Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen samen
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen!

Wauw Naatie, knap zeg. Goed bezig!

Mal: hoe is het met malman?
Malman zijn koorts is gezakt tot verhoging maar hij heeft nog veel pijn op de borst en een naar hoestje. Ben wel blij dat die 1e inenting er in zat, dat scheelt volgens mij wel qua heftigheid.
Ik ben nu trouwens wel een beetje klaar met al die regen *zucht* niks aan!
Goedemorgen!

Zo, net weer K. naar kleuterschool gebracht. Regent hier heel hard en ik wilde naar de markt, om van die kniestukken te kopen voor op de broeken, maar denk dat ik maar even wacht tot het droog is.... Broeken slijten hier bij de vleet en word er gek van! Vind die kniestukken ook niet mooi, maar ja, nieuwe broeken kopen steeds wordt ook te gek...

Wel jammer dat z'n eigen juf er weer niet was, is ziek, dit is nu de 3e keer en heeft dus nog maar 1x z'n eigen juf gehad, dus K. was helemaal teleurgesteld vanmorgen :(

Nou ja, komt vast goed.
Fijn dat Malman al wat opknapt!

Twan heeft ook de halve nacht liggen hoesten, gelukkig verder niks aan de hand.

Naatie, goed zeg, zoveel afgevallen al!

Playmobil begin ik hier niet aan, word al gek van al die lego! En daarbij is K. geen jongetje wat gaat spelen op die manier, dat is echt een bouwer.

Twan doet beide wel een beetje, dus dat wacht ik maar even af nog.

Maxi blijft maar kwakkelen. Zowel hij als ik de hele nacht liggen hoesten en draaien en vervolgens werd hij om 5.30 gillend van de buikpijn en oorpijn wakker. Uiteindelijk om 6.15 maar naar beneden gegaan en nu ben ik brak. Ventje ligt op de bank tv te kijken.

Fijn dat Malman opknapt, dat gaat snel!

Naatie, dat schiet op met afvallen! Hoe gaat eht nu met Naatieman en jou?

CD, jammer dat Kevin z'n eigen juf zo weinig heeft. Gaat hij tot de Kerstvakantie elke week wennen?
De huisarts zei dat hij trouwens wel de kenmerken heeft van de Mex griep omdat hij dus ook een naar hoestje heeft.
Dat zei die van mij ook over Maxi. Vond het gisteren een beetje overdreven omdat hij maar 2 dagen koorts heeft gehad, waarvan 1 nacht hoog. Maar inmiddels heeft hij alle symptomen gehad, weet het dus toch niet zo.
Mal, ik kreeg laatst een collecte aan de deur en toen vroeg ik me af waarom Energy4All dat niet doet? Krijgen ze daar geen toestemming voor? Als ik naar mezelf kijk, ik stop in elke collectebus wat.
Mamax: ja, kevin gaat nu elke vrijdag tot aan kerstvakantie wennen. Ik vind het wel fijn, kan zoveel meer doen in huis als hij er niet is. Twan vermaakt zich prima alleen, maar met Kevin erbij wordt ook Twan een heel druk mannetje!

Sneu dat Maxi weer zo'n last heeft. Heeft ie ook koorts nog?
Nee dat niet meer gelukkig. Hij is wel heel hangerig nog.

Voor Twan ook wel even lekker als Kevin op school is. Die van mij kunnnen ook heerlijk spelen als ze alleen zijn. Ook wel met z'n tweeen, maar dan krijgen ze ook wel eens ruzie.
Morguh,

Sorry, even een egobericht, ik heb weinig tijd.

Prikken zitten er in. Ik had met vriendin afgesproken, Lianne zou met haar mee naar huis gaan. Het was prima geregeld, we konden zo doorlopen. Lianne wilde wel bij vriendin op schoot, ik had Tim vast. Maar ze wilde geen prik, ze trok haar arm weg. De prik zat er snel in, het is niet een lange strijd geworden anders had ik het afgekapt. Ze moest wel huilen maar dat was zo over. Tim moest natuurlijk ook hard huilen maar dat was ook zo weer over.

Lianne kreeg een snoepje en een kleine kubus (geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar, over nagedacht )

Net wel een strijd gehad met Lianne. Ik wilde haar douchen. Ze wilde niet want haar arm doet zeer. Ze ging krijsend onder de douche, want haar zere arm mocht niet nat worden. Normaal gesproken ga ik de strijd niet snel aan met haar, 9 van de 10 keer verlies je die. Maar goed, ik vond het wel nodig om haar te douchen, ze was gisteren niet geweest. Dan maar even aanpakken. Huilend onder de douche, maar het was snel goed toen ze merkte dat het water haar arm geen pijn deed.

Man is nu naar het zh. voor bloed prikken. Maandag is de operatie.

Hij weet zo hoe laat hij maandag aan de beurt is. Ziet er wel wat tegenop denk ik.

Dus ga ik nu het huis schoonmaken (we hebben dit weekend ook helemaal volgepland) en héél veel boodschappen in huis halen voor komende week.

Goed weekend meiden!
Sterkte voor Kokosman maandag!
Ik ben ook wel klaar met de regen inderdaad Mal, lijkt nergens op. Alleen lekker als je het tegen de ramen hoort slaan en je binnen bent.

Kan je nagaan hoe beroerd Malman anders was geweest

Suus, hoe is het met jouw kerel?
Bridge, hoe is het gegaan met fotograaf?

Mamax, gaat ook lekker daar. Misschien vanmiddag nog even een dutje als Maxi zo beroerd is?
Ik ben bang dat ik Mini niet zover krijg. Maxi en ik hebben van 7.15 tot 7.50 nog even op de bank geslapen. Hij wilde de tv uit en slapen, hij was echt niet lekker dus . Hoop dat het vannacht beter gaat, wil morgen wel erg graag naar familie...
Ja kan me voorstellen, heeft hij er ook zin in?
De laatste keer dat we geweest zijn is alweer een jaar geleden, weet hij weinig meer van. Hij vind vooral dat ik gek praat dan

God heb helemaal een dejavu gevoel, ga zo 4 jaar terug in de tijd. Zit met 1 hand te tikken vanwege een slapend Maximannetje op schoot.
Haaa, de sintkado's zijn in da house! Beter.

Was even naar Hilversum. zoooo deprimerend zeg. Word je echt niet blij van. Even 3 dingen gekocht en de rest snel bij Bol.com thuis op de pc geshopt. Beter dus.

Nou, wat een zieken hier.

Kokos, fijn dat man naar het zkh kan. Hoe is het nu met de pijn? Heeft hij nog steeds pijnstillers?

Mamax, oei dat is wel errug vroeg! Arm ventje en zielige mama. Hopelijk vallen ze vanmiddag nog samen in slaap, kan jij ook nog even. En anders een filmpje, zodat jij even je ogen dicht kan doen?

Mal, het gaat alweer heeeel voorzichtig de goede kant op dus. Hopelijk snel over! Hoe is het met J?

Net bij de Slechte 3 leuke kerstboekjes voor de kinderen gehaald voor een 10tje. Erg leuk. Heb al bedacht dat ik met L een kerststal ga knutselen, en nu heb ik er een fijn boekje bij waarmee ik het kerstverhaal enigszins kan vertellen. Hij gaat naar een openbare school en ik wil hem wel bepaalde dingen meegeven. Vind het altijd supertriest als mensen niet weten wat kerst eigenlijk inhoud, behalve eten.

Pinksteren vergeef ik je nog, maar als je de rest niet weet, heb je ook geen recht op de vrije dagen die erbij horen

Hier wel weer droog hoor! Tot half 9 erg veel regen (vanaf 10 over 8 toen we wakker werden!!!) maar daarna geen spat meer gezien.
Ach wat lief Mamax!

Praat je Fries dan?
quote:mamax schreef op 27 november 2009 @ 11:24:

De laatste keer dat we geweest zijn is alweer een jaar geleden, weet hij weinig meer van. Hij vind vooral dat ik gek praat dan

God heb helemaal een dejavu gevoel, ga zo 4 jaar terug in de tijd. Zit met 1 hand te tikken vanwege een slapend Maximannetje op schoot.Hij ligt gelukkig niet aan de borst nu
Proest, zie het voor me :rolf:
quote:amalia schreef op 27 november 2009 @ 11:29:

Ach wat lief Mamax!

Praat je Fries dan?Fries? Waarom zou ik dat doen? Duits verstaan ze beter in Duitsland
quote:amalia schreef op 27 november 2009 @ 11:29:

Ach wat lief Mamax!

Praat je Fries dan?In Duitsland?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven