3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
Alle reacties Link kopieren
anoniem_96549 wijzigde dit bericht op 27-11-2009 11:11
Reden: privacy
% gewijzigd
Huh ik zag net Iris1969 op het forum... is dat onze Iris van 3000???? Of ben ik nou in de war? Als het zo is dat vind ik het superleuk dat ze weer terug is !!! Iris
pff alles bij elkaar een heel verhaal zie ik
Oke Jacky.. haal maar weg ik heb hem even naar Word gekopieerd om rustig te lezen.. maar ik gooi hem straks ook weg hoor
Is goed Bianca.. jij hoeft hem niet weg te gooien hoor, het is absoluut geen geheim maar voor mij hoeft het niet open en bloot op het forum
Jeetje Jacky.. heftig en spannend voor je (op een niet leuke manier!!). Vanaf nu dus ook voor jou een dagelijkse knuffel

Hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Jee Jackys, wat een verhaal, schrikken zeg. Ik heb ook al eeuwen een verdikking aan mijn schildklier, punctie wees uit dat het onschuldig was. Later in het buitenland is het nog eens gechecked en daar was het ook ok, en kreeg te horen dat het vrij vaak voorkwam.

Jaaaa Iris heeft een comeback gemaakt, ik hoop dat ze toch gauw weer deze kant op komt!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Tnxx Bianca haha hou wel van knuffelen

Ik ben er heel open in hoor en je kan en mag me er ook alles over vragen. Heb daar geen problemen mee.

Hoe oud ik ben.. volgend jaar word ik hartstikke oud!! Tenminste dat begreep ik uit een eerdere opmerking van iemand die zei dat 40 niet oud was.. maar 50!!!

Ben waarschijnlijk wel de oudste hier op het topic.. maar voel me geestelijk nog wel jong hoor haha
Oh Stratego heb jij het ook gelezen

Maar dat was nu juist de clou bij mij dat die punctie toen goed was!! Omdat ik vond dat ik toch wel 'last' had van dat bultje heb ik dat eruit laten halen en toen ineens was er een 'uitslag' waarvan ik me natuurlijk kapotschrok.

Ik wil niet zeggen dat dat dus vaker voorkomt maar ja.. ik was de 2e in de praktijk van de internist waarbij dat het geval was. Hij was er ook van geschrokken en houdt me goed in de gaten. Meestal gaat de controle naar 1x per jaar maar hij wil me toch 2x per jaar blijven zien.. haha hij ziet me graag

En hihi bedankt voor de felicitaties...maar jullie zijn een dag te vroeg...morgen is pas de grote dag
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oeps Jack...
Ik ben blij te horen dat het goed met je gaat Jackyr en dat het goed in de gaten wordt gehouden.

Vreemd genoeg ben ik niet zo ongerust over de "knobbel"mijn schildklier functioneert ook goed en heb verder ook geen klachten.

Besef me dat ik mazzel heb in deze.

Tot later, ik moet nu echt gaan voordat ik me weer een boete van de bieb op de hals heb gehaald!

Dag!
Morgen niet sporten want overdag familie op visite dus vandaar vandaag de appeltaart.. en hij was super gelukt!
quote:vivafreak1 schreef op 27 november 2009 @ 11:20:

En hihi bedankt voor de felicitaties...maar jullie zijn een dag te vroeg...morgen is pas de grote dag Bianca's schuld, zij begon met feliciteren
Nu zit is al weer fris en fruitig met een kop koffie en sigaret even op het forum

Even relaxen totdat ik mini op moet halen
Hahaha freak ik dacht ook al dat het morgen was

Tnxx Heb je het ook gelezen? of was het al weg?

Gaat wel goed met me hoor

Alleen op sommige mankementjes na

Heb met gezondheid niet écht helemaal vooraan gestaan geloof ik
*klaag spontaan niet meer over k*t griep*

Freak profietgejat meis.
Lekker Freak.. ik zit ook lekker op mijn gemak.. heb ook al gebak op.. nog over van gisteren was overigens erg gezellie geweest.

Stratego.. dat was het hem juist.. ik had ook nergens last van.. alleen dat er een bult(je) zat, last met slikken, overslaande stem en dat soort kleinigheden. Ik voelde me toen zelfs bijna schuldig dat ik in een 'gezond' lichaam liet snijden. Daarna vond iedereen mij zo dapper.. pfffff was helemaal niet dapper vond ik haha.
Hee Schaapje goeiemorgen.

Gewoon doen hoor!! Het ene is beslist niet erger dan het andere vind ik.. iedereen heeft zo zijn eigen dingen bovendien vind ik dat we hier niet aan erg, erger, ergst moeten doen

We moeten toch op de hoogte blijven hoe het met iedereen is.. of we een mondkapje moeten dragen voor de pc
effe aan de foon
zo bedoelde ik het ook niet Jack, ik vond mezelf gewoon even wat minder zielig.

Maar putver wat een minder prettige griep...
Freak niet te lang he
Hahaha dan is het goed schaap
ff rondje met de hondjes
4 op een rij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven