Moderator Relaties
woensdag 15 april 2009 om 22:12
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5

vrijdag 30 oktober 2009 om 12:48
Paloma, heb je niets beters te doen? Het is een zinvol topic met zinvolle antwoorden. Jij maakt er wat anders van. Dat jij er aan stoort is jouw probleem. Je zou iets constructiefs kunnen doen en reageren zoals jij zelf goed acht op de TO van dit topic, echter kom je alleen langs om te klagen.
Als je klaagt, doe dat dan verder gegrond.
Als je klaagt, doe dat dan verder gegrond.
woensdag 18 november 2009 om 10:52
woensdag 18 november 2009 om 12:58
Fatimaaa, ik hoop dat dit nog leest: sla alsjeblieft je topic wel op, je weet nooit waar het goed voor is of vraag of de Angel dit voor je kan doen. Daarnaast neem alsjeblieft contact op met een hulporganisatie, zie http://www.huiselijkgeweld.nl/
Wie weet hebben zij ook contact met hulporganisaties in Belgie. Bel ze in ieder geval of ga nogmaals naar de politie of je huisarts.
Ik hoop dat je dit hier leest, want ik heb bewust e.e.a. niet op je topic gezet, gezien je melding over ongewenste meelezers. Sterkte meid!
Angel, zou je anders bovenstaand verhaal naar Fatimaaa kunnen mailen, ik maak me grote zorgen. Alvast bedankt!
Alice
Wie weet hebben zij ook contact met hulporganisaties in Belgie. Bel ze in ieder geval of ga nogmaals naar de politie of je huisarts.
Ik hoop dat je dit hier leest, want ik heb bewust e.e.a. niet op je topic gezet, gezien je melding over ongewenste meelezers. Sterkte meid!
Angel, zou je anders bovenstaand verhaal naar Fatimaaa kunnen mailen, ik maak me grote zorgen. Alvast bedankt!
Alice
woensdag 18 november 2009 om 13:35
Shit... mail komt retour
@Fatima; wil je mij zsm mailen? vivaangel5@gmail.com
Ik heb ook je andere topics offline gehaald die privacygevoelig zijn.
@Fatima; wil je mij zsm mailen? vivaangel5@gmail.com
Ik heb ook je andere topics offline gehaald die privacygevoelig zijn.