Even vet klagen!
vrijdag 27 november 2009 om 16:49
quote:Artemis schreef op 27 november 2009 @ 16:47:
'k Heb migraine... Wel goede pilletje om de hoofdpijn tegen te gaan, dus ik voel niets, maar ben er knetter stoned van. Is dit wel klagen dan?
Lekker toch?
Niets te klagen inderdaad!
(los van je migraine dan)
'k Heb migraine... Wel goede pilletje om de hoofdpijn tegen te gaan, dus ik voel niets, maar ben er knetter stoned van. Is dit wel klagen dan?
Lekker toch?
Niets te klagen inderdaad!
(los van je migraine dan)
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 27 november 2009 om 16:49
vrijdag 27 november 2009 om 17:08
Ik ben snip verkouden. ontzettend moe want ik vervul nu even 2 functies en moet dus constant schakelen. Ik heb pijn in mijn schouders die uitstraalt naar mijn armen en ik moet zo de deur nog uit. Zo geen zin in want ik moet met Larfje eten bij mijn ouders. Mijn moeder gaat me vast en zeker weer uithoren of ik nu al wat van mijn vriendje gehoord heb. Nee dus, want die zit nu ergens in de bush zonder electra en GSM bereik.
Ook daar baal ik van want ik heb hem nu al ruim 4 weken niet gesproken en ik heb hem al 4 maanden niet gezien omdat hij in het buitenland woont.
Zo, heb ik nu genoeg geklaagd?
Ook daar baal ik van want ik heb hem nu al ruim 4 weken niet gesproken en ik heb hem al 4 maanden niet gezien omdat hij in het buitenland woont.
Zo, heb ik nu genoeg geklaagd?
vrijdag 27 november 2009 om 17:13
Ik ben alleen! Met sinterklaas, met kerst én met oud op nieuw..
Niet alleen, maar wel zonder man, die nu in Equador heerlijk in het zonnetje zit en me net een foto stuurde van een kolibrie die vlak voor zijn hoofd vloog. En hier is het rot weer en ik moet de hond nog zeker een uur uitlaten vandaag. 3 keer per dag een uur! Waarom hebben we ooit een bordercollie gekozen!!
Zo genoeg gezeurd. Want mijn hond is wel heel erg lief natuurlijk en hij mist man-baas ook verschrikkelijk.
Niet alleen, maar wel zonder man, die nu in Equador heerlijk in het zonnetje zit en me net een foto stuurde van een kolibrie die vlak voor zijn hoofd vloog. En hier is het rot weer en ik moet de hond nog zeker een uur uitlaten vandaag. 3 keer per dag een uur! Waarom hebben we ooit een bordercollie gekozen!!
Zo genoeg gezeurd. Want mijn hond is wel heel erg lief natuurlijk en hij mist man-baas ook verschrikkelijk.