Gellige meiden gezocht in Groningen
woensdag 25 november 2009 om 21:11
Hallo!
Leuk dat je mijn oproepje leest! Ik ben 25jr en vind het erg leuk om te shoppen, stappen, naar de bios te gaan, uit eten, weekendjes weg enz.
Nu is alleen mijn relatie net uit en 1 van mijn beste vriendinnen verhuisd.
Dus nu lijkt het me erg leuk om op deze manier weer wat nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen, zoals lekker stappen shoppen warme chocomel met slagroom drinken in de stad;), naar de bios enz.
Dus lijkt het je gezellig, laat maar een berichtje achter.
Leuk dat je mijn oproepje leest! Ik ben 25jr en vind het erg leuk om te shoppen, stappen, naar de bios te gaan, uit eten, weekendjes weg enz.
Nu is alleen mijn relatie net uit en 1 van mijn beste vriendinnen verhuisd.
Dus nu lijkt het me erg leuk om op deze manier weer wat nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen, zoals lekker stappen shoppen warme chocomel met slagroom drinken in de stad;), naar de bios enz.
Dus lijkt het je gezellig, laat maar een berichtje achter.
woensdag 25 november 2009 om 21:19
woensdag 25 november 2009 om 21:20
woensdag 25 november 2009 om 22:03
quote:dolphin25 schreef op 25 november 2009 @ 21:20:
Heey
gezellige meiden bedoel je zeker hihi.
dolphins218@hotmail.com is mn mail
liefsIk lees steeds geilige meiden....
Heey
gezellige meiden bedoel je zeker hihi.
dolphins218@hotmail.com is mn mail
liefsIk lees steeds geilige meiden....
maandag 14 december 2009 om 18:14
Hoi Hoi,
Ik ben een meisje van 20 en kom uit Groningen!
Ik heb een tijd in Duitsland gewoond, waardoor de contacten met mijn oude vriendinnen zijn verwatert.. Ook hebben de meeste een vaste relatie en gaat daar de meeste tijd naar toe.
Ik ben opzoek naar meiden waarmee ik kan shoppen, stappen etc.
Groertjes
Ik heb een tijd in Duitsland gewoond, waardoor de contacten met mijn oude vriendinnen zijn verwatert.. Ook hebben de meeste een vaste relatie en gaat daar de meeste tijd naar toe.
Groertjes
maandag 14 december 2009 om 18:17
Hoi Hoi,
Groertjes
Groertjes