'Her'verkering....

26-11-2009 11:44 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd, heb verder geen probleem, maar wie heeft dat nog meer gehad....verkering met je ex?

Ik zelf dus ook. Er zat 17 jaar tussen, maar wederom werd het geen langdurig succes, haha.

Ik had hem toch nog in gedachten als van 'toen'. Bepaalde dingen waren niet zo heel veel veranderd, andere dingen enorm versterkt ( qua karaktertrekken).

Overigens von ik het wel jammer dat het mis liep! Ik vond het wel bijzonder dat je na zoveel jaar weer bij elkaar komt! Het meeste verdriet heb ik niet gehad omdat het uit raakte, maar omdat ik de illusie van al die jaren los moest laten. Ik ben hem in de tussentijd nooit helemaal vergeten...als we elkaar weer zagen in de tussenliggende jaren( zo om de paar jaar eens), dan was er altijd weer die 'vonk', die dus na 17 jaar weer overging in een relatie. Helaas moest ik concluderen dat hij niet zo was, zoals ik hem al die jaren had 'gezien', verre van zelfs!

Dus...was gewoon benieuwd... zijn er meer mensen die na zolang weer een relatie krijgen, en liep dat juist heel goed, of werd het een grote desillusie?
Jeps, 2 jaar uit elkaar geweest, vanwege afstand. Nu voornemens om te gaan trouwen
nee hoor, maar heb zat andere desillusies
Ja, heb 'herverkering' met een vriendje van vroeger. En zijn nu al 3 en een half jaar héél gelukkig met elkaar!
Mijn moeder had verkering toen ze 15 was. Ze is uiteindelijk jaren later met mijn vader getrouwd, kreeg twee dochters en haar vriendje van vroeger twee zoons. Uiteindelijk gingen mijn ouders scheiden. Haar vriendje van vroeger ging ook scheiden. Ze werden opnieuw verliefd, hadden vervolgens dertien jaar verkering en zijn nu twee jaar getrouwd. Wanneer alle kinderen en 'aanhang' er zijn is het heel gezellig druk bij ze thuis, mijn moeder wilde altijd een groot gezin en dat heeft ze nu.

Jemig, wat een onduidelijke omschrijving, maar goed, beter dan dit wordt het niet.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
.
Getrouwd met ex, en inmiddels twee kindjes. Ruim twee jaar uit elkaar geweest. Hij bleek toch de ware!
Home is where your wifi connects automatically.
Mijn buurvrouw heeft na 25 jaar huwelijk haar man en kinderen laten weten verder te willen met haar grote liefde van toen ze 16 was...
Yep, nu weer samen, voor de derde keer intussen (wij hebben knipperlichten tot een kunst verheven), gaat nu eigenlijk erg goed.

Natuurlijk zijn we nog steeds dezelfde personen en dat was ook ons uitgangspunt, maar toch, doordat we ouder en wijzer zijn, werkt het ineens wel.
ik ben na veel omzwervingen weer samen met een ex. We kennen elkaar al 14 jaar en hebben veel geknipperlicht, nu anderhalf jaar samen en ruim n half jaar samenwonend.

Hij was altijd al mn favoriete ex en alle vriendjes tussendoor konden gewoonweg niet aan hem tippen.

Kwillem nooit meer kwijt!
Yep, na 5 maanden uit elkaar weer samen geprobeerd maar helaas... Wij zijn/waren het toch niet voor elkaar!
Na anderhalf jaar, uiteindelijk getrouwd.

Nu niet meer, omdat zijn hart ermee stopte. Maar het kan dus wel
Wel mooi opgeschreven Pilous
Na een breuk van 1 jaar nu 30 jaar gelukkig samen !!
Jee, appart om te lezen ( ook wel leuk!) dat het hier bij de meesten in de 'her'verkering juist heel goed gaat! Je hoort zo vaak 'Ga niet meer in zee met je ex, het is niet voor niets uitgeraakt', maar toch bewijzen de meeste verhalen hier dat het toch heel goed kan gaan!!!

Ik dacht ook 'Ouder en wijzer na al die jaren', haha, helaas ging dat bij mij dus NIET op!

Wat erg, Pilous... begrijp ik het goed dat hij is overleden?
Dat begrijp je goed Fauve. Over 2 weken al weer 6 jaar geleden.

Destijds is het uitgegaan omdat we beide redelijk jong waren en nog wilde 'leven'. Toen we elkaar na anderhalfjaar weer tegen kwamen, klopte het gewoon. En was alles fijn en vertrouwd en waren we er aan toe om samen verder te gaan.

Ik kan me voorstellen als je om een rede uit elkaar gaat, dat hij bijvoorbeeld een irritante gewoonte of karaktereigenschap heeft, dat het dan dus niet werkt.
Nu 3,5 jaar geleden leerde ik mijn vriend kennen en kregen we verkering. Het bleek niet te werken, we waren te verschillend, wilden heel andere dingen van het leven op dat moment.

Hij bleef nog een hele tijd gek op mij maar ik niet meer op hem, wel waren we goede vrienden.

Anderhalf jaar geleden werd ik weer verliefd op hem, net op het moment dat hij het achter zich liet, bleek achteraf.

Nu zijn we alweer 2 jaar heel gelukkig samen ook al verschillen we nog steeds als dag en nacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven