Wentelteefjes
vrijdag 27 november 2009 om 16:20
Hihi iedereen aan de wentelteefjes. En ik heb ze nog niet gemaakt. Pa belde of ik wilde mee lunchen. Heb 1 ei meegenomen en lees nu dat ik er toch meer nodig heb. Zucht toch nog maar ff naar de winkel fietsen dan ? En wit brood, dat was ik ook vergeten. Is dat echt nodig? Ik heb oud bruin brood liggen (tarwe).
vrijdag 27 november 2009 om 18:10
Volgens mij heb ik ze ooit 1 x gegeten en dat is dan wel zo'n jaar of 40 geleden. Nog nooit zelf gemaakt. Zal het eens proberen na het lezen hier.
Lijkt me trouwens ook wel lekker met rozijnenbrood (evt. met spijs), net zoals ik gegrild of geroosterd rozijnenbrood lekker vind. Beetje boter en dan poedersuiker, dus ook dat ga ik eens proberen!
Lijkt me trouwens ook wel lekker met rozijnenbrood (evt. met spijs), net zoals ik gegrild of geroosterd rozijnenbrood lekker vind. Beetje boter en dan poedersuiker, dus ook dat ga ik eens proberen!
vrijdag 27 november 2009 om 18:16
zaterdag 28 november 2009 om 22:19
quote:hompeltjepompeltje schreef op 27 november 2009 @ 18:16:
Ben ze nu aan het eten.
Toch te lui om witbrood en extra eieren te halen.
Dus, gedaan met 1 ei, scheut melk en... bruinbrood.
De eerste is wat kleffig, maar desondanks best lekker.
Hopelijk word de 2e beter. (ze moeten toch niet zacht zijn ?)Jawel. Het is geen gerootsterd brood qua structuur.
Ben ze nu aan het eten.
Toch te lui om witbrood en extra eieren te halen.
Dus, gedaan met 1 ei, scheut melk en... bruinbrood.
De eerste is wat kleffig, maar desondanks best lekker.
Hopelijk word de 2e beter. (ze moeten toch niet zacht zijn ?)Jawel. Het is geen gerootsterd brood qua structuur.

zaterdag 28 november 2009 om 22:25
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 28 november 2009 @ 22:21:
Ja, maar ze moeten toch niet helemaal zacht zijn? Bij mij wordt de eerste ook wat zachter (iets teveel geweekt waarschijnlijk) en de rest bak ik wat knapperiger.Het is zacht met een beetje krokant maar niet te krokant en ook weer niet te zacht / papperig.
Ja, maar ze moeten toch niet helemaal zacht zijn? Bij mij wordt de eerste ook wat zachter (iets teveel geweekt waarschijnlijk) en de rest bak ik wat knapperiger.Het is zacht met een beetje krokant maar niet te krokant en ook weer niet te zacht / papperig.
zaterdag 28 november 2009 om 23:33