3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
woensdag 25 november 2009 om 12:04
BAM, om 11.30 zijn ze uit dus das redelijk toch?
BAM heeft trouwens geen zin om boos tezijn op jezelf, bereik je niks mee, doe wat nuttigs met dan gevoel en zorg ervoor dat je het voortaan anders aanpakt.
Zonde van al die negatieve energie, je kan je energie wel anders gebruiken neem ik aan.
Bi
En BAM sterkte met het feestje, ik haat kinderfeestjes grrr.
BAM heeft trouwens geen zin om boos tezijn op jezelf, bereik je niks mee, doe wat nuttigs met dan gevoel en zorg ervoor dat je het voortaan anders aanpakt.
Zonde van al die negatieve energie, je kan je energie wel anders gebruiken neem ik aan.
Bi
En BAM sterkte met het feestje, ik haat kinderfeestjes grrr.
woensdag 25 november 2009 om 12:06
woensdag 25 november 2009 om 12:09
woensdag 25 november 2009 om 12:12
Ik ben gisteren begonnen met een soort therapie die ik niet op het forum ga noemen. Vanaf 10 december krijg ik daar dagbehandeling bij.
School schrijft mij uit per 1 dec en word dan dus ontslagen per 1 december dus zit dan in de ziektewet. Vanmiddag moet ik alles regelen.
Gisteren met mijn vriend erover gepraat zit eigenlijk al sinds 2005 in een depressie, altijd gewerkt en naar school gegaan. Maar dat trek ik niet meer, nu is het op zn top (of het diepste dal zeg maar) dus heb wel echt hulp nodig. Moet niet doen alsof er niks is.
School schrijft mij uit per 1 dec en word dan dus ontslagen per 1 december dus zit dan in de ziektewet. Vanmiddag moet ik alles regelen.
Gisteren met mijn vriend erover gepraat zit eigenlijk al sinds 2005 in een depressie, altijd gewerkt en naar school gegaan. Maar dat trek ik niet meer, nu is het op zn top (of het diepste dal zeg maar) dus heb wel echt hulp nodig. Moet niet doen alsof er niks is.
woensdag 25 november 2009 om 12:14
Oke Choco, dus eigenlijk heb je gewoon even geen andere keus dan niet werken en geen school! Maar je wilt toch graag bezig zijn begrijp ik. Heb je geen hobbies waar je plezier aan beleeft? Of ga een dagboek schrijven, of een gewoon boek, of een korte schriftelijke cursus over iets wat je interesseert. Zodat je toch het gevoel hebt dat je bezig bent maar wel je eigen tijd in kunt delen?
woensdag 25 november 2009 om 12:15
Jeetje meiden.. kunnen jullie niet heel even wachten
Leukerd is dus enorm leuk.. en is blijven slapen.. was er dus gisteren de hele middag ( tot half 5) en om half 10 s avonds was hij er weer... hij was bere trots op me hoe ik met gesprek ex ben om gegaan.
Dat is een slappe zak.. en dat zal hij gaan merken ook zo!
En nu moet ik rennen naar school dus ik ga alleen even een mega groephug neer zetten voor al jullie sterke wijven hierzo!
GROEPHUG!!!!!!!!!!!!!!!!!! hug:
Leukerd is dus enorm leuk.. en is blijven slapen.. was er dus gisteren de hele middag ( tot half 5) en om half 10 s avonds was hij er weer... hij was bere trots op me hoe ik met gesprek ex ben om gegaan.
Dat is een slappe zak.. en dat zal hij gaan merken ook zo!
En nu moet ik rennen naar school dus ik ga alleen even een mega groephug neer zetten voor al jullie sterke wijven hierzo!
GROEPHUG!!!!!!!!!!!!!!!!!! hug:
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 25 november 2009 om 12:15
Ik baal gewoon zo van mezelf. Die achterlijke moodswings, die stomme pil om 20 uur, geen koffie mogen, geen alcohol, geen lekker jointje af en toe. En die pijn in mijn lijf, die is zo erg!
En dan ook nog dat juridische gedoe waar ik nog depressiever van word. Wil gewoon in bed liggen met de deken over mn kop en volgend jaar wakker worden.
En dan ook nog dat juridische gedoe waar ik nog depressiever van word. Wil gewoon in bed liggen met de deken over mn kop en volgend jaar wakker worden.
woensdag 25 november 2009 om 12:18
Zeep? Klinkt leuk! Woon je toevallig in de buurt van Adam?
Ik ben gek op lezen maar dat lukt niet zo goed ivm concentratie. Ik hou van schilderen maar ik ben een perfectionist dus als er iets fout gaat word ik boos op mezelf omdat het schilderij dan naar de mallemoere is dus probeer het niet eens.
Knuffel veel met de poesjes en ga binnenkort mijn administratie op orde brengen waar ik naar uitkijk. En schrijf hier veel, dat vind ik fijn.
Ik ben gek op lezen maar dat lukt niet zo goed ivm concentratie. Ik hou van schilderen maar ik ben een perfectionist dus als er iets fout gaat word ik boos op mezelf omdat het schilderij dan naar de mallemoere is dus probeer het niet eens.
Knuffel veel met de poesjes en ga binnenkort mijn administratie op orde brengen waar ik naar uitkijk. En schrijf hier veel, dat vind ik fijn.