Saai!
vrijdag 27 november 2009 om 22:03
jij beterschap doesie.las in een andere topic dat je ziek bent. pphff wou ff wat slapen,lukt ut gewoon niet.
nouja dan morgen overdag maar wat inhalen.
ik zal niet vlug wegwaaien,ben voornamelijk in de auto met ut ondje.
rijden van lokatie naar lokatie en observeren bij de belangrijkste punten (lees materiaalopslagplaatsen)
nouja dan morgen overdag maar wat inhalen.
ik zal niet vlug wegwaaien,ben voornamelijk in de auto met ut ondje.
rijden van lokatie naar lokatie en observeren bij de belangrijkste punten (lees materiaalopslagplaatsen)
vrijdag 27 november 2009 om 22:05
zaterdag 28 november 2009 om 09:17
nou ut was vannacht.vreselijk saai...heb konijnen zien huppelen,hazen,poezenbeesten aan ut scharrelen.
buizerds en valkjes en zelfs uiltjes zien vliegen.geen enkel boeventuig tegen gekomen. teveel regen zeker gezellig samen met ut ondje, boterhammetjes en kaakjes gegeten en naar de radio geluisterd.
nu dan maar een saai dutje doen.
buizerds en valkjes en zelfs uiltjes zien vliegen.geen enkel boeventuig tegen gekomen. teveel regen zeker gezellig samen met ut ondje, boterhammetjes en kaakjes gegeten en naar de radio geluisterd.
nu dan maar een saai dutje doen.
zaterdag 28 november 2009 om 10:09
Dat klinkt als een hele saaie dienst Dezz. Vooral dat vogelspotten. Lekker slapen nu.
Ik ga me zo maar eens aankleden want ik moet zometeen even werken. Eigenlijk had ik morgen gemoeten maar m'n collega belde gisteravond op om te vragen of ik wilde ruilen. Dat doe ik dus maar saai.
Ik ga me zo maar eens aankleden want ik moet zometeen even werken. Eigenlijk had ik morgen gemoeten maar m'n collega belde gisteravond op om te vragen of ik wilde ruilen. Dat doe ik dus maar saai.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 28 november 2009 om 12:01
zondag 29 november 2009 om 15:30