Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even de kinderen in bad gooien, ze stinken
Zou jij er dan ook geen probleem mee hebben als ik met mijn mannem bij jou op kraamvisite zou komen (niet ingeent) en mijn man is thuis met de MG?

Ik wwet wel dat ik niet verantwoordelijk ben voor het welzijn van de hele wereld (gelukkig niet) en dat ik van anderen niet kan verwachten wat ik zelf doe, maar dat is toch gewoon je inleven in andere mensen? Net als dat je niet in iemands gezicht hoest of niest, hou je ook een beetje rekening met andermans thuissituatie.
Lieverd, wat mij betreft is er een groot verschil tussen werk en prive (en dus eenvoudig te vermijden) situaties.

Als de ouders van het kind het kind naar het kdv laten gaan nemen zij het risico dat het kind besmet wordt. Als ze dat niet willen moeten zij hun kind thuis houden, niet Mal.

Zelfde met werk. Als Mal en Malman geen risico willen lopen moet Malman niet gaan werken in mijn ogen.
Hmm, daar moet ik je gelijk in geven. Zelf dat onderscheid nog niet gemaakt, maar dat is er natuurlijk wel.

Mal, lastig hoor. Waarom is dat jongetje eigenlijk nog niet ingeent? Risicogroepen hadden hem toch al gehaald.
quote:Suze2 schreef op 26 november 2009 @ 10:39:

Mal, liefje, ik begrijp je zorgen maar probeer je niet verantwoordelijk te gaan voelen voor alle andere mensen op deze wereld. Ik begrijp dat je graag gezien had dat collega van je man thuis gebleven was maar zo werkt het gewoon niet. Net zomin als jij Mr J thuis hoeft te houden van kdv als hij niet ziek is.

Je bent echt pas onverantwoordelijk bezig als je een zieke onder de mensen brengt.

Als je kdv-toestand echt vervelend vind denk ik dat er geen andere optie is dan J thuis houden tot de griep overgewaaid is toch?

Waarom verwoord jij precies wat ik bedoel..

ik ben er zo slecht in.
quote:Suze2 schreef op 26 november 2009 @ 10:57:

Lieverd, wat mij betreft is er een groot verschil tussen werk en prive (en dus eenvoudig te vermijden) situaties.

Als de ouders van het kind het kind naar het kdv laten gaan nemen zij het risico dat het kind besmet wordt. Als ze dat niet willen moeten zij hun kind thuis houden, niet Mal.

Zelfde met werk. Als Mal en Malman geen risico willen lopen moet Malman niet gaan werken in mijn ogen.

Kan ik me alleen maar bij aansluiten.

Ik moet eens op cursus duidelijkheid
anoniem_30744 wijzigde dit bericht op 26-11-2009 11:21
Reden: en op cursus nederlands
% gewijzigd
Goedemorgen,

Zo, de eerste ochtendronde zit erop. CB. Tim is vier centimeter gegroeid in een maand . Ik had al zo'n vermoeden, omdat hij ineens ( ;) ) driekwart mouwtjes had van maatje 74.

Hij is nu 76cm., in gewicht wel wat omlaag gegaan. Maar dat zal wel goed komen.

Vorige keer kon hij nog niet zelfstandig zitten, dus ik vertelde nu wat hij allemaal wel kan: zelf zitten, optrekken tot staan, langs de tafel/bank lopen, overpakken.

Weer de vraag of hij al uit een open beker drinkt. Nee. Hij wil niet, duwt het weg en gaat bijna huilen.

'Maar dat is beter voor de mondmotoriek'.

Zucht. Ga zelf zitten met een kind die niet op die manier wil drinken.

En zo om 14.00u weer naar de sporthal voor inenting MG. Ik heb afgesproken met vriendin, zij neemt Lianne mee, zij gaat met haar vriendje spelen.

Amaal, hé lekker verwend joh! Triest voor je vriendin.

Bam, moeilijk van de juf. Het gaat om jouw gevoel. Maar misschien ben je iets te bevooroordeeld.

Star, ik lig in een deuk om je oudste met plakband-fetisj. Prachtig!

Ha CD, ook al zo'n bikkel, Kevin. Leuk van die kleurplaat en lolly.

Snelle overdracht van het huis: het gaat ineens hard. Zal zo eens kijken op H.

Mal, balen van Malman. Ik stond er eerlijk gezegd niet zo bij stil, wat voor invloed het op J. kan hebben.

Enka, je mag T. al bijna weer ophalen.
Heb zojuist gebeld, maar omwisselen was lastig.

Als ik echt op mijn strepen zou staan...

Maar goed het was eerste indruk.

En wellicht heb je gelijk Kokos en de anderen

Dus hij gaat naar de Juf en als het me niet bevalt dan meld ik het wel. Die vrouw die ik aan de telefoon had, die zei ook dat ze heel goed is met kindjes, nou daar vertrouw ik dan maar op!

Hij blijft nu wel bij zijn vriendje, dat is wel erg leuk voor hem & het vriendje
Lianne was toch al ingeent Kokos ? of zit ik er naast?
quote:mamax schreef op 26 november 2009 @ 11:13:

Mal, lastig hoor. Waarom is dat jongetje eigenlijk nog niet ingeent? Risicogroepen hadden hem toch al gehaald.

Hij moest eerst nog 2 normale seizoensgriepprikken krijgen en dan kon pas de Mex. erin. Onze huisarts heeft het andersom gedaan, eerst de Mex, en dan krijgt Jonathan eind december de normale griepprik.

Ik snap wel dat jullie allemaal zeggen hoor. Maar ik houd Mr J met alle liefde 1 dagje thuis. Volgende week dinsdag moet hij dan pas weer en dan zal het hier wel weer zijn overgewaaid. Malman is ingeënt dus dan zou het veel sneller over moeten zijn dan bij niet- ingeënte mensen. Het is voor mij een kleine moeite. Ik snap wel dat de verantwoording bij de ander ligt, maar ik zou me er zelf heel slecht bij voelen. Maken we er hier morgen gewoon een gezellig dagje van. Ik heb dat net besloten toen ik met Jonathan zat te badderen en dat gaf me veel meer rust.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 26 november 2009 @ 08:37:

Nou, hier is het volgende virus binnen gevallen.

Malman koorts, enorme gewrichtspijn en pijn op de borst. Die is gisteren in contact geweest met iemand die iedereen ziek thuis heeft met de Mex Griep @$*£@& blijf dan gewoon thuis. Hier zit de prik er nog maar 1 keer in dus dan ben je nog maar 40% beschermd. gadverdamme, ik baal!

Incubatietijd is dacht ik een week? Dan heeft hij het vast al ergens anders opgepikt.

Mijn kaartje geldt nog steeds dus
quote:Star schreef op 26 november 2009 @ 12:11:

[...]

Incubatietijd is dacht ik een week? Dan heeft hij het vast al ergens anders opgepikt.

Mijn kaartje geldt nog steeds dus Ik zal hem weer naast het bed zetten
Enka, hoe is het gegaan vanmorgen? T blij dat je hem weer kwam halen?
Ach ja, lekker koekjes bakken of andere leuke dingen doen want mogen vast weer rotweer

Zo, wij zijn schoon. Maar eens boodschappen doen straks.

Star, ben je aan het doen?
Klopt trouwens niet Star:

De zogenaamde incubatietijd is de periode tussen het moment waarop je een virus binnenkrijgt tot aan het moment waarop je de eerste ziekteverschijnselen krijgt. Bij nieuwe griep is dat één tot zeven dagen na het binnenkrijgen van het virus. (staat op grieppandemie)

Zal zo even een sombrero voor hem gaan kopen.
Oh hoi, je was er (al)

Ja Enka, hoe heeft hij het gehad? Spannend!! Ik moet ook eens bellen hoe wanneer en wat enzo. Jeetje gaat iig pas na kerstvakantie wennen want de chaos voor vakantie was volgens de directeur toch geen slimme tijd. Prima wat mij betreft die 2 weken. Moet genoeg zijn, 2 of 3 dagen denk ik?
Hmmm, 1 tot 7 dagen lees ik net. Lekker dan.

Bij Starman op het werk moeten ze thuisblijven als iemand in het gezin de MG heeft.
Lekker taco's vanavond Mal

Mijn man is zojuist ook ziek thuis gekomen... Gezellig (niet, denk Starman ). Eens kijken hoe dit zich ontwikkeld.
Jaja Kokos, lach jij maar om mijn plakbandkind, leuk hoor overal plakband

Succes met prik vanmiddag!
quote:Star schreef op 26 november 2009 @ 12:19:

Hmmm, 1 tot 7 dagen lees ik net. Lekker dan.

Bij Starman op het werk moeten ze thuisblijven als iemand in het gezin de MG heeft.Geldpest zeker?
Ja ja, was er al.

Geen geldpest, wel heeeeeel groot bedrijf er als 1 op 3 daar ziek is, zijn ze echt de l*l.
quote:Suze2 schreef op 26 november 2009 @ 12:23:

Lekker taco's vanavond Mal

Mijn man is zojuist ook ziek thuis gekomen... Gezellig (niet, denk Starman ). Eens kijken hoe dit zich ontwikkeld. Drie kinderen dus vandaag.
Echt Star?? Hier is plakband ook niet aan te slepen. Gewoon doorzichtig dus dat valt mooi niet op, ghe ghe ghe.

Ik moet een kastje kopen voor bij bank. Zal ik wel of zal ik niet Ikea doen? Keuzes, keuzes.....
O en wat ik aan het doen ben? Net bij mijn ouders geweest, die gaan naar Dublin dus even dag zeggen en nu even heerlijke pate van de slagert ('mama, wat doet een slager? Slaat die mensen?') aan het eten en dan misschien even naar opa. Genoeg info?
quote:Suze2 schreef op 26 november 2009 @ 12:25:

Echt Star?? Hier is plakband ook niet aan te slepen. Gewoon doorzichtig dus dat valt mooi niet op, ghe ghe ghe.

Ik moet een kastje kopen voor bij bank. Zal ik wel of zal ik niet Ikea doen? Keues, keuzes.....

Wat echt?

Het is geweldig Ikea weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven