December 2006
woensdag 5 augustus 2009 om 12:54
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
Eize27-nov-06
08-sep-08 Marloes"J"
"A"03-mrt-03
29-nov-06 KnorretjeJoeri
Meike03-dec-06
15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn
Sophie07-dec-06
16-jun-08 Oef"B"
"D"&"R"10-dec-06
02-feb-09 Mette Mare"N"
"S"12-dec-06
08-apr-09 SannieRenske
Casper23-mrt-05
13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya
Yahnoa18-dec-06
29-aug-08 FloddertjeTimo
Floortje
Pepijn06-mrt-05
19-dec-06
03-mei-09 The Nurse"R"
"Y"
"A"20-dec-06
08-dec-07
01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn
Yenthe05-jan-07
13-feb-09
Link naar het vorige topic
donderdag 26 november 2009 om 14:53
Leuk hoor traktaties Ik vind de Dora rugzak best leuk.
En voor alle wat ontaardere moeders:
gelukkig is het ook bestelbaar tegenwoordig
http://www.traktatiecorner.nl
En voor alle wat ontaardere moeders:
gelukkig is het ook bestelbaar tegenwoordig
http://www.traktatiecorner.nl
donderdag 26 november 2009 om 14:57
Thanks iedereen. Ik ga luchtballonnetjes maken als traktatie. Heb er al helemaal zin in. Gewoon met ballonnen en rietjes en heb een heel leuk uitknip patroon gevonden voor het mandje, die print mijn vader uit voor mij in kleur op wat dikker papier (wij hebben momenteel alleen zwart in de printer). En dan doe ik een doosje yoghurt rozijntjes in het mandje en een "grote" houten kraal met een plaatje erop en een gekleurde veter om hem aan te hangen. Ga zo maar eens een wasje ophangen.
donderdag 26 november 2009 om 15:15
B is opeens heel erg ziek geworden.. .
Vanmorgen bij de HA geweest niks aan t handje met B. Ja dikke voeten en er zat bloed in zn urine wat wijst op aantasting van de nieren. Maar ook dat is van voorbijgaande aard zegt men.
Ik kwam thuis en B begon te klagen over pijn hier en pijn daar. Temp genomen 38.5 niks bijzonder maar toch maar paracetamol gegeven tegen de pijn.
Uur later was zn temp 40,6. HA gebeld en nog meer paracetamol gegeven.. Met lunchpauze tot 14.00. Ja is dit een spoedgeval weet ik veel.
Anyway om 14.00 HA gebeld, veel overleg met kinderarts en nu is Peet met B naar de kinderarts. Ik voel een ziekenhuisopname aankomen.
Ik ben hier met D & R en geen enkele oppas beschikbaar dus ik kon niet mee ;'-(
Dus nu hier maar even aan t lezen om afleiding te zoeken. Ik maak me vreselijk zorgen maar misschien valt t mee.
Leuk die dora tractaties zeg! super.
Falcon sneu van je kat. Maar een kat die zich niet meer schoon kan houden wordt diep ongelukkig is mijn ervaring. Sterkte ermee.
Joni om je vraag te beantwoorden. Met 1 van mijn kinderen gaat het dus klote sinds die prik, met de andere 2 prima.
Vanmorgen bij de HA geweest niks aan t handje met B. Ja dikke voeten en er zat bloed in zn urine wat wijst op aantasting van de nieren. Maar ook dat is van voorbijgaande aard zegt men.
Ik kwam thuis en B begon te klagen over pijn hier en pijn daar. Temp genomen 38.5 niks bijzonder maar toch maar paracetamol gegeven tegen de pijn.
Uur later was zn temp 40,6. HA gebeld en nog meer paracetamol gegeven.. Met lunchpauze tot 14.00. Ja is dit een spoedgeval weet ik veel.
Anyway om 14.00 HA gebeld, veel overleg met kinderarts en nu is Peet met B naar de kinderarts. Ik voel een ziekenhuisopname aankomen.
Ik ben hier met D & R en geen enkele oppas beschikbaar dus ik kon niet mee ;'-(
Dus nu hier maar even aan t lezen om afleiding te zoeken. Ik maak me vreselijk zorgen maar misschien valt t mee.
Leuk die dora tractaties zeg! super.
Falcon sneu van je kat. Maar een kat die zich niet meer schoon kan houden wordt diep ongelukkig is mijn ervaring. Sterkte ermee.
Joni om je vraag te beantwoorden. Met 1 van mijn kinderen gaat het dus klote sinds die prik, met de andere 2 prima.
donderdag 26 november 2009 om 15:28
Het klinkt inderdaad alsof zijn immuunsysteem een belachelijke oplawaai gekregen heeft zeg. Het zou me inderdaad niets verbazen als ie opgenomen wordt. Misschien zelfs wel prettig, want als ie al binnen een uur dikke vette koorts heeft, ondanks paracetamol, dan is dat gewoon doodeng, dan maar liever onder constante controle.
donderdag 26 november 2009 om 15:32
donderdag 26 november 2009 om 15:33
He Oef wat een naar rotbericht. Ik vond het al zo eng klinken die opgezette voeten. En wat naar nu dat hij nu naar het ziekenhuis is. Ik kan me voorstellen dat je wel even wat afleiding kunt gebruiken nu. Ik hoop dat B. snel weer thuis is. Of dat het in ieder geval niks ernstigs is.
Het is dat ik vanmiddag mijn balloze konijn moet ophalen anders had ik nu zo naar je toe willen komen.
Het is dat ik vanmiddag mijn balloze konijn moet ophalen anders had ik nu zo naar je toe willen komen.
donderdag 26 november 2009 om 15:47
Ja hij heeft gebeld. Koorts hoort helemaal niet bij die ziekte die hij heeft dus vreselijk onduidelijk allemaal. Bloed wordt zo geprikt en onderzocht op ongeveer alles (bij wijze van spreken dan he). De meeste uitslagen komen pas morgen dus tot die tijd komen ze weer naar huis. Daar wachten had geen zin en B was liever thuis (joh?)
donderdag 26 november 2009 om 15:52
donderdag 26 november 2009 om 15:55
Nou ja die hoge koorts die kan ik wel aan op zich. Dat heeft B wel vaak gehad. Hij heeft gewoon snel hoge koorts blijkbaar. Die dikke voeten en blauwe plekken vind ik gewoon doodeng.
En de combinatie helemaal.
Maar toch om m nu onbehandeld in het zh te laten snap ik ook wel dat ze dat niet doen. Het is nogal druk daar ook. Dus ja ik geloof dat ik t wel begrijp.
Peet heeft morgen iig vrij gepland dus ik sta dr niet alleen voor gelukkig.
En de combinatie helemaal.
Maar toch om m nu onbehandeld in het zh te laten snap ik ook wel dat ze dat niet doen. Het is nogal druk daar ook. Dus ja ik geloof dat ik t wel begrijp.
Peet heeft morgen iig vrij gepland dus ik sta dr niet alleen voor gelukkig.