F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ze zitten nog niet Cees, pas als het schilderen helemaal klaar is. Ik ken mezelf.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kan ook goed zijn dat Jesse gewoon niet zo geinteresseerd is in die dingen Cees, volgens mij niet zo'n probleem. Hij kan dan weer koeien melken, dat kunnen onze kids weer niet

Die stoelen met die leuning had ik ook geziek Cees, zoiets zouden wij hier ook willen. Ben erg benieuwd naar de zitervaring van Vis straks.

Wij hadden ook die allergie-info niet ingevuld, dus je ben niet de enie slechte moeder. Maar als Sil nu geen reactie heeft verder dan is er toch niets aan de hand? Of ben ik dan weer te makkelijk? Nina heeft geen koorts meer trouwens, was gisteravond alweer helemaal de oude.
Hmm, moet dus nog wat invullen, morgenavond maar even doen.

Moest Floor gisteren ook ophalen omdat ze koorts had 39.7.

Thuis gemeten (was een uur later ongeveer) had ze 38.7 graden. Ze was ook gewoon lekker aan het spelen en at normaal. Slapen gaat dan niet helemaal normaal. Volgens mij zijn het gewoon de kiezen, daar kan ze best hoge koorts van krijgen. Tim had dat nooit maar zij al met de tanden.

Vandaag wel weggebracht want vanmorgen was alles normaal maar zit echt op een telefoontje te wachten.

Zo even een paar boodschapjes tussendoor doen en dan weer verder werken (denk ik). Ze gaan bij de opvang bijna naar bed dus dan wordt er weer gemeten waarschijnlijk en kunnen ze bellen.
Al een intake gesprek op school, dat is best vroeg toch? Wij moeten nog een school kiezen in H.... pff, daar ga ik me komende week maar eens op richten. Gelukkig hoeft er daar niet geloot te worden ofzo. BSO is een ander verhaal/probleem. Nog geen idee hoe we dat gaan oplossen.

Meis weet hier ook alle kleuren en getallen tot 20, kan ze ook moeiteloos goed gebruiken. (dus idd als er 18 nopjes ergens op zitten die goed tellen ,wij stonden stomverbaasd) ze kent ook al aardig wat letters en kan haar eigen naam schrijven.

Kleuren en tekenen is ze niet zo goed in, met veel moeite kan ze wel tussen de lijntjes maar meestal is het meer gekras. EN een poppetje ofzo lukt ook nog niet echt.

Puzzelen wel aardig, maar wel samen, alleen heeft ze er geen geduld voor.

Maar volgens mij is het gewoon zo dat ze niet alles tegelijk kunnen leren, dus leren ze eerst waar ze interesse in hebben en de rest volgt later wel.

Hier gisteren naar de RAI voor de prik. Viel me super mee echt heel goed georganiseerd, waren met kwartiertje weer buiten. Lief en ik hadden er allebei wel een flink zere arm van. En mannetje werd 's avonds ook huilend wakker van de pijn, dus niet echt lekker.

NIc, is floor op de opvang gebleven vandaag? Naar als ze zo'n last van de tandjes hebben!

Datum is voor mij nog even lastig, december en januari gaan ws niet lukken ivm klussen en verhuizen en daarna is hier meestal vrij druk met verjaardagen, maar plan anders wat en dan probeer ik er gewoon bij te zijn.

Gisteren hebben we keuken gekocht bij de IKEA. Mat zwarte onderkastjes, een dik wit blad met roestvrijstaalkleurige voorkant en witte bovenkastjes. T lijkt ons erg mooi (zeker op de hele lichte vloer die we willen leggen), dus nu maar hopen dat dat straks ook zo is.

Ik ga nog ff surprise knutselen, we vieren t dit weekend al bij mn ouders, dus t moet snel af zijn@!
Hoihoi,

Hier vandaag ook de prik, Maartje gaf geen kik! Terwijl ze tot nog toe bij elk prikje de sirene aanzette totdat we weer buiten stonden! Lisa begon maar alvast te brullen voordat de prik erin zat en hield verbaasd op met huilen toen het eigenlijk haast geen pijn deed. En dan thuis vertellen: Mama, ik ben wel dapper geweest...

Maartje heeft helaas nu fikse koorts en ze heeft de hele dag amper gegeten en gedronken. Hopelijk morgen beter. Waarschijnlijk niet als Noor zelfs opgehaald moest worden. Gelukkig mag ze bij de gastouder gewoon blijven, ze is daar ook heel vertrouwd mee en op donderdag heeft ze maar 2 kindjes.

Lisa kan trouwens wel haar naam herkennen maar niet zelf schrijven. Ze herkent wel wat cijfers maar niet veel en ze telt foutloos maar tot 13, daarna 17, 19, 20. Puzzelen vindt ze leuk, gaat ook goed. Poppetjes tekenen ook (met veel details zoals haren, vingers, tenen. Niet allemaal op de juiste plek, maar toch..

Ons eigen wonderkind.

Ik denk dat ze inderdaad alles op hun eigen tempo doen en in hun eigen volgorde. Maar een beetje stimuleren kan natuurlijk geen kwaad, moeten we ook maar eens wat meer doen hier..

Leuk om weer eens te meeten, alleen hebben wij altijd 8 verjaardagen in jan/feb, dus weinig weekenden over.
Dok, geloof dat je bij koorts na de prik wel even moet overleggen met de huisarts. Hoop dat het meevalt.

Zie er stiekem wel een beetje tegenop, niet tegen de prik zelf maar meer tegen eventuele bijwerkingen daarna.

Zal wel meevallen allemaal. komt vast omdat wij pas morgen aan de beurt zijn.

Wel grappig van Lisa, hihi.

Tim vertelde gisteren dat hij dan niet hoefde te huilen omdat hij al groot is dus ik ben benieuwd.

Merk dat de kids wel allemaal ongeveer gelijk op gaan. Ieder een beetje zijn eigen ding inderdaad.

Ga over een poosje het lijstje wel invullen vlak voor hij moet gaan oefenen.

Nitro, wij hebben het gesprek al gehad omdat ik voor Tim had gevraagd of hij bij een vriendje in de klas mocht, die wordt eind december al 4 dus gaat iets eerder naar school. Omdat ze dus nu toch al wisten in welke klas hij kwam hadden ze maar meteen het gesprek ingepland.

Ik heb geen zin in werken. Vanavond even naar de stad, beetje shoppen en naar de kapper. Wordt helemaal gek van mijn haar dus er gaat een stuk af. dan maar hopen dat het helpt en er ook nog een beetje leuk uitziet.
hmmm...heb verder geen contact gehad met ha toen nina koorts had van de prik van de week hoor. Leek me ook niet echt nodig, was na een paar uurtjes weer over.

Klinkt mooi Nitro, de keuken! Lijkt me ook leuk, verschillende kleuren, ga ik onthouden voor een volgend huis

Baggerweer Tieg, hoe moet dat nou vanavond?
vanmiddag moeten wij voor de prik, ben benieuwd of het meevalt. Levi krijgt hem helaas niet want die is ziek (heeft gordelroos Vanmorgen bij de HA geweest en hij mag hem niet hebben. Dan moet hij hem maar in december krijgen (heeft hij er in ieder geval 1 gehad).

Klinkt mooi je keuken, Nitro!

Ga nog even snel wat dingen afmaken, morgen nog 1 dagje werken! ... en dan ... op vakantie!!
quote:marlee001 schreef op 26 november 2009 @ 12:20:

vanmiddag moeten wij voor de prik, ben benieuwd of het meevalt. Levi krijgt hem helaas niet want die is ziek (heeft gordelroos Vanmorgen bij de HA geweest en hij mag hem niet hebben. Dan moet hij hem maar in december krijgen (heeft hij er in ieder geval 1 gehad).

Klinkt mooi je keuken, Nitro!

Ga nog even snel wat dingen afmaken, morgen nog 1 dagje werken! ... en dan ... op vakantie!!Trapte ik er bijna in door te vragen waar je naartoe gaat op vakantie.

Balen dat Levi ziek is en dus de prik niet mag. Hoop eigenlijk dat Floor morgen geen koorts heeft, meten ze dat daar ook? Ze heeft op moment steeds verhoging door doorkomende kiezen maar soms dus ook koorts.

Hoop echt dat die krengen snel door zijn want ben klaar met die gebroken nachten, ze slaapt er echt slecht van.

Lau, weet ook niet hoe nodig het is hoor om de ha te bellen maar had begrepen van een deskundige dat ze geen koorts mogen krijgen na de prik dus vandaar dat ik het zei.

Heb ook helemaal geen zin om ze morgen te laten prikken. Slaat nergens op. Voor de prik heb ik geen zorgen maar meer voor eventuele bijwerkingen (ook niet echt een reden voor).

Zal wel komen omdat ik net ongesteld ben geworden, moe ben en mijn haar niet lekker zit (al weken).

Heb nu gelukkig wel 750 gram bonbons naast mij staan, onee is nu al wat minder.

Wil ik vanavond even lekker shoppen voor mezelf in de stad. Komt man aan met het idee om voor beide kids nog een kadootje voor in de zak van de sint te kopen. Voor Floor iets om te bouwen en voor Tim iets om te knutselen en moest mij dan maar laten inspireren in de winkel. Heb maar gezegd dat ik dat niet ga doen, wilde nou juist eindelijk eens voor mezelf en dan niet weer een uur voor de kids gaan shoppen. Als hij precies weet wat ik moet halen wil ik het wel doen maar ga niet eerst een uur zoeken.
Nic, als je iets om te bouwen wil, is zoub heel grappig. Moet je even op i-net zoeken naar een plaatje. En voor Tim dan zo'n grote knutseldoos, kan ie weer vooruit Is het toch zo geregeld

Lau, ik weet ook nog niet hoe het moet vanavond... Moet zo Daan en Tessel ophalen bij schoonmoeder in oude stad, man en ik hadden allebei personeelsuitje gisteren, dus de kinderen hebben een nachtje bij oma geslapen. En morgenavond weer (en dan het ehele weekend), dus ze kunnen hun lol op

Moet dus alleen even heen en weer rijden, en ik heb geen idee hoe laat ik terug ben. Zal ik anders even bellen, als ik weer thuis ben?

En, een beetje goed nieuws: we hebben plek voor Tessel! Ze belden vandaag van de creche, dat ze voor 3 dagen plek hebben en dat kan per 1 februari ingaan. Dat is wel erg prettig dus, vooral omdat ik dan ook makkelijker thuis kan werken. Dat zou eerst niet op structurele basis kunnen als er dan ook een kind thuis is, maar nu zou dat dus wel kunnen. Scheelt weer in ieder geval.

Nu maar gauw de kinderen halen!

Groetjes!
Ok, bel maar even als je weer thuis bent, ik merk het wel.
Oke, ik ga eens zoeken.

Tim krijgt bij schoonouders al een knutseldoos dus ga nog wel even wat anders verzinnen. Zou strijkkralen al kunnen?

Helaas valt mijn avondje shoppen in het water. Man kan een avondje naar de schouwburg naar Arie Komen (schrijf je dat zo) van Arie en Sylvester maar dan zonder Sylvester.

Ik zou dan wel een enorme bitch zijn als ik zou zeggen dat hij niet mag gaan.

Maar heb gezegd dat ik dan wel zaterdag ga, dan zoekt hij het maar uit want hij is dan al 3 avonden weg geweest.
Ziet er wel leuk uit, vanaf welke leeftijd is dat want ik denk dat Floor daar nog net iets te jong voor is met 18 maanden.

Er is ook nog iets anders, ben even de naam vergeten. Ga het vanavond even opzoeken in de folder. Daar kan je allemaal blokjes mee maken maar ook auto's, dieren en vanalles. Maar is ook meer iets voor Tim dan voor Floor.
en gewoon playmais ofzo Nic? Kan ook geen kwaad als ze het opeten

Wel jammer dat shopavond in het water valt, maar zaterdag overdag heb je ook meer tijd toch, dus komt mooi uit dan. Ken het gevoel wel hoor, dat je even voor jezelf tijd wilt hebben. Ben er ook hard aan toe, maar mag pas over twee weken dagje vrij nemen van de baas :(
ik heb voor sil bij blokker de vrachtwagen Mack gekocht in een legovorm (bricks oid) en dat is een succes. maar ook omdat ze de film kennen.

omdat ik de gamma aanbieding niet heb gehaald , haal ik die littke tikes oplegger via mp, voor sint.,

fijn tieg, dat t geregeld is met de plekken! thuiswerken is ook wel lekker, scheelt hoop gereis.

we zijn aan t wachten tot de harde keutel van jess er eruit is, kan ie eindelijk naar bed en wij expedite kijken.

al is sil ook weer wakker geworden, die hoest erg veel en snotverkouden..

vis hows is live in ouwehands?
Lau, ben inderdaad toe aan tijd voor mijzelf. Vrij nemen kan ik pas over 3 weken. Volgende week zo druk dat ik de week erna ook geen vrij kan dus pas 17 december.

Maar ik ga dus lekker zaterdagmiddag shoppen. De ochtend hebben we sinterklaas op het werk en 's avonds weer een verjaardag.

Cees, die vrachtauto hebben we ook, die is erg leuk.

Jess heeft dus nog een keutel dwars zitten, ook niet leuk.

Tieg, fijn dat je plek hebt voor Tessel, dan kan je man ook de kids halen of brengen.

Ik ga nog even een schoenkadootje inpakken en dan het snoepje weer zoeken die de kat uit de schoen heeft gevist en door de kamer heeft gevoetbalt.
Kindjes hadden hier allebei fikse koorts de afgelopen nacht, Maartje heeft paracetamol gehad, Lisa ging vrij snel weer slpen zonder. Vanochtend weer beiden koortsvrij, maar Maartje helemaal onder de waterpokken! De koorts was waarschijnlijk wel van de prik, of krijg je dat ook bij waterpokken? Ik weet niet zeker of Lisa ze al heeft gehad (die had 3 rode vlekjes toen ze 1 was en een ander gastkindje ze had, ik weet niet of dat genoeg was)

Ik ga zaterdag ook maar eens fijn shoppen in een grotere stad. Moet nog steeds winterjas en schoenen, maar die zijn vast allemaal uitverkocht nu..
Dokkie ik heb wel eens gelezen dat wanneer kinderen onder 1 jaar de waterpokken hebben doorgemaakt er een kans bestaat dat ze het nog een tweede keer weer krijgen, omdat er onvoldoende afweer is aangemaakt. Misschien dat ze gaat voor de herkansing? Dat zou sneu zijn.

Emma heeft vandaag de prik gehad. Ze zei alleen maar: au, dat dat een beetje zeer en dat was het. Ze leek niet echt onder de indruk. Vooralsnog nog geen bijwerkingen. Eerst morgen maar even afwachten. Ik kom net van mijn werk, zal zo nog wel even bij d'r gaan kijken voor ik naar bed ga. Vriend ligt ook al op één oor.

Bonbons al op Nic? Kan me indenken dat je een beetje de pest in hebt.....ik hoop dat je je gauw wat beter voelt!

Slaap lekker allemaal!
Hier hetzelfde dus Nic, geen tijd om vrij te nemen en nodig toe aan tijd voor mezelf...ik plan ook een dagje na volgende week.

Ik hoor dus toch dat veel kindjes koorts hebben na inenting MG, dat valt me best op.

Marlee, hoe is het nu met Levi?

Fijn dat de opvang geregeld is Tieg. Ik heb Lasse inmiddels bij Koko ingeschreven, maar verwacht niet al te snel plek natuurlijk. Voor Nina moet ik nogsteeds bellen met de bso, schiet allemaal niet zo op hier. Woensdag dus wel afspraak met school, ik zal zeggen dat Nina graag bij Daan in de klas wil

Nu eerst een interne sollicitatiebrief afmaken, ben ik een beetje zenuwachtig voor eigenlijk.
Ah, da's lekker Lau, hopelijk heb je snel plek voor Lasse. En intern solliciteren, die functie waar je over verteld had? En voor Nina moet je gewoon even bellen hoor, 't werkt dus echt, vaak bellen...

Herkenbaar trouwens, dat iedereen wat tijd voor zichzelf wil... Ben laatst zelf even de stad in geweest, o.a. naar de stoffenmarkt, en dat was lekker. Gewoon even niemand om rekening mee te houden, heerlijk!

Oh, voor diegenen die nog kinderkleren moeten hebben... Bij Villa Happ hebben ze tot morgen nog een actie dat alles 50% korting krijgt, ook de nieuwe collectie. In ieder geval de locatie hier. Heb dus gisteren even een stapeltje nieuwe kleren voor Daan gekocht, die liep met wat dingen op hoog water, en heb wat warme truien voor hem meegenomen.

Marlee en Lau, lekker geshopt nog bij ikea?

Nu nog maar even hard aan de slag, heb alleen geen zin
Nope helaas niet geshopt... Levi was en is nog steeds erg ziek. We hebben de hele nacht op gezeten, zo'n pijn heeft hij. Kan hem helaas niks anders geven dan de gekregen zalf en de paracetamol. Hoop echt dat het minder wordt.

En Marius was ook al niet lekker vanmorgen. Maar is wel naar school want de schoolfotograaf kwam vandaag. Beide heren zijn op de foto geweest maar het zullen niet zulke geweldige foto's zijn geworden.

En Nic, we gaan wel echt op vakantie . Naar Spanje.. maar je hebt gelijk .... daarna een hele lange vakantie (nee hoor, ben druk bezig met vacatures zoeken)..

Tieg, fijn dat de opvang geregeld is... Gelukkig niet meer die reistijden. Ook hier is iedereen nu onder de pannen.

En nu koffie.... (hoe staat het met de bonbons???)
Er staat hier een grote pot met mini-marsjes en mini-snickers, niet goed voor mij hoor. Collega´s hier gooien laatse tijd elke dag lekkere dingen in die pot, van de week hadden we een kilo chocolade pepernoten Ik hou me in, maar het valt niet mee hoor. Vrees dat ik vanaf 1 januari wel weer echt serieus aan de slag moet want zo wordt het niets met afvallen natuurlijk.

Ikea is niet meer doorgegaan dus Tieg. Wilde je nog bellen maar dacht ik drink eerst een kop koffie op de bank en toen werd ik pas om kwart over 9 weer wakker

Arme Levi, dat hij ook zoveel pijn heeft nog
Arme Levi, hoop dat hij snel opknapt. Hoe lang duurt gordelroos normaal?

Alvast veel plezier op vakantie, wanneer gaan jullie weg? Gaan jullie ook als Levi nog ziek is?

Bonbons gingen hard gisteren en was er bijna misselijk van.

Knap van je Lau dat je er zo goed vanaf kan blijven.

Hoor hier in mijn omgeving ook veel koorts na de prik en het stond vandaag ook in de krant, gelderlander, dat er opvallend veel (hoge) koorts voorkwam. Gelukkig hier nog niet. Hoop morgen ook niet want Tim kijkt de hele week al uit naar sinterklaas bij ons op het werk.

Vandaag ook even lekker geshopt bij villa happ vooral voor Floor. Morgen voor mijzelf. Tim was vandaag strontvervelend, we zaten elkaar duidelijk in de weg. HIj ligt nu lekker te slapen en ik ga lekker op de bank.
arme levi..

vriendin van mij had t ook en werd gek van de jeuk..

kan die koorts kwaad dan? sil heeft vannacht bar slecht geslapen (en ik dus ook, want lag ernaast) maar is verder wel levendig (met wat boze buien dat er niks met hem te bespreken is)

hoe heeft nemo er op gereageerd vis?

vriend heeft tempo eruit van de bouw. echt balen, want gng net zo de goed ekant op.. baal er wel beetje van, want zijn dingen die ik niet kan... maar o wee als ik er wat van zeg..

kruip in bed (in jess zijn autobed) hopelijk wat meer slaap/ rust, ben ik mss ook minder kribbig! kunnen we anders geen weekend meeting doen met tijd voor onszelf?

al moeten we dan weer rekening met elkaar houden..
Ach wat zielig voor Levi

Waarom slaap je in Jess zijn bed?

Hier druk maar alles goed, wordt langzaam weer beetje normaal allemaal.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven