepels speculaaskruiden
1 groot ei
1 kopje karnemelk
beetje boter (aangezien wij die dingen niet in sticks verkopen )
dinsdag 24 november 2009 om 20:23
quote:Star schreef op 24 november 2009 @ 20:16:
IJscodoos, leuk! Goed kado
Nog kado voor zijn papa gekocht ook?
Dozen zijn leuk. Die foto van Max is echt een plaatje.
En hoe zie je dat voor je dan Bridge? 'Hai mevrouw van HR, mot je me nou wel of mot je me nou niet?'
Proest, haha
we liepen langs de teletubbies, ja mama kijk kijk Lala voor Papa, haha. Papa helemaal genant volgens mij grinnik.
Juul teleurgesteld dat hij hem nog niet mocht kopen, kon hem gelukkig meekrijgen dat we volgende week voor papa kadootjes gaan kopen.
Maar sjee, zo,n klein mini poppetje kost 10,00 echt belachelijk
Iemand toevallig een lala achter de kast liggen of zo die niet gebruikt wordt?
IJscodoos, leuk! Goed kado
Nog kado voor zijn papa gekocht ook?
Dozen zijn leuk. Die foto van Max is echt een plaatje.
En hoe zie je dat voor je dan Bridge? 'Hai mevrouw van HR, mot je me nou wel of mot je me nou niet?'
Proest, haha
we liepen langs de teletubbies, ja mama kijk kijk Lala voor Papa, haha. Papa helemaal genant volgens mij grinnik.
Juul teleurgesteld dat hij hem nog niet mocht kopen, kon hem gelukkig meekrijgen dat we volgende week voor papa kadootjes gaan kopen.
Maar sjee, zo,n klein mini poppetje kost 10,00 echt belachelijk
Iemand toevallig een lala achter de kast liggen of zo die niet gebruikt wordt?
dinsdag 24 november 2009 om 20:24
quote:mamax schreef op 24 november 2009 @ 20:15:
Maxi nog steeds koorts. Tja, hij hoest naar, maar echt MG vind ik het nog niet. Dan verwacht ik meer zoals bij Julian.
Star, lekker hè? Die andijviestamppot die erop staat lijkt me ook erg lekker! Dappere Cee!
Suus, klinkt als een leuke date!
Even naar de dozen kijken.
dat hoeft helemaal niet hoor Mamax, het ene kind heeft het zwaar te verduren en de andere loopt fluitend ermee weg.
Dus het kan makkelijk MG zijn
Maxi nog steeds koorts. Tja, hij hoest naar, maar echt MG vind ik het nog niet. Dan verwacht ik meer zoals bij Julian.
Star, lekker hè? Die andijviestamppot die erop staat lijkt me ook erg lekker! Dappere Cee!
Suus, klinkt als een leuke date!
Even naar de dozen kijken.
dat hoeft helemaal niet hoor Mamax, het ene kind heeft het zwaar te verduren en de andere loopt fluitend ermee weg.
Dus het kan makkelijk MG zijn
dinsdag 24 november 2009 om 20:35
Gaat iemand nog serieus op een jongen gokken, anders gaat het straks nog tegenvallen
Ik dacht wel een soort piemel te zien, maar ik zag het bij de 20 weken echo van de jongens toen het werd ingezoomd nog geeneens, dus zal ik het bij 12 al helemaal niet kunnen zien hè?
Leuk Suze dat je bij Jin was!
Aaaah die Cee, schattig! Hebben jullie dan ook een oproepje voor jullie zelf gekregen of moet je dat dan zelf regelen als je een zuigeling hebt? Ik 'moet' dus ook maar heb nog geen brief gekregen. Btw ga ik zelf niet hoor.
Ik dacht wel een soort piemel te zien, maar ik zag het bij de 20 weken echo van de jongens toen het werd ingezoomd nog geeneens, dus zal ik het bij 12 al helemaal niet kunnen zien hè?
Leuk Suze dat je bij Jin was!
Aaaah die Cee, schattig! Hebben jullie dan ook een oproepje voor jullie zelf gekregen of moet je dat dan zelf regelen als je een zuigeling hebt? Ik 'moet' dus ook maar heb nog geen brief gekregen. Btw ga ik zelf niet hoor.