3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
donderdag 26 november 2009 om 00:07
quote:mamalief schreef op 26 november 2009 @ 00:05:
Een schop onder mijn vette bad ass moet ik hebben!
Geen knuffels!
Tsssssssssssssk, waarom is het bij Minny algemeen bekend dat ze knuffel-allergie heeft en moet ik het steeds roepen hier? die krijgt ook zo nu en dan een en daarna ren ik heel hard weg
Een schop onder mijn vette bad ass moet ik hebben!
Geen knuffels!
Tsssssssssssssk, waarom is het bij Minny algemeen bekend dat ze knuffel-allergie heeft en moet ik het steeds roepen hier? die krijgt ook zo nu en dan een en daarna ren ik heel hard weg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 26 november 2009 om 00:13
donderdag 26 november 2009 om 00:23
donderdag 26 november 2009 om 00:24
Beste meneer van BAM,
Er bestaan vage vermoedens dat u zo nu en dan weleens meeleest hier. Nu bent u niet de enige hierin, er schijnen zelfs mensen te zijn die 8 topics met voornamelijk flauwekul doorgespit hebben.
Ik wil even wat zeggen en daar ik geen telefoonnummer van u heb doe ik het even zo! Wilt u als de goffersesodemieter uw telefoon pakken en die lieve BAM even een berichtje sturen? Iemand zich zo rot laten voelen is niet lollig en ik neem aan dat u deze situatie zelf ook niet prettig vind.
Heel erg moeilijk is het niet;
‘Sorry, het spijt me dat je verdriet hebt.’
‘Het spijt mij ook!’
‘Zo heb ik het niet bedoeld.’
‘Ik ook niet.’
KLAAR!
‘Biertje?’
Hopende op een zeer spoedige actie teken ik met vriendelijke groet,
Floor72
Er bestaan vage vermoedens dat u zo nu en dan weleens meeleest hier. Nu bent u niet de enige hierin, er schijnen zelfs mensen te zijn die 8 topics met voornamelijk flauwekul doorgespit hebben.
Ik wil even wat zeggen en daar ik geen telefoonnummer van u heb doe ik het even zo! Wilt u als de goffersesodemieter uw telefoon pakken en die lieve BAM even een berichtje sturen? Iemand zich zo rot laten voelen is niet lollig en ik neem aan dat u deze situatie zelf ook niet prettig vind.
Heel erg moeilijk is het niet;
‘Sorry, het spijt me dat je verdriet hebt.’
‘Het spijt mij ook!’
‘Zo heb ik het niet bedoeld.’
‘Ik ook niet.’
KLAAR!
‘Biertje?’
Floor72
donderdag 26 november 2009 om 00:30
donderdag 26 november 2009 om 00:39
Beste mevrouw BAM,
Ik vermoed dat u zeer legitieme redenen heeft om wat meer dan de ‘normale’ ander moeite te hebben met kwetsbaar opstellen. Hieruit trek ik de uiterst voorbarige conclusie dat boosheid een eenvoudiger emotie is dan verdriet. Echter hiermee maakt u het anderen en vooral u zelf soms onnodig lastig.
Wilt u als de goffersesodemieter een stel bouwvakkers inhuren om een deur in die muur te metselen? Ter uwer informatie… Ook door een kier kun je praten.
Floor72
Ik vermoed dat u zeer legitieme redenen heeft om wat meer dan de ‘normale’ ander moeite te hebben met kwetsbaar opstellen. Hieruit trek ik de uiterst voorbarige conclusie dat boosheid een eenvoudiger emotie is dan verdriet. Echter hiermee maakt u het anderen en vooral u zelf soms onnodig lastig.
Wilt u als de goffersesodemieter een stel bouwvakkers inhuren om een deur in die muur te metselen? Ter uwer informatie… Ook door een kier kun je praten.
Floor72
donderdag 26 november 2009 om 00:52
Beste mevrouw Floor,
Uw reactie vind ik hier zeer ongepast.
U begint een serieuze briefwisseling en reageert dan op mijn antwoord lachend en het zal mij niets verbazen als u binnen nu en 15 minuten zegt dat u uw rust nodig heeft.
Ik wil graag op een later tijdstip hierover met u verder van gedachten wisselen.
Met nog meer mokkende groet, BAM.
Uw reactie vind ik hier zeer ongepast.
U begint een serieuze briefwisseling en reageert dan op mijn antwoord lachend en het zal mij niets verbazen als u binnen nu en 15 minuten zegt dat u uw rust nodig heeft.
Ik wil graag op een later tijdstip hierover met u verder van gedachten wisselen.
Met nog meer mokkende groet, BAM.