Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey Mil!

Kan me voorstellen dat je het stom vindt dat de rest zooo veel moeite lijkt te doen om het opwekken en dat terwijl zij het nog relatief makkelijk hebben..

Wat jij schrijft over de regelmaat...Ik heb het dus wel zo gedaan en het ik vond het perfect!

Maar dat is wel voor ieder kindje anders hoor...Bij Yara werkte het.

Toch ben ik er niet iedere keer bij gebleven als ze huilde...Ik liet haar 10 minuutjes huilen en ging dan kijken en zo doe ik het eigenlijk nog steeds.

Wel de regelmaat er ingehouden, dus na slapen meteen voeden en na het voeden knuffelen en na het knuffelen spelen in de box en naar bed als ze begon te gapen...en niet pas als ze begon te huilen..

Labje: Ik ben het he-le-maal met Millie eens; LIefde is veel en veel belangrijker dan iets anders...Ik had ook zo'n stukje geschreven gister, maarja dat was toen ook weg....

Yara heeft weinig last gehad van krampjes, ja nu nog steeds af en toe als ze bijna moet poepen (poept maar 1 keer per week/10 dagen), fietsen met haar beentjes en masseren over het buikje met de klok mee werkt voor haar!

Succes!
Hallo meiden,

Ook hier nog geen tekenen dat Gup eruit wil. Ik ben ook 'nog' maar net 37w2d, dus het is nog vroeg. Net als jij Millie geniet ik eigenlijk nog even van het zwanger zijn en het met z'n tweeen zijn. Ik voel me wel goed en heb nog vrij veel energie, ik heb per week 2 of 3 dagen dat ik 's middags even slaap.

Wel is hier de nesteldrang ongelooflijk toegeslagen en vooral bij mijn man. Hij is echt aan het opruimen en overbodige dingen weggooien.

Hij heeft nu zijn eerste motorrijles, ik kon merken dat hij het ook wel spannend vond, ik heb hem weggebracht en haal hem straksjes weer op. Ben benieuwd hoe het ging.

Lab: Het zal nu even moeilijk zijn om je draai weer te vinden. En er zijn ongetwijfeld dingen die je niet kunt met Fiepje, maar er zijn genoeg dingen die je wel kunt. En het belangrijkste is: liefde geven. Ik denk ook dat jij een supermoeder bent en zult zijn, en quizzie een supervader. Jullie hebben zoveel om te geven.

Auto rijden lukt misschien niet, maar ze kan wel met jou mee in de rolstoel, dat is toch ook uniek? Ik bedoel het positief, maar hoeveel kindjes kunnen dat?

En jij bent thuis voor Fiep en kunt er voor haar zijn als ze je nodig heeft, ze haar eerste stapjes doet, haar eerste woordje zegt etc.

al lijkt het nu misschien niet zo, maar jij hebt ook een hoop te bieden en daar komt Fiep al heel snel achter.

Liefs Manderley
hallo,

Meld me even om te zeggen dat ik tot eind september geen internet meer heb, boeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe.

Zit nu snel even bij mijn schoonmoeder te typen.

we hebben dus de sleutel en zijn druk aan het klussen!! Het huis is nog gaver als ik dacht, en het gaat allemaal heel vlot!!

Schoonma past elke dag op meisje. Heerlijk!!

Knuffel voor labje omdat het begin zo zwaar kan zijn, zeker voor jou!!

Tip ABC Dophilus. Schijnt een wonder middel te zijn!!! Meis heeft nooit krampjes gehad maar op zwangerschaps-na-gym kwam dit boven water.

En als bv te veel kost; stoppen!!! Meis je bent ziek, bent bevallen, en kan amper herstellen van het gebeuren door je ziekte. Bv is veels te energie vretend voor jou. Als je het graag wilt en aankunt erg leuk en heel mooi, maar denk ook aan jezelf wijfie!!

Bv is supergoed maar kv daarom geen vergif he?!!!

Wat je ook doet, alles goed hoor!

Nu moet ik weer stoppen, meis moet nodig naar bed! Dus snel naar huis.

liefs Joep
Hoihoi,

even een klein berichtje van mij.

Mams komt zometeen lunchen, maar ik wil nog even laten weten dat het goed gaat hier. Ik word deze week (op dionsdag na dus) goed bezig gehouden door iedereen. Da's wel fijn hoor. EN ik heb weer een stapel nieuwe films gehaald bij de videotheek, dus ik vermaak me wel!

Verder weinig nieuws van mij. Ik doe het nog steeds rustig aan, en heb dus weinig te melden.

Liefs voor jullie allemaal!

Joep, succes met alle verhuisrommel enzo. 1 hele maand geen internet :S aaaaaaaaaaaah!

Kus Millie
Hoi. Terug van vakantie. Was erg leuk, maar vind het heerlijk om weer thuis te zijn! (Muts, vijf daagjes weg is al heel veel voor mij...)

Ik ben nu doodop. Vakantie was dus leuk, maar ook wel wennen, tot nu toe gingen we altijd met z'n viertjes weekendjes weg en nu dus ineens langer én met twee kleine kindertjes er bij. Onze vrienden hebben een veel drukker ritme dan wij en hun zoon kan ook 'overal' slapen, en de onze niet. Dus het was wat lastig om te ritmes op elkaar af te stemmen soms, maar het ging wel goed.

Verder zijn er afgelopen woensdag kijkers in ons huis geweest. Het leek van tevoren handig, als er kijkers zouden komen als wij op vakantie waren, want dan hoef je ook niet weg enzo... maarja, het betekende dus wel poetsen poetsen poetsen voordat we weggingen, want stél je voor dat we kijkers zouden krijgen. En toen er inderdaad kijkers bleken te komen, moesten we dus vanaf het vakantieadres allerlei dingen regelen, want het was een paar dagen zonnig geweest en dus ongeveer 40 graden in ons huis omdat het natuurlijk potdicht zat. Du schoonmoeder regelen om het huis open te gooien 's ochtends, de makelaar vragen om iets eerder te komen om de gordijnen open te doen, etc. De kijkers waren wel enigszins positief, maar er is geen tweede bezichtiging of bod uitgerold, vooralsnog. Aanstaande dinsdag komt er echter weer een ander iemand kijken, dus er zit wel een soort van schot in de zaak.

Joep, ik moest grinniken om je "vooral geen bv geven als het niet gaat"-verhaal... de hormonen hebben je echt 'een ander mens' gemaakt he?

Lab, kan me voorstellen dat je aan alle kanten op zijn kop staat. Dat is al zo als je 'normaal' bevalt, laat staan met ME. Het lijkt erop dat de onzekerheden en het leven dat op z'n kop staat door jou situatie als het ware 'uitvergroot' worden.

Millie, kan me voorstellen dat je je ergert aan mensen die nog niet eens op 38 weken zitten en dan al gaan 'zeuren'. Die middeltjes zijn maar bakerpraatjes joh, ik denk dat 'ze' gewoon zoiets hebben van "baad het niet dan schaadt het niet". Ik heb ze zelf niet gebruikt, misschien had ik dat wel moeten doen om die 42,0 week te voorkomen

Nijn, weer lekker aan het werk dus. Ik mag komende week ook weer... weet nog niet wat ik er van moet denken.

Manderley, fijn dat je je nog zo goed voelt. Houden zo meis!

Belle, forummoe? Nee toch! Hoe is het met je zelfgemaakte groentenhapjes?

Volgens mij vergeet ik iemand.... en zo wel... excuses, excuses...

ik ga maar eens boodschappen doen voor straks. En een pak all-bran halen. Heb niet zo'n zin om te eten (geen eetlust) en op die manier krijg ik toch nog iets binnen

grtz E.
Meiden,

Ik kom er net echt tot mijn grote ongenoegen achter dat mijn e-mailadres voor iedereen te zien is in mijn profiel (in ieder geval staat het bij "profiel wijzigen" in het hokje bij 'dit is te zien voor iedereen') IK WIL DAT HELEMAAL NIET en ik vind het ook een grote *****-streek van viva dat ze zoiets ineens openbaar maken. Ik ben echt woedend!

Ik probeer het nu weg te halen, maar iedere keer komt het weer terug in het hokje 'dit is te zien voor iedereen'

Kunnen jullie mijn e-mailadres zien?

Enne... als je dus niet wilt dat je gegevens ineens op straat liggen, moet je dat dus even aanpassen bij 'profiel wijzigen'

grtz E.
Hai schatten,

Jullie zijn LIEF! Allemaal leuke kaartjes, lieve cadeautjes van Jellie en Lel (ik weet niet of jullie mee lezen, maar zeer dankbare knuffels vanuit deze hoek!).

Met Fiepje gaat het goed. Ik had alles al uitgeprobeerd ivm de krampjes, maar uiteindelijk lijkt de cinebaby aan te slaan en ik drink elke dag venkelthee. Soms heeft ze nog wel een krampje, maar lang zo erg niet meer!

We hebben ellenlange discussies over welke oogkleur Fiep krijgt.... ze zijn nu heel donker, dus ik hoop op bruin (net als mammie), Quizz hoopt op blauwgrijs, mijn moeder hoopt op grijs, mijn tante op blauw..... en dan is er ook nog de kans op groene oogjes, dankzij Fieps overleden oma.

En Dametje wordt echt blond; als die groene oogjes doorzetten gelooft niemand dat het mijn kind is.....

Ik weet waar een deel van mijn onzekerheid vandaan komt..... Na de bevalling was ik erg moe, we konden die avond/nacht geen kraamhulp meer krijgen, dus ben ik die nacht in het ziekenhuis gebleven. En ergens is het een en ander niet goed doorgegeven..... Ik lag in mijn eentje aan het einde van een donkere gang, er werd niet gereageerd wanneer ik belde, ik moest uiteindelijk na twee uur wachten toch zelf naar de wc, twee keer ie iemand bij me geweest om Fiep aan te geven voor borstvoeding, zonder enige uitleg waarbij wel een minitube bepanthen op mijn bed werd gesmeten met de mededeling 'smeer dat maar op je tepels'........ Het is al met al voor mij een doodenge nacht geweest, waarbij ik continu op mijn qui vive moest zijn om voor Fiep te zorgen en te waken.

Pas toen ik mijn ontslagpapieren later bekeek, begon het te dagen. Mevrouw is die en die datum spontaan bevallen. Er stond niets vermeld over de diverse drugs, epi, lange bevalling, late placenta, hechtingen, ME......... De verpleging vond mij dus maar 'lastig'. En door hun houding durfde ik ook Quizz of mijn moeder niet te bellen. Na alle emoties en dergelijke, heeft die nacht iets helemaal van streek gebracht in mij. En dat valt nog steeds niet terug op zijn plaats.

Millie en Manderley; ik had hetzelfde met de augustusgroep....... die wilden allemaal zo spoedig mogelijk bevallen, terwijl ik het wel prima vond om zwanger te zijn.....

Fiep heeft besloten dat ze écht wakker is en aandacht wil.....

Liefs voor jullie allemaal! Lab
Lab,

Ik heb hetzelfde meegemaakt in het ziekenhuis. Je ligt gewoon in een soort van wachtkamer (als je niet al van tevoren bij een gyn liep), de volgende ochtend wordt je toch opgehaald, dus men besteedt echt nul komma nul aandacht aan je. Ik verging om vijf uur 's ochtends van de honger, en toen ik bij de verpleging aangaf dat ik bijna van mijn graadje ging, zei men doodleuk "om kwart voor negen krijg je ontbijt", terwijl ik dus echt bijna flauwviel en al sterretjes voor mijn ogen zag. Zes uur nadat Zoon ('s nachts) door mij gevoed was, heb ik zelf maar de verpleging gebeld met de vraag of hij niet eens een keertje moest drinken en of ze me alsjeblieft wilden helpen bij het aanleggen. Daarop werd gewoon mijn tepel gepakt en in Zoon's mond geduwd. Niets geen uitleg. Ik was dan ook echt ontzettend blij dat ik verder niet hoefde te blijven en gewoon thuis mijn kraamtijd had, waar de kraamhulp me wél goed kon uitleggen hoe ik moest aanleggen. Ik moet er toch niet aan denken dat ik 8 dagen in het ziekenhuis moest blijven en aan het eind van die tijd nóg niets had geweten... Bij hetzelfde ziekenhuis hebben ze een meisje van de zwangerschapsgym gewoon twee uur (!) na de bevalling in haar eentje laten liggen. Kindje weggehaald want ademhalingsproblemen, vader mee met kindje, iedereen weggerend, en zij lag daar maar... Kortom... ziekenhuizen en bevallen is niet echt iets waar je heel blij van wordt. Zeker in de situatie zoals bij jou, is dat gewoon zwaar shit, want je had wel net ff 42 uur liggen bevallen en dan was enige zorg wel op zijn plaats geweest!

Het is wel 'prettig' dat je nu de oorzaak van je onzekerheid hebt gevonden, want op die manier kan je dat tenminste een plaatsje geven (de onzekerheid).

Lieve meis, als je gewoon naar jezelf en je kindje luistert, komt het allemaal goed, echt waar. Dat wat je kindje aan je heeft, ligt niet alleen maar in de mogelijkheid om een autoritje te maken of te gaan stadten, etc... Samen een tekening maken aan de keukentafel, oprechte aandacht van mama of papa krijgen, samen koekjes bakken, mama die roept wat voor een geweldig kasteel je hebt gemaakt in de zandbak, samen naar de konijntjes kijken, de katjes aaien, de hond uitlaten met de rolstoel... je kunt Fiep zoveel geven! (persoonlijk denk ik dat je haar meer kan geven dan een moeder die fulltime werkt en elke dat het kind van 08.00 uur tot 18.00 uur naar het kdv brengt, maar dat is mijn persoonlijke bescheiden meninkje)

Net mama zijn maakt je onzeker. Je lijf zit vol met de hormonen van de zwangerschap én van de borstvoeding. Je bent moe. Van de zwangerschap en van de bevalling. Hoe graag je ook wilt, dat is niet één twee drie over, zeker niet met ME. Je hebt last van kraamtranen en dat kan nog wel even aanhouden, door de vermoeidheid en de hormonen. Als ik terugdenk aan de kraamtijd zie ik (hoewel echt alles mee zat bij ons) ik toch een soort van grijzige mistige periode voor me... vermoeidheid, een zere muts, iedereen die zich maar met je bemoeit, onzekerheid... maar straks, rond een week of zes, gaat Fiep je een geweldige glimlach geven (of eerder, als ze nu al knuffels vast kan pakken en haar hoofd op kan tillen). En gaat ze reageren op je stem. Is ze blij omdat jíj komt binnenlopen. Gaat ze tegen te 'kletsen'... en dan verdwijnt de vermoeidheid, neemt de spierpijn af, geneest 'je onderkantje', gaat de borstvoeding steeds soepeler... en dan wordt je ook minder onzeker. Echt!

(En tot die tijd: lekker huilen als je je verdrietig of onzeker voelt. Het mag! Het wordt normaal gevonden! Je hoeft je niet te schamen! Laat je gaan! Doen!)

Knuffel, Eveline

(Bedoeld om je op te beuren enzo,.. niet om het allemaal beter te weten ofzo)
Rectificatie op mijn eerdere bericht over e-mail-adres

Ik heb zitten zoeken op de Viva-pijler bij de FAQ en bugs, en daar staat:

Er staat bij mijn profiel dat mijn mailadres openbaar is voor andere forummers?

Dit is een fout in de opmaak. Je mailadres is NIET zichtbaar voor andere forummers. Zelfs niet als zij je vriend zijn en ze je een e-mail kunnen sturen, zien ze je mailadres niet. Dit wordt nog verduidelijkt bij het profiel

Wat ik dus eerder schreef klopt niet...
Nijn! Die Nijntje-ballen heb ik ook! Zijn helemaal hot hier
It's me, Eva!

Met een andere nick, want ik heb lopen kutten met mijn e-mailadres in het profiel (zie vorige postings) en nu kan ik niet meer inloggen met mijn vorige Evab-nick (of stiekem nog wel, want op andere computer heb ik hem in mijn favorieten staan en dan logt ' ie niet uit)

Maar ik heb het wel helemaal gehad met deze Viva-site zeg! Geef mij de oude maar!
ben idd een beetje forum moe.... maar het gaat al weer beter...

fijn weekend dames

Belle
Eef: Dikke knuffel! (Rotforum zonder duidelijke emoticons)!!!

Eh.... sinds wanneer heeft Nijntje ballen? Nijntje is toch een meisje?

Liefs, Lab
quote:Labyrint schreef op 18 augustus 2007 @ 15:51:

Eef: Dikke knuffel! (Rotforum zonder duidelijke emoticons)!!!

Eh.... sinds wanneer heeft Nijntje ballen? Nijntje is toch een meisje?

Liefs, LabHihi, zie foto van Yara op Yahoo, met die Nijntje-ballen

Dank voor de knuffel. Ben snotverkouden dus hoop dat de hug je niet heeft aangestoken
Hellow lieffies,

Heeft even geduurd, maar hier ben ik weer!

Vrijdag zijn we naar CB geweest en ineens vond de arts (andere dan normaal ivm vakanties) dat Yara zoooo sterk was.... HUH?? Ze loopt qua spierontwikkeling toch achter?? Nouja arts vond iig dat ze heel sterk was en dat ze, wat ze uit de papieren kon halen over de vorige keer dat ze erg goed vooruit was gegaan..

We moesten wel pap gaan geven, ik dcaht dat dat MOCHT, maar het MOET zelfs. Ze moet ook meteen groenten en dus niet als ze voor mijn gevoel gewend is aan fruit, maar gewoon meteen!

Gaan vandaag dan maar pap geven en vanaf morgen groenten.

Fruit gaat goed. Meloen vindt ze echt GEWELDIG!

Probeerden eergister een ieniemini hapje bananenijs, nou madame snapt het lepeltjes principe al aardig hoor...ze hoeft maar een lepel voorbij te zien vliegen en mondje gaat open! LIEF!!

Heb inmiddels ook de voeding van 11 uur afgebouwd, althans die ben ik aan het afbouwen...Ik kán dus gewoon nu weggaan en pas vanavond om 19 uur terug komen! Wow! En dat dan ook echt zonder kolven....Heerrrlijk!

(zie dus inmiddels ook voordelen hihi)

De fysio zei dat ze nog wel een poosje terug zou blijven komen...Nijnvriends moeder was hier toen zij kwam, want de makelaar was er ook en Nijnvriend was met makelaar bezig..en ze liet haar even zien welke oefeningen ze moest doen om haar te leren zitten...SOrry hoor, maar dat gaat ze toch vanzelf wel doen..?? Kijk als ze nou een jaar zou zijn en nog niet zou zitten...OK, dan snap ik dat, maar hallo ze is net 6 maanden...

Nouja....blijkbaar hebben ze ons geld nodig..en zolang ik het niet zelf hoef te betalen, vind ik het prima.

Huis staat dus te koop, nog geen bord, die komt deze week en op Funda staat ie ook nog niet, dat duurt een dag of 8, maar hij staat officieel nu wel echt te koop!

Eef: Die ballen zijn hier ook helemaal geweldig!

Belle: Forummoe? Neeeeee dat kan echt niet hoor....we kunnen je niet zo lang missen! Dus meld je maar snel weer goed!

Joep:Vrienden vonden het waarschijnlijk een heel leuk idee een schilderij te krijgen die ik dan door jou voor hen laat maken, maar ze wilden eerst onze girafjes even zien...Jammer hoor dat je tot eind spet geen internet hebt.....

Lab: Hoe gaat het daar? en met Fiep?

Wat een verhaal zeg over het ziekenhuis, blijkbaar gaat dat dus vaker zo, ben ik even blij dat ik niet in zkh hoefde te bevallen, want ik kan me heel goed voorstellen dat je je daardoor een 'tikkeltje' onzeker voelt...BAH..

Manderley: Hoe is het daar?

Millie: Met welke film ben je nu bezig?? :-)

Joan": Joehoe hoe gaat het daar allemaal? September komt nu heeel snel dichtbij he...

Jel: Ik ben zoooo benieuwd hoe het met Guusje gaat!!

Lel: DRiesje is alweer bijna een jaar!!! Gaat snel he!

Nou dat wast voor nu..
Nijn, die fysio is maar STOM... natuurlijk gaan ze zelf zitten... kinderen volgen gewoon hun eigen ontwikkeling en bij de ene gaat het wat sneller dan bij de andere. Ik ken een vrouw met een zoontje van drie weken ouder dan Zoon, en die kruipt al wéken, maar kan nog niet zitten. Hier precies andersom... Pfff....

8 dagen voor je huis op Funda staat? Da's wel lang! Hier kwam de makelaar op dinsdag en op vrijdag stond het er op. Maarja, misschien hebben de makelaars in K. het drukker dan hier? Hier is veel concurrentie, daarom kunnen de courtages ook lager zijn dan in K., dus misschien lopen ze dan ook een tikkie harder

Ik ben ziekjes

Hoofd vol snot, moe, koppijn, spierpijn, algeheel gevoel van slapheid... beetje jammer wel. Gaat vanzelf wel weer over, maar voor nu vind ik het een beetje jammer

Aankomende week weer werken. Niet echt zin in. 'Normaal' sta ik altijd te popelen aan het eind van de vakantie, nu denk ik alleen maar "bah, moet het?". Misschien ook omdat Man nog twee weken vakantie heeft. Als hij weer gaat werken zit je zo weer in je ritme en dan is het oké

Vreemd, hier op het cb zeiden ze met 6 maanden dat pap MOCHT, maar niet MOEST.... Misschien omdat Zoon een tikkeltje steviger is dan Yara. Wij zijn vanochtend begonnen met brood. Met een beetje smeerkaas... maar hij vindt het maar niks. Dat spul plakt natuurlijk ook tegen zijn gehemelte enzo. Nooit over nagedacht, hoe je je kind in vredesnaam brood leert eten... Sinds gisterenavond ook vlees door de avondprut en yoghurt toe... en... meneer zit nu op drie flessen. Hèhè...

Mmm ga eens even op bed liggen. Vanavond zouden we gaan eten bij mijn oudes, ben benieuwd of ik dat ga trekken.

oh en meiden... nu weer écht een super geval van zwangerschapsdementie... Ik was er ineens van overtuigd dat een zwangerschap gemiddeld 38 weken duurt en dat het dus tussen 36 en 40 weken komt. Dus ik tegen Millie "ooooh je bent al een wéék over tijd!" Muts dat ik ben...

grtz E.
Hoi meiden,

Hier is alles rustig, Gup zit nog lekker in mijn buik. Mijn omgeving begint ongeduldig te worden, waar ik soms gek van wordt. 'En al voortekenen'?" als ik zeg: Gup kan nog wel 4 weken blijven zitten hoor. Dan zegt mijn omgeving: dat denk ik niet. Dan maak ik mezelf niet gek, doen anderen het wel.

Ik zou graag jullie hulp willen. Mijn tantezeggertje wordt binnenkort 1 jaar, en ik zoek nog een leuk kado. Weten jullie nog leuke ideeen? Ik ga sowieso een dikkie dik voorleesboek bestellen, maar dat duurt ongeveer een maand. Maar ik wil ook nog iets kleins/leuks voor op de veraardag zelf. Ik wil daarvoor rond 10-15 euro uitgeven.

Eef: balen dat de vakantie alweer voorbij is, zeker al je man wel nog 2 weken heeft. S. baalt hier ook dat hij morgen weer moet beginnen. En dan ben je ook nog ziek dat is helemaal niet leuk zo de laatste dagen van je vakantie.

Nijn: als ik jullie verhalen over het CB lees vind ik ze ook maar stom. Elk kind heeft zijn/haar eigen ritme en bepaalt wanneer ze gaan staan, zitten, kruipen, lopen etc. Stom hoor dat ze oefeningen gaan geven. Hoe reageert ze nu op de groente en pap?

Lab: wat erg zeg hoe ze je behandelden in het zh. Ik kan me voorstellen dat je daar onzeker van werd. Ik wil nu nog grager thuis bevallen. Hoe gaat het met jullie kleine meid?

Joep: balen hoor dat je tot eind sept geen internet hebt, nu moeten we je maar op de hoogte houden via sms.

Millie: hoe gaat het met jou. de laatste loodjes he? Hoever ben je met je nieuwe films?

Is het forum bij jullie ook zo traag? Als ik de site open duurt het vaak minuten voor hij geladen is, erg irritant.

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben, anders sorry.

Liefs Manderley

Hallo hallo,

Ik ben weer wakker van mijn middagdutje. hmmmmm

Heerlijk hoor!

Manderley, ik heb zelf een soort cadeaulijstje samengesteld voor mensen die niet weten wat ze ons kunnen geven, daar staan wat cadeautjes op (ook voor als het kind ongeveer 1 jaar is, want die eerste 6 maanden hebben ze toch nog geen speelgoed nodig...) Ik zal een link op Yahoo zetten ofzo... dan kan je even kijken naar ideetjes voor je nichtje/neefje (is t een jongen of meisje trouwens?

Eef is inderdaad een muts, maar wel een hele lieve hoor! Overtijd met 39 weken haha ha ha ha! Nee hoor, Iebele blijft nog lekker even zitten. Dat heb ik met 'm afgesproken. Misschien moeten we maar even kijken of het handig is om woensdag te buurten (als je toch naar werk gaat). Want een zieke eef is natuurliujk ook maar Nubs. (Bovendien lijkt het me niet handig als ik nu per ongeluk word aangestoken. (Vind ik normaal niet zo'n probleem, maar nu is de timing niet zo handig natuurlijk.) Nouja, ziek maar goed uit,m dan kijken we woensdag wel even hoe je je voelt oke?

Nijn, ik had je fysioverhaal dus al op hyves gelezen hihi Echt idioot he. al die "experts" die het allemaal beter weten, maar die ondertussen allemaal iets anders zeggen. :-S

Ik ben hier al op de tweede set films beland. Nog 6 te gaan ofzo. Vind het echt een uitkomst! Ook ben ik erg blij met mijn bedje. Wij hebben namelijk twee losse matrassen, en altijd hebben we dus ook twee matrashoezen en moltons enzo gehad. Nu heb ik bij Ikea zo'n zeil-dnig gekocht (echt een aanrader als je dat nog niet hebt Manderley!!! niet plakkerig en het houdt alle vocht tegen!)

Nouja, dat heb ik nu dus gekocht om over beide matrassen heen te doen, en nu hebben we opeens echt EEN GROOT BED zonder geul!

Millie is happy!

Kus voor allemaal van ons

PS: die kleur is echt vervelend op dit topic. Mijn scherm is zodanig ingesteld dat telkens als ik de kleur wil kiezen, het "ok"-buttontje precies onder de tabbladen van "viva formum --> forujm vandaag" terecht komt. :-S ZUCHT!
quote:Aramilia schreef op 19 augustus 2007 @ 16:10:

, daar staan wat cadeautjes op (ook voor als het kind ongeveer 1 jaar is, want die eerste 6 maanden hebben ze toch nog geen speelgoed nodig...)

hier wordt flink wat afgespeeld hoor, met speelgoed. We hebben echt VEELgekregen, maar we gebruiken wel alles, want meneer is snel ergens op uitgekeken, dus we rouleren zodat hij steeds weer iets nieuws heeft... ik ben heel blij met ons speelgoed, want anders zou hij zichzelf veel minder goed kunnen vermaken. Hij speelt al met speelgoed vanaf een maand of 2,3

hier zelfde probleem met kleur. heb het al gemeld bij de internetredactie.

ik kom idd alleen buurten als ik me beter voel.

grtz E.
Eef Millie bedankt voor jullie tips. Het gaat om mijn neefje, ik zal eens kijken of ik hier in de speelgoedwinkel wat leuks kan vinden.

S. heeft zijn eerste werkdag, dat is wel even wennen na 4 weken vakantie. Ook voor mij, ik voel me een beetje alleen. Ik moet zo maar eens bedenken wat ik ga doen om de verveling voor te blijven.
Onze poes is dood. Hij is aangereden. Zo zielig. We hadden hem al 7 jaar en ik was echt dol op hem. Ik vind het echt rot voor mezelf. De hond is ook verdrietig en zit zielig bij zijn vriendje te kijken.

Lieve Manderley,

Wat zul jij je nu naar voelen. Alleen, en dan ook nog met je kat...

Gek, hoeveel je van zo'n beestje kan gaan houden he?

Dikke knuffel voor jou...

Kus Millie
Het is rustig op viva... Dan maar even een klein berichtje van mij, ondanks dat ik niet zoveel te vertellen heb...

Ik krijg vanmiddag een goede vriend op de lunch (mits hij wakker is, want hij is naar Lowlands geweest het afgelopen weekend). Daarvoor wil ik eigenlijk mezelf lekker laten verwennen bij de pedicure. (Dat heb ik een half jaar geleden een keertje gedaan, en t was erg lekker. Nu kan ik echt niet meer bij mijn voetjes, ivm de dikke buik... Dus ik dacht: waarom niet?!

Alleen de salon hier vlakbij gaat pas om 10:00 uur open, dus ik moet me nog even vermaken tot die tijd. Dan bellen, en dan hopen dat er nog plek is vanochtend...

Ik was vroeg op, en heb intussen al een filmpje gekeken: Mean Girls. Wel een grappige film. Niet bijzonder hoogstaand, maar dat is momenteel juist lekker.

Hoe is het met jullie allemaal?

Hoe gaat het met de kleine Fiep? en met alle andere kids en mamma's?

En trek je het allemaal nog een beetje Manderley?

Joan, het duurt nu echt niet lang meer voor jou... Is het afvallen gelukt?

Liefs

Millie
Goeiemorgen,

Het is idd rustig hier. Maar ja wij hebben verlof en de meeste mamma's hier zijn druk aan het werk...waarschijnlijk en Lab is natuurlijk druk met haar Fiep.

Al ben ook erg benieuwd naar hoe het met jullie allemaal is.

Ik kan nu echt merken dat mijn buik dik is. schoenen met veters krijg ik echt niet vast. Bukken wil ook niet echt. En ook overeind komen in bed gaat lastig. Het zijn echt de laatste loodjes zo. Vanmiddag mag ik weer voor controle naar de vk. Ik heb zelf het idee dat Gup iets aan het indalen is, dat mijn buik bovenin minder strak staat. S. dacht het ook. Ik ben benieuwd wat de vk zegt.

Eind van de middag ga ik met mijn vader de stad in. Een nieuwe mobiel voor hem kopen. Hij heeft een prepaidding, maar toen ik hem dit weekend belde kreeg ik de melding: dit nummer is niet langer in gebruik. Mijn vader gebruikt zijn mobiel eigenlijk nooit en zijn beltegoed was verlopen en zijn nummer daardoor ongeldig. Maar nu ik bijna moet bevallen wil hij toch wel weer een mobiel hebben. Zodat ik hem kan bellen als zijn 2e pake-zegger er is.

Ik heb trouwens al 2x over ons gedroomd. Gisternacht droomde ik dat we een meeting hadden. We kwamen 's ochtends bij elkaar, maar al snel moest Joep weg, want zij ging 's middags trouwen. Wij zouden 's middags naar haar bruiloft komen. Toen we 's middags met de tram onderweg waren raakte ik jullie kwijt bij het uitstappen en ineens was ik in Leeuwarden en besloot om dan maar in mijn eentje te gaan babyshoppen.

En vannacht hadden we ook een meeting en ook toen gingen we met de tram, maar bij het uitstappen reed de tram te snel weg waardoor een aantal van ons uit een rijdende tram moesten stappen. Het ging allemaal maar net goed. Maar Millie verloor haar oorbel tussen de rails en die gingen we eerst zoeken. Nijn vond hem en toen gingen we de stad in.

Zo vaag! Ik was de droom van gisteren eigenlijk alweer vergeten totdat ik vannacht weer over ons droomde.

Liefs Manderley
hihi Manderley we hebben indruk gemaakt.....je droomt zelfs over ons...

Wel erg K*T zeg dat je kat is overreden...Kan me voorstellen dat je je aan dat beestje hebt gehecht...

Millie: Jeetje om 10 uur al een filmpje hebben gekeken en dat tijdens je verlof...

Klinkt goed pedicure behandeling!! Hoop dat ze plekje hebben vandaag!

Ik ga zo naar vriendin die net baby heeft.(noujaaaa zo..Yara moet nog in bad, nog eten en ik moet nog even de stad in voor die vriendin, maargoed..)

Heb een heeeel leuk pakketje samengesteld (vind ik zelf haha)

Een romper, slofjes (van die leren dingen die Yara ook heeft (had ze volgens mij aan tijdens meeting), sokjes, bijtmuis en een kookboekje.

Ik vond het erg geslaagd!

Verder weinig nieuws...Begin alleen steeds meer te balen van mijn lubberbuik...en dat steekt vandaag weer eens even de kop op...Maar oefeningen doen ho maar, dus ik mag niet zeuren, maartoch....

Labje: Ik ben heel erg benieuwd naar je verhalen!

Eef: Hoe was jouw eerste werkdag weer?

Joep is vast heeel hard aan de klus...

Liefs Nijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven