December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren

En Mette als je dan deze traktatiebak maakt bij de prinsessen:

Leuk hoor traktaties Ik vind de Dora rugzak best leuk.

En voor alle wat ontaardere moeders:

gelukkig is het ook bestelbaar tegenwoordig

http://www.traktatiecorner.nl
Gut, ik zou bijna wat gaan knutselen voor Y. dr verjaardag zo leuk ziet het eruit.
Thanks iedereen. Ik ga luchtballonnetjes maken als traktatie. Heb er al helemaal zin in. Gewoon met ballonnen en rietjes en heb een heel leuk uitknip patroon gevonden voor het mandje, die print mijn vader uit voor mij in kleur op wat dikker papier (wij hebben momenteel alleen zwart in de printer). En dan doe ik een doosje yoghurt rozijntjes in het mandje en een "grote" houten kraal met een plaatje erop en een gekleurde veter om hem aan te hangen. Ga zo maar eens een wasje ophangen.
En voor de juf:

B is opeens heel erg ziek geworden.. .

Vanmorgen bij de HA geweest niks aan t handje met B. Ja dikke voeten en er zat bloed in zn urine wat wijst op aantasting van de nieren. Maar ook dat is van voorbijgaande aard zegt men.

Ik kwam thuis en B begon te klagen over pijn hier en pijn daar. Temp genomen 38.5 niks bijzonder maar toch maar paracetamol gegeven tegen de pijn.

Uur later was zn temp 40,6. HA gebeld en nog meer paracetamol gegeven.. Met lunchpauze tot 14.00. Ja is dit een spoedgeval weet ik veel.

Anyway om 14.00 HA gebeld, veel overleg met kinderarts en nu is Peet met B naar de kinderarts. Ik voel een ziekenhuisopname aankomen.

Ik ben hier met D & R en geen enkele oppas beschikbaar dus ik kon niet mee ;'-(

Dus nu hier maar even aan t lezen om afleiding te zoeken. Ik maak me vreselijk zorgen maar misschien valt t mee.

Leuk die dora tractaties zeg! super.

Falcon sneu van je kat. Maar een kat die zich niet meer schoon kan houden wordt diep ongelukkig is mijn ervaring. Sterkte ermee.

Joni om je vraag te beantwoorden. Met 1 van mijn kinderen gaat het dus klote sinds die prik, met de andere 2 prima.
Oh Oef toch, ik wilde dat ik bij je in de buurt was om even bij je moppies te komen oppassen. Dikke knuffel en sterkte.
ja dat had ik ook wel fijn gevonden haha. Nee joh ik kan altijd vanavond naar m toe en zn papa is bij m. D & R vermaken zich nu in de box. Ik heb eigenlij helemaal geen zin om met ze te spelen erg he?
Oef: Ochjee.... meis wat k*t!

xx
misschien heeft ie wel de mexicaanse griep eroverheen gekregen oid. Gatver wat kan je je toch zorgen maken he om je kinderen. Het lijkt zo uit de hand te lopen opeens.
2x nerveuze handjes denk ik
Gatverdegatver wat vervelend, dat afwachten. Ik blijf de hele middag F5'en hier hoor, dus wel komen vertellen als je meer weet hoor!!
tuurlijk doe ik dat. Ik ga niet hier eerst een rot bericht plaatsen en dan stilvallen
Het klinkt inderdaad alsof zijn immuunsysteem een belachelijke oplawaai gekregen heeft zeg. Het zou me inderdaad niets verbazen als ie opgenomen wordt. Misschien zelfs wel prettig, want als ie al binnen een uur dikke vette koorts heeft, ondanks paracetamol, dan is dat gewoon doodeng, dan maar liever onder constante controle.
Leuke link trouwens, KM, van die kant-en-klare traktaties. Misschien dat ik wel 10 van Dora-tasjes bestel, zijn leuk voor de goody-bags voor na Oudstes feestje tzt.
helemaal mee eens Ainne. Ik zou vannacht echt niet slapen als hij 'smiddags al die hoge koorts heeft en met 2x paracetamol niet gezakt is. Maar goed ik wacht en wacht en wacht.

Ik ga even met mn dochter spelen vind de box toch een beetje sneu worden.
He Oef wat een naar rotbericht. Ik vond het al zo eng klinken die opgezette voeten. En wat naar nu dat hij nu naar het ziekenhuis is. Ik kan me voorstellen dat je wel even wat afleiding kunt gebruiken nu. Ik hoop dat B. snel weer thuis is. Of dat het in ieder geval niks ernstigs is.

Het is dat ik vanmiddag mijn balloze konijn moet ophalen anders had ik nu zo naar je toe willen komen.
jullie zijn lief

doet me goed

morgen is alles weer anders hier hopelijk.
Peet zal zo wel bellen
Ja hij heeft gebeld. Koorts hoort helemaal niet bij die ziekte die hij heeft dus vreselijk onduidelijk allemaal. Bloed wordt zo geprikt en onderzocht op ongeveer alles (bij wijze van spreken dan he). De meeste uitslagen komen pas morgen dus tot die tijd komen ze weer naar huis. Daar wachten had geen zin en B was liever thuis (joh?)
koorts was iets gezakt (39,2) trouwens dus nu lijkt paracetamol iig iets te doen.
Jeetje Oef die arme B! Wat zul je je zorgen maken. Ik woon maar een kwartiertje bij je vandaan dus als er iets is dat ik kan doen dan bel je maar.
Oef, wat verschrikkelijk eng en naar allemaal!

Dikke dikke knuffels. Wat een machteloos gevoel zul je hebben zeg.. Beetje dubbel dat hij nu naar huis komt? Zit je thuis met die hoge koorts..

Heel heel veel sterkte, hopelijk trekt het wat bij.
Nou ja die hoge koorts die kan ik wel aan op zich. Dat heeft B wel vaak gehad. Hij heeft gewoon snel hoge koorts blijkbaar. Die dikke voeten en blauwe plekken vind ik gewoon doodeng.

En de combinatie helemaal.

Maar toch om m nu onbehandeld in het zh te laten snap ik ook wel dat ze dat niet doen. Het is nogal druk daar ook. Dus ja ik geloof dat ik t wel begrijp.

Peet heeft morgen iig vrij gepland dus ik sta dr niet alleen voor gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven