Thuis
woensdag 25 november 2009 om 13:10
woensdag 25 november 2009 om 15:22
Normaal is fijn als alles anders is
Fijn dat je nu van oude huis helemaal 'af' bent en alles over is.
Ja, Star, dat zit er dan toch in, beetje oplossing proberen te zoeken, terwijl dat niet zou moeten hoeven. Heb daardoor ook helemaal geen zin om langs te gaan met beschuiten en zo, maar ga dat toch maar doen, aangezien collega's er verder niets mee te maken hebben en secretaresse van directeur het gewoon met me eens in en zelfs heeft geholpen door te zeggen dat ik het heel snel moest aanvragen want moet 2 maanden van te voren.
Fijn dat je nu van oude huis helemaal 'af' bent en alles over is.
Ja, Star, dat zit er dan toch in, beetje oplossing proberen te zoeken, terwijl dat niet zou moeten hoeven. Heb daardoor ook helemaal geen zin om langs te gaan met beschuiten en zo, maar ga dat toch maar doen, aangezien collega's er verder niets mee te maken hebben en secretaresse van directeur het gewoon met me eens in en zelfs heeft geholpen door te zeggen dat ik het heel snel moest aanvragen want moet 2 maanden van te voren.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 25 november 2009 om 18:31
Meisjes
Fijn dat alles weer een beetje normaal begint te worden Vish! Normaal is fijn. Patatjes ook trouwens
Inad, vervelend van werk-gedoe. Ik ga zo even in Putje naar je foto kijken
Ik heb drukke werkweken de laatste weken, rennen en vliegen. Nu thuis en eten staat in de oven gelukkig
Fijn dat alles weer een beetje normaal begint te worden Vish! Normaal is fijn. Patatjes ook trouwens
Inad, vervelend van werk-gedoe. Ik ga zo even in Putje naar je foto kijken
Ik heb drukke werkweken de laatste weken, rennen en vliegen. Nu thuis en eten staat in de oven gelukkig
Peas on earth!
woensdag 25 november 2009 om 20:58
Zo, bij Nemo zit de prik er ook in. Die deed onwijselijk zeer en kind jankte als een echt watje. Dit ontkende hij overigens wel glashard toen hij oma aan de telefoon had later.
Daarna gingen we dus leuk even naar de mac. NOT, djiezzzzzzzz wat was dat een superdom idee zeg, ongelofelijk. Anyway, we zijn maar door de drive gegaan en op een parkeerplaats de patatjes opgegeten. Kind toch blij uiteindelijk en ik was er helemaal klaar mee.
Daarna gingen we dus leuk even naar de mac. NOT, djiezzzzzzzz wat was dat een superdom idee zeg, ongelofelijk. Anyway, we zijn maar door de drive gegaan en op een parkeerplaats de patatjes opgegeten. Kind toch blij uiteindelijk en ik was er helemaal klaar mee.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 25 november 2009 om 21:08
woensdag 25 november 2009 om 21:18
Hij is lekker gaan slapen en hoop dat hij er verder geen last van krijgt want wil hem op kdv hebben komende 2 dagen zodat ik nog even kan klussen en witten. Nemo krijgt toch de schuine kamer heb ik besloten. Dus die moet nog even af en dan kan ik gaan schuiven met de kasten boven. Dan weer ruimte voor spul van beneden wat naar boven kan verhuizen en daarna de dozen uitpakken en in de kasten proppen .
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
donderdag 26 november 2009 om 12:47
Star om 'up'. Misschien moeten we een ledenstop aankondigen, dan loopt het hier meteen vol Zo grappig, dat topic inmiddels, veel leuker dan eerst
Erwt, ik ga in de put kijken
Fijn van Nemo en slapen. Wij gaan morgen. Jij vandaag toch, Star?
Mier weer doorgeslapen en vanmorgen ook lang slaapje dus ik heb gewoon zoveel gedaan al vandaag dat ik nu niets meer hoef
Erwt, ik ga in de put kijken
Fijn van Nemo en slapen. Wij gaan morgen. Jij vandaag toch, Star?
Mier weer doorgeslapen en vanmorgen ook lang slaapje dus ik heb gewoon zoveel gedaan al vandaag dat ik nu niets meer hoef
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 26 november 2009 om 17:28
Wolverine Klauwen
Wortelkanaalbehandeling was níet tof. De tandarts is wel heel lief gelukkig, ging uitgebreid aan mij uitleggen hoe en wat en naarmate mijn gezicht vertrok (termen als: dan vijlen we de wortelkanalen schoon), haastte ze zich om te zeggen dat ik er toch vooral niets van zou voelen . Dat klopte, want Lang Leve De Verdoving, maar... tandarts kon laatste van de drie wortelkanalen niet vinden/openen met als gevolg een eindeloos gewroet en geboor . Eerst ging het heel goed, maar nu heb ik pijn
Wortelkanaalbehandeling was níet tof. De tandarts is wel heel lief gelukkig, ging uitgebreid aan mij uitleggen hoe en wat en naarmate mijn gezicht vertrok (termen als: dan vijlen we de wortelkanalen schoon), haastte ze zich om te zeggen dat ik er toch vooral niets van zou voelen . Dat klopte, want Lang Leve De Verdoving, maar... tandarts kon laatste van de drie wortelkanalen niet vinden/openen met als gevolg een eindeloos gewroet en geboor . Eerst ging het heel goed, maar nu heb ik pijn
Peas on earth!