3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
woensdag 25 november 2009 om 12:26
Choco ik zit meer bij Rdam in de buurt. Maar ik kan je wel online via het forum hier leren om zeep te maken!! Is echt niet zo ingewikkeld en ontzettend leuk om te doen!
Succes bij het juridisch loket.
Freaky... bitterballen erbij? Je bent enorme mosterd want we hebben het al gelezen op het topic-waar-je-wel-gelijk-vertelt-wat-wij-graag-als-eerste-willen-weten
Neehoor, onwijs leuk voor je! (en voor hem ook denk ik). Hoe gaan we hem noemen? Freamel? Freak-buurman? Freak-lover?
Succes bij het juridisch loket.
Freaky... bitterballen erbij? Je bent enorme mosterd want we hebben het al gelezen op het topic-waar-je-wel-gelijk-vertelt-wat-wij-graag-als-eerste-willen-weten
Neehoor, onwijs leuk voor je! (en voor hem ook denk ik). Hoe gaan we hem noemen? Freamel? Freak-buurman? Freak-lover?
woensdag 25 november 2009 om 12:28
Ik heb net een pittige doch nette email aan de huisarts van mn moeder gestuurd! Ik moest het ff kwijt dat ik nu 2 x degene ben geweest die mn moeder heeft laten opnemen omdat het niet goed ging, terwijl ze de deur bij de huisarts heeft platgelopen.
Ben benieuwd naar haar (is vrouwelijke huisarts) eventuele reactie.
Ben benieuwd naar haar (is vrouwelijke huisarts) eventuele reactie.
woensdag 25 november 2009 om 12:31
quote:Bianca40 schreef op 25 november 2009 @ 12:27:
Appeltje, hebbie nou lekker geslapen? Want je geeft weer geen antwoord he... grrrrrrr
Sorry...
Ja, heb lekker geslapen! Ik had verwacht weer een nachtmerrie te krijgen maar dat is niet gebeurd gelukkig.
Vriend belde me net, of ik nog wist dat ik wakker werd toen ie naar bed kwam.
Ik werd blijkbaar wakker en vertelde een heel verhaal over mijn autootje dat gestolen was door een junk omdat die junk dacht dat ik drugs in mijn dashbord kastje had liggen.
Haha! Nou liever zo'n droom dan zo'n akelige nachtmerrie.
Alhoewel het ook niet leuk is als ze me mijn autootje ontnemen.
Appeltje, hebbie nou lekker geslapen? Want je geeft weer geen antwoord he... grrrrrrr
Sorry...
Ja, heb lekker geslapen! Ik had verwacht weer een nachtmerrie te krijgen maar dat is niet gebeurd gelukkig.
Vriend belde me net, of ik nog wist dat ik wakker werd toen ie naar bed kwam.
Ik werd blijkbaar wakker en vertelde een heel verhaal over mijn autootje dat gestolen was door een junk omdat die junk dacht dat ik drugs in mijn dashbord kastje had liggen.
Haha! Nou liever zo'n droom dan zo'n akelige nachtmerrie.
Alhoewel het ook niet leuk is als ze me mijn autootje ontnemen.
woensdag 25 november 2009 om 12:37
Oke.. even serieus dan.
Ik vind het moeilijk om eerlijk te zijn over hoe het met me gaat.
Ik weet dat het mag en kan, maar toch durf/kan ik het niet.
Op het topic waar ik al lang meeschrijf durf ik het voortaan wel.
En ik weet ook wel dat jullie en eigenlijk iedereen dat mee kan lezen..
Maar ook daar heb ik vaak de neiging iets te deleten wat ik gedeeld heb. Ik ben vaak te snel. Ik schrijf wat ik op dat moment denk of voel zonder er verder over na te denken.
En dan komt achteraf vaak de gedachte van: ow shit, wat heb ik gedaan? Ben ik niet veel te herkenbaar zo?? Oei.. voelt niet goed!
Ben nu aan het af leren het steeds te wissen.
En te luisteren naar wat anderen zeggen. Dat ik er mag zijn, hoe ik me ook voel.
Ik vind het moeilijk om eerlijk te zijn over hoe het met me gaat.
Ik weet dat het mag en kan, maar toch durf/kan ik het niet.
Op het topic waar ik al lang meeschrijf durf ik het voortaan wel.
En ik weet ook wel dat jullie en eigenlijk iedereen dat mee kan lezen..
Maar ook daar heb ik vaak de neiging iets te deleten wat ik gedeeld heb. Ik ben vaak te snel. Ik schrijf wat ik op dat moment denk of voel zonder er verder over na te denken.
En dan komt achteraf vaak de gedachte van: ow shit, wat heb ik gedaan? Ben ik niet veel te herkenbaar zo?? Oei.. voelt niet goed!
Ben nu aan het af leren het steeds te wissen.
En te luisteren naar wat anderen zeggen. Dat ik er mag zijn, hoe ik me ook voel.
woensdag 25 november 2009 om 12:50
Jullie zijn Lief!!!!!!!!!!!!!
en tja dat andere topic loop ik wat jaren mee en ik ken ze IRl.. dusik had maar kort tijd gisteren .. zij gingen voor
Paar weken geleden was het andersom.. vonden ze daar weer niet leuk.. maw.. ik doe het nooit goed
Zo tosti's in het ijzer.. koffie loopt
Dan boodschappenlijstje maken voor feestje en maar eens gaan inslaan bij Aldi
Tot later!
en tja dat andere topic loop ik wat jaren mee en ik ken ze IRl.. dusik had maar kort tijd gisteren .. zij gingen voor
Paar weken geleden was het andersom.. vonden ze daar weer niet leuk.. maw.. ik doe het nooit goed
Zo tosti's in het ijzer.. koffie loopt
Dan boodschappenlijstje maken voor feestje en maar eens gaan inslaan bij Aldi
Tot later!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 25 november 2009 om 13:08
Ha appeltje en Roos,
Dank je voor je welkom.
Ik ben inderdaad nieuw hier.. maar heb al wel een tijdje meegelezen
Ik vind dat jullie een enorm lief/leuk groepje hebben vandaar dat ik de stoute schoenen toch maar heb aangetrokken
Dank je voor je welkom.
Ik ben inderdaad nieuw hier.. maar heb al wel een tijdje meegelezen
anoniem_96549 wijzigde dit bericht op 25-11-2009 13:09
Reden: aanvulling: Roos vergeten ;-)
Reden: aanvulling: Roos vergeten ;-)
% gewijzigd
woensdag 25 november 2009 om 13:44
Welkom Jacky!
Alles staat klaar hier, dacht nog even rustig bijkomen voordat het begint, staat de eerste al voor de deur: kaartje verkeerd gelezen/geschreven daar laat ik me niet over uit verder
Heb ze maar voor de tv geparkeerd, nog even stilte voor de storm.
Enne Appel, ik gooi er ook heel zelden maar wat uit hoe het (echt) gaat en meestal na het posten meteen al spijt.
Als jij nou het goede voorbeeld geeft dan volg ik (misschien) wel. ;-
Alles staat klaar hier, dacht nog even rustig bijkomen voordat het begint, staat de eerste al voor de deur: kaartje verkeerd gelezen/geschreven daar laat ik me niet over uit verder
Heb ze maar voor de tv geparkeerd, nog even stilte voor de storm.
Enne Appel, ik gooi er ook heel zelden maar wat uit hoe het (echt) gaat en meestal na het posten meteen al spijt.
Als jij nou het goede voorbeeld geeft dan volg ik (misschien) wel. ;-