Saai!
dinsdag 1 december 2009 om 10:42
Volgens de assistente van de huisarts die ik gisteren sprak is het de gewone griep. Tacohoest kan volgens haar niet omdat ik al de eerste inenting achter de rug heb. Nog steeds brak en klachten zijn er nog maar temp is nu verhoging. Als dit zo blijft ga ik vanmiddag 2e inenting halen. Moet hem toch hebben. Ik mocht alleen niet laten prikken als ik koorts heb.
Jij gaat een heel saai werkje tegemoet Steph.
Jij gaat een heel saai werkje tegemoet Steph.
dinsdag 1 december 2009 om 15:59
hoi Saaierds.Lieve Snjo ff rustig proberen te blijven he...die uitslag kan je nu toch niks meer aan veranderen...gewoon afwachten en dan plannen maken voor behandelingen.
ik was soortje van druk hierzo.
vanavond naar school en ik had beloofd om appelcakjes mee te nemen.dus druk aan ut bakken geweest.en hier nog wat huishoudelijke verplichtingen.
natuurlijk samen met de buuf ff voor geproefd.je moet toch weten of ze goed zijn he?? straks ff soepje eten,ondjes verzorgen,omkleden en wegwezen.
suc6 met ut wijkkrantje Steph lekker saaie hoor.
Doesie,rustig aan doen he en opletten dat die griep niet omslaat naar longontsteking.knufffff
ik was soortje van druk hierzo.
vanavond naar school en ik had beloofd om appelcakjes mee te nemen.dus druk aan ut bakken geweest.en hier nog wat huishoudelijke verplichtingen.
natuurlijk samen met de buuf ff voor geproefd.je moet toch weten of ze goed zijn he?? straks ff soepje eten,ondjes verzorgen,omkleden en wegwezen.
suc6 met ut wijkkrantje Steph lekker saaie hoor.
Doesie,rustig aan doen he en opletten dat die griep niet omslaat naar longontsteking.knufffff
dinsdag 1 december 2009 om 16:27
dinsdag 1 december 2009 om 17:02
Dan nog maar even een saaie voor Snjookje! Gewoon omdat ik vind dat jij die saai is er wel eentje kan gebruiken. Lieverd je hoeft je niet groot en sterk te houden he. Je mag best balen hiervan. En al kun je niets aan de uitslag doen, je moet hem nog krijgen. Je mag er wel van balen dat dit allemaal zo lang duurt en dat je er geen hand in hebt om het op te lossen. Duim voor je dat uitslag meevalt en dat er iets met meds ofzo gedaan kan worden zodat je geen last of weinig last ervan hebt.
Zo net de prik in mijn arm laten zetten. Sprak mijn huisarts me toch nog even aan, toch sombrerogriep. Naja snap jij het? Snap ik het. Ik stond met blosjes voor zijn neus. (ja koorts was weer aan het oplaaien) Heb hem toch laten zetten en ik zie het wel. Ben nu thuis, nog wat proviand ingeslagen dus mij kan niets gebeuren. Ach voor de vorm maakt het niets uit. Griep is griep. Enige is (wat Dez al zei) dat ik dus nu ervoor moet zorgen dat ik geen longontsteking krijg. Omdat op dit moment ik het wel al benauwd heb. (maar dat hoort dus bij den sombrerogriep/ of ligt aan mijn astmatische bronchtis)
Dez heerlijk appelcakjes. En voorproeven is een verplicht vak! Je gaat je traktatie niet aan mensen voorzetten als ie niet lekker is. Succes vannavond op school en ik ben bang dat je voortaan saai elke les cakjes mee mag nemen
Steph is het gelukt met wijkkrantje? Ben je hem ook in de bus gaan droppen? Vind het ontzettend koud buiten. Ik wil de zomer!
Zo net de prik in mijn arm laten zetten. Sprak mijn huisarts me toch nog even aan, toch sombrerogriep. Naja snap jij het? Snap ik het. Ik stond met blosjes voor zijn neus. (ja koorts was weer aan het oplaaien) Heb hem toch laten zetten en ik zie het wel. Ben nu thuis, nog wat proviand ingeslagen dus mij kan niets gebeuren. Ach voor de vorm maakt het niets uit. Griep is griep. Enige is (wat Dez al zei) dat ik dus nu ervoor moet zorgen dat ik geen longontsteking krijg. Omdat op dit moment ik het wel al benauwd heb. (maar dat hoort dus bij den sombrerogriep/ of ligt aan mijn astmatische bronchtis)
Dez heerlijk appelcakjes. En voorproeven is een verplicht vak! Je gaat je traktatie niet aan mensen voorzetten als ie niet lekker is. Succes vannavond op school en ik ben bang dat je voortaan saai elke les cakjes mee mag nemen
Steph is het gelukt met wijkkrantje? Ben je hem ook in de bus gaan droppen? Vind het ontzettend koud buiten. Ik wil de zomer!
dinsdag 1 december 2009 om 17:58
Da bedoel ik Snjookje! Maar ze maken tegenwoordig geen kweek meer. Tenzij je dus in het ziekenhuis terecht komt. Maar en het met je eens hoor; het doet er niet toe. Alhoewel ik het wel leuker vind om sombrerogriep te hebben. Heb je tenminste een vrolijke hoed op, mariachi muziek bij de hand enzovoorts. (verder is griep, griep dus verschil zit er niet)
Vind je fruitdingen wel erg verrukkelijk eruit zien. Weinig trek maar deze dingen krijg ik wel op. Eet je lekker mee? *vind Snjookje lief omdat ze weer zo goed zorgt voor me*
Vind je fruitdingen wel erg verrukkelijk eruit zien. Weinig trek maar deze dingen krijg ik wel op. Eet je lekker mee? *vind Snjookje lief omdat ze weer zo goed zorgt voor me*
dinsdag 1 december 2009 om 18:08
Wijkkrantje is klaar en ik heb ze in mijn straat gedumpt. Het is idd koud.
Snjo, ik maak ze vrijdag. Gaan we toch weer shoppen en ik moet nog bakpapier hebben.
Desteny, je moet wel voorproeven dat is het recht/de plicht van een bakster.
Dushi, lekker leeggeprikt?
Tweede prik ga ik volgende week woensdag halen, TACODAG.
Snjo, ik maak ze vrijdag. Gaan we toch weer shoppen en ik moet nog bakpapier hebben.
Desteny, je moet wel voorproeven dat is het recht/de plicht van een bakster.
Dushi, lekker leeggeprikt?
Tweede prik ga ik volgende week woensdag halen, TACODAG.
dinsdag 1 december 2009 om 19:45
quote:Dushi74 schreef op 01 december 2009 @ 19:10:
Nederlandse instelling qua mexicaanse griepprik: doe maar dubbel dan weten we zeker dat het goed zit. Soort van dubble dutch maar dan anders hahaha.
Hahaha. Mooi dan kan ik morgen taco's eten.
Als ik een vezelpreparaat neem gaat het stukken beter met m'n darmen...
Nederlandse instelling qua mexicaanse griepprik: doe maar dubbel dan weten we zeker dat het goed zit. Soort van dubble dutch maar dan anders hahaha.
Hahaha. Mooi dan kan ik morgen taco's eten.
Als ik een vezelpreparaat neem gaat het stukken beter met m'n darmen...
Snjókorn falla, á allt og alla