3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
zondag 29 november 2009 om 00:45
quote:floor72 schreef op 29 november 2009 @ 00:42:
Ondertussen loopt hier nog een kind die het best zonde van d'r tijd vindt om op d'r vrije zaterdag zo'n 3 uur in de auto te zitten en er kruipt een baby die op de meest onpraktische momenten wil eten, slapen, verschoond wil worden.
En tussendoor moet er ook nog brood op de plank verdiend worden!Maar jullie hoeven toch niet altijd mee?
Ondertussen loopt hier nog een kind die het best zonde van d'r tijd vindt om op d'r vrije zaterdag zo'n 3 uur in de auto te zitten en er kruipt een baby die op de meest onpraktische momenten wil eten, slapen, verschoond wil worden.
En tussendoor moet er ook nog brood op de plank verdiend worden!Maar jullie hoeven toch niet altijd mee?
zondag 29 november 2009 om 00:48
zondag 29 november 2009 om 00:59
quote:rosanna08 schreef op 29 november 2009 @ 00:49:
en maar blijven en
praat je hier over met Werper?
Ja, hier praten we wel over! Al heb ik wel de neiging om te roepen dat het niet anders is en dat het wel goed komt. Ik ben heel erg ontoegankelijk op dat gebied.
Hij vindt het ook lastig en wil niemand tekort doen. Mij niet, maar de kinderen helemaal niet. En wat dat betreft heeft hij mijn volledige steun...
en maar blijven en
praat je hier over met Werper?
Ja, hier praten we wel over! Al heb ik wel de neiging om te roepen dat het niet anders is en dat het wel goed komt. Ik ben heel erg ontoegankelijk op dat gebied.
Hij vindt het ook lastig en wil niemand tekort doen. Mij niet, maar de kinderen helemaal niet. En wat dat betreft heeft hij mijn volledige steun...
zondag 29 november 2009 om 01:02
zondag 29 november 2009 om 08:23