Help! Hoe kom ik bij de wijn? Kurk-dilemma
donderdag 26 november 2009 om 22:00
De kurk brak halverwege af en de andere helft kurk wil er niet uit. Als ik de kurketrekker erin draai trek ik hem er zo weer uit, de kurk beweegt geen mm.
Het is de enige fles wijn en ik heb echt zin in een glaasje. De andere flessen die hier liggen zijn te mooi om alleen te drinken op een nutteloze donderdag.
Maar hoe kom ik bij de wijn? kan die kurk ook naar beneden? Of heeft iemand een andere tip om de rest van de kurk uit de fles te krijgen?
Het is de enige fles wijn en ik heb echt zin in een glaasje. De andere flessen die hier liggen zijn te mooi om alleen te drinken op een nutteloze donderdag.
Maar hoe kom ik bij de wijn? kan die kurk ook naar beneden? Of heeft iemand een andere tip om de rest van de kurk uit de fles te krijgen?
I only get one shot at life - so I shoot to kill

donderdag 26 november 2009 om 22:55
Hhahah ik zie je al helemaal gefrustreerd snakken naar een wijntje.. Die dan vervolgens tegen valt.. Domper.. Ik heb ook een aantal flessen liggen waarvan ik denk: Die bewaar ik voor een speciale gelegenheid! Alleen denk ik er bij de speciale gelegenheid niet aan of vind ik dan de gelegenheid niet speciaal genoeg.. Hmm onder het mom van : Ik ben altijd speciaal, hup gewoon de rest opentrekken en lekker van genieten dus!!!
donderdag 26 november 2009 om 22:59
donderdag 26 november 2009 om 23:12
Helemaal eens met doperwt, je bent altijd speciaal genoeg.
Zo zie ik dus de lol van een wijnkelder niet, wijn bewaren om "later"of "ooit"te drinken, als hij op dronk is. Of op die bijzondere gelegenheid
Met een beetje tegenslag (voor mij dan) is die bijzondere gelegenheid mn eigen begrafenis.
Proost dus, en geniet nu je t lekker vindt (want dat kan ook nog, dat je je smaak verliest, Das helemaal huilen
Zo zie ik dus de lol van een wijnkelder niet, wijn bewaren om "later"of "ooit"te drinken, als hij op dronk is. Of op die bijzondere gelegenheid
Met een beetje tegenslag (voor mij dan) is die bijzondere gelegenheid mn eigen begrafenis.
Proost dus, en geniet nu je t lekker vindt (want dat kan ook nog, dat je je smaak verliest, Das helemaal huilen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert