December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Ach het arme ventje, nu nog bloed prikken ook

Mag je hem extra paracetamol geven als dat nodig is?
Oh gelukkig dat Peet morgen thuis is
Alle reacties Link kopieren
Weet ik niet Ainne. Doe t gewoon als die koorts boven de 40 loopt. Ik geef nu 240 mg zetpillen en als het even wat meer moet zijn dan krijgt hij gewoon wat meer.
tnx voor de support allemaal!

Ik ga even 2 babies te eten geven.
God hij zal toch inderdaad niet de MG hebben zeg, omdat koorts niet bij de purpura hoort.
Gelukkig maar dat Peet morgen thuis is zeg. Heel veel sterkte, hopelijk is B snel weer wat beter.
Ja, een dagje iets meer krijgen kan best, het gaat om gemiddelden toch (en uiteraard geen overdosis). Fijn dat P er is morgen (en vanavond?).

Ik moet nu weg, heel veel sterkte, ik denk aan jullie.
O Oefie, wat een narigheid

Gelukkig mag hij voor nu mee naar huis.

Heel veel sterkte, en als je het vanavond of vannacht niet vertrouwd, meteen bellen of naar de EHBO gaan hé?

Wat een ellende zeg. Denken ze aan een ernstige bijwerking van de inenting?
Geen idee Mette waar ze aan denken. Ik denk aan nierproblemen, MG, darmbloeding weet ik veel.

Ik vroeg vanmorgen aan de HA of hij dat dat dit veroorzaakt is door de inenting en hij zei letterlijk: "wetenschappelijk kan ik dat niet onderbouwen maar als het mijn kind zou zijn zou ik m niet de 2e inenting geven" "het is wel erg toevallig"

Ik denk dat hij al iets in zn systeem heeft gehad wat getriggerd is door die inenting. Maar maakt nu niet meer uit die zit er al in. en de 2e komt er dus niet.

Falcon ik ga natuurlijk niet overdoseren. Ik hoop dat P vanavond thuis is, hij had wel 2 afspraken maar daar komen we wel uit. Zus is ook staande bij en mn moeder heeft zojuist haar auto bij mij gedropt zodat ik altijd weg kan als het moet. (ben zo blij dat ik laatst die rijlessen heb genomen)

Goed D zn eten is nu klaar ik ga weer verder lepelen.
Fijn dat je een auto hebt en je zus, als nodig. Hopelijk loopt het met een sisser af. Maar wat Mette ook al zei, als je het niet vertrouwt, pak hem meteen onder je arm en naar de ehbo hoor, ook al is het 2 uur 's nachts.

Maar goed, zou je vast sowieso wel doen.
Jee, Oef... Leef met je mee vanuit hier hoor... Nogmaals een Ik kom regelmatig kijken vanavond of er nog nieuws is.

Hier zijn onze drie kinderen net ingeent. Alledrie gaven ze geen kik. Niet gehuild of niets.

Moet nu snel naar mn eten, kwam even lezen hoe het met onze B. ging.

Kuss!
Wat ontzettend zielig voor B!!! 't Arme mannetje. Bah ik vind het best eng allemaal. Ik wil jullie heel veel sterkte en beterschap wensen. En hopelijk hebben jullie een beetje een rustig nachtje dat jullie vijven morgenochtend allemaal weer zijn uitgerust voor wat komen gaat...
Oef, hoe is het nu?

xx
Nou het bloedprikken was niet zo'n succes als de vorige keer. Toen ging het prima nu was t een vervelende ervaring voor B en voor Peet. Maar goed het is achter de rug.

B heeft hier op de bank gehangen en om half 7 kreeg hij heel erge buikpijn (past weer bij die purpura) en hij moest een beetje spugen. Koorts liep weer op en hij wilde heel graag naar bed. Dus weer paracetamol en ligt nu lekker te slapen.

Ik kan met die oorthermometer meten terwijl hij slaapt dus dat ga ik in de loop van de avond wel nog een paar keer doen.

Wat we nu wel vervelend vinden is dat hij helemaal niet meer geplast heeft sinds vanmorgen. Zn luier was helemaal droog. Ik had m expres steeds niet verschoond zolang zn luier droog was en dat is dus de hele dag zo gebleven. Hij had ook niet zoveel gedronken dus als hij strakt nog wakker wordt ga ik toch maar even met limonade met een rietje langs oid. Lijkt me ook niet goed voor die nieren zo.

Meiden ik weet t allemaal niet, maak me gewoon veel zorgen. Peet is vanavond weg maar zus komt voor de support. Morgenochtend komt mn moeder ook nog om D & R even mee te nemen naar buiten en te helpen als t nodig is.

Ik hoop dat de bloeduitslagen morgen iets duidelijks naar voren brengen dan weet je maar waar je mee te maken hebt.

We vinden het ook zo sneu dat hij nu weer rond deze tijd ziek is. Hij is tot nu toe elke verjaardag ziek geweest. Maar goed de kans is groot dat dat dit jaar niet zo is.

Nou ja op dit moment kunnen we niet zoveel doen jammer genoeg.

Ik ga even teruglezen en s kijken of ik t nog over iets anders kan hebben dan drama haha.
Heb je de huisarts ingelicht over het feit dat hij niet heeft geplast en weinig heeft gedronken? Ik ben geen arts (en kijk alleen maar veel tv) maar gezien de problemen met de nieren die kunnen ontstaan lijkt me dat heel ernstig. Ik wil je niet bang maken, je maakt je al genoeg zorgen, maar is het niet zo dat er een soort van vergiftiging kan plaatsvinden als zijn nieren de afvalstoffen niet kwijt kunnen?

Nogmaals ik vind het vervelend om je nu verder op stang te jagen, maar ik schrik een beetje van je opmerking.
ja en bedankt Tinus

Nee lieverd je jaagt me niet op stang hoor. Ja ik weet precies welke problemen kunnen onstaand als je nieren niet goed werken. Je kunt jezelf idd vergiftigen. Huisarts is op de hoogte.
maar weet je wat moet ik doen. Ik kan niet iedere 5 minuten naar de HAP bellen, EHBO is 30 min rijden. En hij ligt nu lekker te slapen. Maar natuurlijk ben ik er zenuwachtig over. Maar ik probeer ook wel een beetje nuchter te blijven. De nerveuze huilbui heb ik vanmiddag al gehad. Die purpura is duidelijk, stel dat ie nou gewoon de waterpokken of een andere griep heeft dan hoeft dat helemaal geen invloed op elkaar te hebben.
pff ik weet t ook allemaal niet.

Ik ga even de albert bestellen voor morgen iig

iets te eten in huis is ook wel fijn
Oh gelukkig dat de huisarts het al wist dus. Dan neem ik aan dat hij/zij je ook zover heeft gerust gesteld dat hij geen acute problemen verwacht.

Nee meid ik weet het ook niet. Vind het gewoon zwaar klote voor je, ik leef echt met je mee. Zou me ook geen raad weten als ik in dezelfde situatie zat...
Oeffie!!! Ik schrik helemaal!!! Wat een gedoe zeg!!! Ik dacht gezellig bij te lezen, lees alleen maar nare berichtjes!

Ik zou zo graag willen helpen, ben ik gedachten bij je!

Falcon, jij ook een dikke knuf voor het verliezen van jullie poezebeest....

Ik moet straks even Joeri's autostoel overgooien van de auto van mijn ouders naar die van ons, ik kom straks nog even buurten!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nou een leuk berichtje dan

R zei mama mama mama tegen me *smelt*

en ze klapte er ook nog bij in dr handjes

lief he?
Oef, even een hele dikke voor jou en P. Hoop dat B. een rustige nacht heeft en morgen weer wat beter is!

Ik las iets over Purpura... als je zin en tijd hebt, wil je me dan eens uitleggen wat dat is, want dat heb ik vast gemist Zoals zoveel dingen hier!

Veel liefs en een dikke kus voor jullie allemaal!!
oef, heel veel beterschap met B en jullie ook heel veel sterkte. voldoende drinken aan bieden is zeker belangrijk.

de nierproblemen ontstaan door ontstekingen in de bloedvaten van de nieren. het niet plassen kan ook goed komen door de koorts en het weinig drinken. het weinig drinken kan na 1 dag niet direct kwaad. ze hebben vandaag natuurlijk bloed afgenomen en daar konden ze ook zien of hij al wat aan het uitdrogen was, maar meestal ben je dat nog niet na 1 dag.

mette, Renske gaat naar een openbare school, alleen hebben ze volgens mij wel wat dingen uit andere vormen geleend, het is een vrij nieuwe school, volgens mij is hij net 10 jaar oud opgericht, omdat men hier in het dorp wat vernieuwing wilde, naast de 2 verouderde katholieke scholen. Doordat deze school kwam, zijn die bestaande scholen ook wel meer gaan vernieuwen.

wat een helden allemaal met de prikken.

fijn dat het bedrijf voorlopig doorgaat, ainnee
voor Oefie. Slaapt hij wel rustig? Ik hoop dat hij straks wat wil drinken.

Fijn zo'n momentje met R., zie het helemaal voor me. Ik vond haar op de foto's ook zo'n open gezichtje hebben.

Sterkte en succes vannacht!
Misschien tijd voor iets luchtigs? Ik moest vanmiddag zo lachen om Manu. We waren in de Appie Heijn en hij ontdekte een pot met haringen in de koeling. Hij zei: 'Hee, vissen!!' toen was het even stil. 'Mama, hij doet niks.' Die kent alleen vissen in een aquarium...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven