Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo... Is niet zomaar een keuken/huis CD. My goodness... Daar past nog wel een 3de/4de of nog meer in! Ziet er mooi uit!

Bam: ah zo. Tsja wie weet had ze slechte dag, al lijkt het niet als je die verhalen ook van anderen hoort. Ook niet iedereen is altijd blij met mij als juf zijnde, maar goed. Dan nog. Belangrijk dat je je er fijn voelt, zowel kind als ouders! Ben benieuwd hoe het straks gaat!

meisjes: Toen ik zwanger was, zag ik mezelf echt als moderkloek tussen allemaal mannen. Was best wel ingesteld op een jongen en leek me ook onwijs leuk! En meisje was ik ook erg blij mee. Kon niet wachten op vlechtjes en theeserviesjes en zo. Maar mijn behoefte aan roze en theeserviesjes wordt meer gestild door Ties momenteel hoor. meisje wordt volgens mij echt meisje met staart die in boom zit! (Wat ik ook wel weer lekker stoer vind natuurlijk!)
of meisje met stekels en dan de boom in
Haha kan ook nog. Dat haar groeit voor geen drol hier, dus kans is best groot!

Hij is in vorm he Star!
Gefeliciteerd Amalia!! Leuke kadootjes. Weet je al wat voor horloge je wilt?

Naatie, hij was niet superteleurgesteld. Maar hoopt dat ze kunnen overwinteren in Europa. Ik snap het nu een beetje, jij? :-)

Suze, gave avatar hoor! Zit Mal vast achter?

Over de MG, hoe zouden ze die getallen weten vraag ik me af. Er zijn veel meer mensen geveld lijkt me. Als ik in mijn omgeving kijk, dan weten ze het vaak niet eens of het MG is.

CG heeft geen prik gekregen, is ze de enige van de jan. baby's zonder eigenlijk?

Alles prima hier. Weer wat relaxter na wat drukte (huis en CG nieuws, alles al meegedeeld hoor).
Ja hij is lekker Bridge
Compu, MG; ze rekenen dat alle griepgevallen op dit moment MG zijn, zo maken ze schatting van aantallen.
Aha, ik snap 'm Star. Maar dan missen ze er vast nog een hoop wellicht.

Mijn oma van 99 zal er wel weerstand tegen hebben opgebouwd, in haar leven is ie al 2 keer voorbijgekomen.
Aaaargh... kan ik hier iemand inhuren om mijn gedichten te maken?

(heb nu lichtelijk spijt van deelname aan vivasintgebeuren... )
op viva overig is er geloof ik een gedichten topic, die kunnen je vast helpen..
quote:compu schreef op 25 november 2009 @ 21:11:

Aha, ik snap 'm Star. Maar dan missen ze er vast nog een hoop wellicht.

Mijn oma van 99 zal er wel weerstand tegen hebben opgebouwd, in haar leven is ie al 2 keer voorbijgekomen.

Die was Spaans

Maar idd, mensen van voor '56 dacht ik (weet jaartal niet precies) hebben idd al iets soortgelijks meegemaakt.
quote:bambino schreef op 25 november 2009 @ 21:12:

op viva overig is er geloof ik een gedichten topic, die kunnen je vast helpen..Ja dan lezen we allemaal mee
Is me eigenlijk ook eer te na... Maar man wat staan daar een gedichten. Daar kan ik niet tegenop...
quote:Star schreef op 25 november 2009 @ 21:05:

Compu, MG; ze rekenen dat alle griepgevallen op dit moment MG zijn, zo maken ze schatting van aantallen.

En dat is nou dus volgens mij niet waar. Dat roept iedereen (hier ) nou wel maar dan zijn er echt heel veel meer dan 1 op 555 ziek. Ga maar na: van onze kinderen zijn er de afgelopen dagen een stuk of 8 (?) ziek geweest. Op het totale aantal dus vele malen meer dan het gemiddelde en dat hoor ik overal. Bij Jeetje op kdv waren er maandag 3 van de 12 ziek. Daar was het nieuws van alle zieken hebben MG echter niet doorgedrongen want de ouders vielen over elkaar heen om te verduidelijken dat de kinderen GEEN MG hadden.

Ik denk dat het RIVM en dan dus waarschijnlijk ook het CBS behoorlijk nauwkeurige rekenmethodes hebben om met cijfers van huisartsen en ziekenhuizen om te zetten in hoeveel mensen er ziek zijn. Ik wacht de cijfers van vrijdag even af :-)
Ik geloof het ook niet, maar da's wel wat de huisartsen zeggen wat ik hoor en lees.
Ja maar wat is griep hè... Fieke heeft een lastig hoestje en snottert. Maar lijkt me geen griep. Of misschien een ieniemienie staartje? Lastig te meten dus. is dat alles wat gemeld word bij huisarts?
Nee da's geen griep normaliter.

Wat Ceetje vorige week had, die anderhalve dag koorts, was ook geen griep maar gewoon een fikse verkoudheid. Echte griep duurt wel langer.

Er zullen natuurlijk altijd uitzonderingen zijn die er met een dag of 2 vanaf zijn, maar meestal niet.
Zo, allemaal lekker aan de dicht? Ik moet ook nog... Vrijdag ga ik aan de slag!

Amalia, lekker verwend en een gezellige dag gehad las ik. Mooi! Want broodnodig als je je een beetje ruk voelt
Nee lijkt mij ook niet. Maar lastig schatten dus. Dus zal die 1 op 555 dus niet erg veel natte vinger werk zijn? Hoe komen ze daaraan? Heb jij met Ceetje huisarts gebeld toen?
Oh ja, prik bij Jeetje zit er ook in. Ze heeft het hardste gehuild van alle kinderen daar aanwezig nog voor dat er een naald in de buurt was. Ook knap, toch?
Ik word GEK van die prik. Had me er net helemaal mee verzoend komt vrend weer thuis dat 'ie allerlei mensen heeft gesproken die het niet doen en die het kunnen weten... Hebben nu maar besloten dat we iig één prik doen, haha. Lekker polderen.

Bam, dankjewel voor de PL tip, da's een mooi prijsje! Maar ja, de laatste week is het een en al playmobiel wat de klok slaat en kijkt mevrouw niet meer naar de LP om. Dus ik laat 't maar even.

Mmm, klinkt niet als een leuke juf. Zou ik denk ik ook proberen overplaatsing te regelen. Wat Amalia al zei, ook heel belangrijk dat jij je goed voelt bij de school en juf.

Aaaaargh, Vivasint moet hier ook nodig aan de slag. Ik heb sinterklaasstress.
quote:bridges6 schreef op 25 november 2009 @ 21:33:

Nee lijkt mij ook niet. Maar lastig schatten dus. Dus zal die 1 op 555 dus niet erg veel natte vinger werk zijn? Hoe komen ze daaraan? Heb jij met Ceetje huisarts gebeld toen?Nee.
Maar Hel: je hebt nog een week joh! Tijd zattttt!

Playmobil: wordt dat nou echt door alle kindjes gewaardeerd? Ties ziet het in boekjes in vindt het niet echt boeiend dus vraag me af of we wel/niet moeten investeren...
quote:Suze2 schreef op 25 november 2009 @ 21:33:

Oh ja, prik bij Jeetje zit er ook in. Ze heeft het hardste gehuild van alle kinderen daar aanwezig nog voor dat er een naald in de buurt was. Ook knap, toch? Lekker grietje.
Ik denk dat 1 op 555 best zal kloppen (of in de buurt komt). Omdat dit soort rekenmethodes al jarenlang gebruik, bijgesteld en onderzocht worden. Het CBS is een organisatie die zoveel ervaring heeft op dit gebied. Ik geloof er wel in.

En juist doordat je van griep echt best heel ziek bent denk ik dat het merendeel van de patiënten op dit moment bij de (huis)arts terecht komt die op basis van ervaring en kennis zou moeten kunnen inschatten wat er aan de hand is. Kwestie van aantal praktijken cijfers aan laten leveren en daar een gemiddelde van nemen even simpel gezegd.
Maar komt iedereen met griep bij de huisarts?

Ach ik weet het ook niet, klets maar wat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven