3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
zondag 29 november 2009 om 00:18
Werper zijn kinderen zijn 4 dagen hier en dat is inderdaad wel eens gedoe, vooral omdat ze 40 km hier vandaan op school zitten. Dat vraagt een hoop geregel. Eerder werkte hij daar in de buurt en ging kinderen van en naar scholen brengen samen op met zijn werk.
Sinds juni is hij thuis en nu hebben we dus een andere show. Tel daar een ex bij op die vindt dat hij tijd zat heeft als huisman (terwijl zij ook huisvrouw is) om tussendoor voor allerlei flauwekul op te komen draven en het plaatje is compleet.
Het is nogal ingewikkeld allemaal.
Sinds juni is hij thuis en nu hebben we dus een andere show. Tel daar een ex bij op die vindt dat hij tijd zat heeft als huisman (terwijl zij ook huisvrouw is) om tussendoor voor allerlei flauwekul op te komen draven en het plaatje is compleet.
Het is nogal ingewikkeld allemaal.
zondag 29 november 2009 om 00:23
Ik snap het verhaal van de ex niet zo goed Floor.. maar het klinkt inderdaad ingewikkeld.
Het gaat jou volgens mij puur om de aandacht die je altijd, 24/7 moet verdelen.
Daarom zei ik: creeer een situatie waarin voor iedereen duidelijk is dat ze je even met rust moeten laten! Het is even wennen voor ze maar dat is een kwestie van (korte) tijd.
Het gaat jou volgens mij puur om de aandacht die je altijd, 24/7 moet verdelen.
Daarom zei ik: creeer een situatie waarin voor iedereen duidelijk is dat ze je even met rust moeten laten! Het is even wennen voor ze maar dat is een kwestie van (korte) tijd.
zondag 29 november 2009 om 00:31
zondag 29 november 2009 om 00:37
Wij (dus hij of ik) halen zijn kinderen op zaterdagmiddag op. Op maandag en dinsdag zijn we 3 uur tijd kwijt om ze van en naar school te brengen. Op woensdag anderhalf uur (alleen brengen en weer terug).
Geen enkel punt!
Maar dan heb je ook nog een 10 minuten gesprek op woensdagavond, waar hij volgens haar toch echt wel bij moet zijn, een sportclubje op zaterdagochtend.
Waarbij zij verschrikkelijk op zijn gemoed speelt dat kinderen 't zo leuk vinden als hij komt kijken, maar kinderen daarna gelijk meenemen is geen optie. Afspraak is afspraak! Dus ok, om 17 uur gewoon weer het hele ritje maken!
Geen enkel punt!
Maar dan heb je ook nog een 10 minuten gesprek op woensdagavond, waar hij volgens haar toch echt wel bij moet zijn, een sportclubje op zaterdagochtend.
Waarbij zij verschrikkelijk op zijn gemoed speelt dat kinderen 't zo leuk vinden als hij komt kijken, maar kinderen daarna gelijk meenemen is geen optie. Afspraak is afspraak! Dus ok, om 17 uur gewoon weer het hele ritje maken!
zondag 29 november 2009 om 00:42
zondag 29 november 2009 om 00:44
Ik was nog niet weg, zat nog even op Floor te wachten.
Maar dat is irritant Floor.. heeeel irritant! En daar kun je weinig aan doen denk ik, als zij niet meewerkt dan houdt het al gauw op.
Misschien dat hij wel dat 10 minuten gesprek en dat soort dingen aansluitend aan school kan regelen? Dat scheelt alvast weer een ritje.
En hij ziet zn kinderen meer dan de gemiddelde vader, dus ze krijgen echt geen trauma als hij een keer niet naar de sportclub gaat, maar dat moet ie dan wel zelf ook zo zien.
Nu ga ik wel echt plat hoor... rustig aan he! Het is zijn keuze als hij steeds die rit wil maken. (en als hij aan het rijden is, heb jij even tijd voor jezelf )
Maar dat is irritant Floor.. heeeel irritant! En daar kun je weinig aan doen denk ik, als zij niet meewerkt dan houdt het al gauw op.
Misschien dat hij wel dat 10 minuten gesprek en dat soort dingen aansluitend aan school kan regelen? Dat scheelt alvast weer een ritje.
En hij ziet zn kinderen meer dan de gemiddelde vader, dus ze krijgen echt geen trauma als hij een keer niet naar de sportclub gaat, maar dat moet ie dan wel zelf ook zo zien.
Nu ga ik wel echt plat hoor... rustig aan he! Het is zijn keuze als hij steeds die rit wil maken. (en als hij aan het rijden is, heb jij even tijd voor jezelf )