3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
Alle reacties Link kopieren

Ik ben weer boven water......

Meiden ik heb een wereld verjaardag gehad... zo bijzonder wat er allemaal is gebeurd

en dan zoveel lieve berichtjes, smsjes kaarten kado's...

Ik ben er echt van onder de indruk!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Floor, heb net je postings gelezen en wil daar ook wel mijn gedachten over geven. Wie weet heb je daar iets aan.

Heel begrijpelijk dat je op ontploffen staat. Misschien is het een idee dat je met Werper afspreekt dat je na je werk eerst een half uur tot een uur iets voor jezelf gaat/kunt doen. Om ff tot jezelf te komen. Misschien niet rechtstreeks van je werk naar huis of afspreken dat je eerst lekker relaxed onder de douche gaat of een lekker bad neemt zonder meteen opgeslokt te worden door de delegatie (haha hoe kom je erop ). Overigens vind ik het niet raar dat zij uitkijken naar de tijd dat jij thuiskomt.. maar dat je dan ff tijd voor jezelf nodig hebt is normaal. Tegen mij moeten ze ook niet meteen beginnen te praten.. ik moet eerst even leeglopen.

Over het andere verhaal van de kinderen van Werper heb ik ook nog wel iets te vermelden. Het is heel lief van hem dat hij zoveel over heeft voor zijn meiden. Denk je dat er opzet in het spel was dat hij verkeerde tijd en locatie doorkreeg van zijn ex? Ik ben het met je eens dat zij veel op zijn gemoed in praat. Naar mijn mening mag hij best tegen haar zeggen dat hij begrijpt dat zijn meiden blij zijn als hij naar hun sport komt kijken en dat hij heel graag af en toe naar hen gaat kijken maar dat dat dan wel inhoudt dat hij ze dan gelijk mee wil nemen. Ik vind dat het hier geen afspraak is afspraak hoeft te zijn/blijven. Afspraken zijn normaal gesproken heel fijn maar in deze vind ik het écht absurd als hij op één dag ZES!! uur in de auto moet zitten om zijn meiden te zien sporten en later nog weer eens op te halen. Als dit zo al langere tijd gaat dan vind ik het knap dat je dit al die tijd al gepikt hebt. Er hoeven niet alleen offers van Werper gevraagd te worden in deze.. hier mag zij ook best een klein offertje in brengen. Of haar de keuze te geven dat zij de meiden later brengt.. anders mag/hoeft ze niet te zeuren dat de meiden zo blij zijn dat hij komt kijken. Het zal moeilijk zijn voor hem om zijn standpunt duidelijk te maken. Zijn ex weet dat hij hierop te pakken is en daar maakt ze dankbaar gebruik van.

Heeeeeee Freak

Vertel.. vertel.. vertel..
Klinkt trouwens helemaal te gek jouw verjaardag
He jacky... effe bijgelezen

voor Floor.. meid ik zou allang ontploft zijn en weet geen oplossing sorry

Jacky mooie woorden voor Floor.

Tja waar zal ik eens beginnen
Allereerst naar bios vrijdag.,, nog voor Roos.. er komt een vrouw bij de dokter... heftige film maar erg mooi

Toen naar LeukerT.. daar werd ik verwelkomd met allemaal lekkere happen en wijn en mooie muziek

veel gepraat en van muziek genoten ( blijken erg veel van dezelfde muziek te houden)
Veel te laat gaan slapen ( na erg van elkaar genoten te hebben )

's morgens maar weer begonnen waar we 's nachts mee geeindigd waren .....

Toen heerlijk engels ontbijt op bed.....

Toen naar huis en familie ontvangen

Daarna weer samen op de chat.... had hij voor mij op MP zo'n koffie ( nespresso) apparaat gescoord....
Die kwam hij eind van de middag brengen....

Ik moest nog wat eten maar wist niet wat... hij kijkt in mijn koelkast.. haalt er van alles uit en gaat improviseren.....

Duh heerlijke maaltijd in elkaar gedraaid en samen romantisch gegeten......

Hij ging net iets te laat weg dus de eerste gasten/meiden heeft hij nog ontmoet

Toen dus een leuk feestje met mijn lieve vriendinnen ... en na afloop weer even gechat ( lees diep in de nacht met nog een fles wijn)

Nu brak maar erg gelukkig... ga zo weer naar hem toe dus ben er effe niet vandaag
Oh je bent er..

ff lezen

was bezig met nieuwe openingspost
Hoi jack.. snel lezen hoor... ik ga zo weer naar LeukerT
Oh Freak dat klink wel heeeeeeeeeeeeel erg goed hé?

Volgens mij is Leukerd een heel andere man dan bijna-ex
Ja ben snel haha
Dus je bent nu voortaan aan de Nespresso?
Wij hebben zo'n uitgebreide Senseo waar je latte macchiato mee kunt zetten.. mmmm das ook heerlijk hoor
Zo he jij bent echt snel
LeukerT lijkt inderdaad totaal niet op bijna ex... daarom is hij ook zo Leuk
Zo rol je wel heel lekker door je weekend heen hé

Maar het is je van harte gegund hoor!

Fijn als hij ook goed in de keuken is.. weet daarvan mee te praten
Soms ben ik wel ff snel ja haha
Zo fles bubbels in mijn tas ( kadootje van vriendin gisteren)

Schrijfschrift en de nieuwste Nicci French

Plus de cd's die een vriedinnetje voor me gebrand heeft mee.. gaan we heerlijk bankhangen muziek luisteren... etc

misschien tot later anders morgen updat
Doei
Ik denk dat ik je helemaal kan begrijpen.

Hoeveel leeftijdverschil zit er tussen beide mini's?
Veel plezier Freak.. geniet er lekker van!!

hmmzz kan natuurlijk nu ook ff proberen om ... op een rij te krijgen
vanochtend dus zoals gezegd bij de Makro gaan ontbijten
moesten puzzel omruilen omdat die niet compleet was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven