3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
vrijdag 27 november 2009 om 12:07
quote:Bianca40 schreef op 27 november 2009 @ 11:08:
Huh ik zag net Iris1969 op het forum... is dat onze Iris van 3000???? Of ben ik nou in de war? Als het zo is dat vind ik het superleuk dat ze weer terug is !!! Iris
Haha, ja hoor, het is de enige echte Iris van 3000+! Grappig dat je me herkend had.
Ik ben inderdaad weer terug, want ik kan het forummen toch niet laten, maar ik brand mijn vingers niet meer aan alle intriges op dit forum. Ik heb mijn lesje wel geleerd .
terug aan iedereen die ik ken!
Huh ik zag net Iris1969 op het forum... is dat onze Iris van 3000???? Of ben ik nou in de war? Als het zo is dat vind ik het superleuk dat ze weer terug is !!! Iris
Haha, ja hoor, het is de enige echte Iris van 3000+! Grappig dat je me herkend had.
Ik ben inderdaad weer terug, want ik kan het forummen toch niet laten, maar ik brand mijn vingers niet meer aan alle intriges op dit forum. Ik heb mijn lesje wel geleerd .
terug aan iedereen die ik ken!
vrijdag 27 november 2009 om 12:45
vrijdag 27 november 2009 om 12:47
Jackyr ik ben net verhuisd maar badkamer is gerenoveerd en daar hebben ze een stopcontact+lichtknop op de een of andere manier verkeerd aangesloten (geprutst dus) en degene die dat nu moet fiksen is net zo'n prutster want die krijgt het ook niet voor elkaar.
Dat wordt zo toch/alsnog de electricien erbij halen (was mijn voorstel al snel maar dat kost een hoop geld dus ze prutsen eerst zelf tot ze er echt niet meer uitkomen haha) en dan maar afwachten wat die ermee doet... zucht...
Ik ben helemaal verliefd op het huis hoor, maar 2 weken lang elke keer bouwvakkers e.d. in je woning omdat dingen niet af zijn of niet werken vind ik niet zo leuk meer.
Dat wordt zo toch/alsnog de electricien erbij halen (was mijn voorstel al snel maar dat kost een hoop geld dus ze prutsen eerst zelf tot ze er echt niet meer uitkomen haha) en dan maar afwachten wat die ermee doet... zucht...
Ik ben helemaal verliefd op het huis hoor, maar 2 weken lang elke keer bouwvakkers e.d. in je woning omdat dingen niet af zijn of niet werken vind ik niet zo leuk meer.
vrijdag 27 november 2009 om 13:29
Prutser liet de hoofdschakelaar er (voor de 3e keer) uitknallen dus was weer ffies weg haha.
Word er onderhand melig van.
Hij kwam er echt niet uit (wist ik al toen hij 10 minuten hier was) en nu heeft de aannemer een faxje naar de electricien gedaan.
Heel m'n vrijdag naar z;n grootje.
Maar goed.
Ik ga eens even een vraag bedenken voor jackyr
Word er onderhand melig van.
Hij kwam er echt niet uit (wist ik al toen hij 10 minuten hier was) en nu heeft de aannemer een faxje naar de electricien gedaan.
Heel m'n vrijdag naar z;n grootje.
Maar goed.
Ik ga eens even een vraag bedenken voor jackyr