Heel erg afgevallen en nu geen weerstand meer.
zondag 29 november 2009 om 22:35
Hallo allemaal.
Ik ben in 3 jaar tijd van een gewicht van 128 kilo naar 57 kilo gegaan. Sinds dat ik zo ben afgevallen is mijn weerstand niet zo goed meer. Ik word 1 a 2 keer per jaar ziek en heb dan wat 'vreemds', geen huis tuin of keuken griep maar iets waarvoor ik naar het ziekenhuis moet of gewoon een ziekte wat niet zo vaak voorkomt.
Ik eet veel fruit en groente en slik vitamine pillen. Hoe krijg ik mijn weerstand nog beter?
Iemand tips?
Ik ben in 3 jaar tijd van een gewicht van 128 kilo naar 57 kilo gegaan. Sinds dat ik zo ben afgevallen is mijn weerstand niet zo goed meer. Ik word 1 a 2 keer per jaar ziek en heb dan wat 'vreemds', geen huis tuin of keuken griep maar iets waarvoor ik naar het ziekenhuis moet of gewoon een ziekte wat niet zo vaak voorkomt.
Ik eet veel fruit en groente en slik vitamine pillen. Hoe krijg ik mijn weerstand nog beter?
Iemand tips?
zondag 29 november 2009 om 22:40
Da's veel zeg, van 128 naar 57 kg! Was het de bedoeling dat je zóveel af zou vallen?
Het lijkt mij dat wanneer je zo'n onderneming aangaat, je daar ook begeleiding bij krijgt. Misschien dat je daar, als je die hebt (gehad) bij terecht kunt met je vragen, of anders een keer met een arts/diëtiste gaan praten.
Sterkte!
Het lijkt mij dat wanneer je zo'n onderneming aangaat, je daar ook begeleiding bij krijgt. Misschien dat je daar, als je die hebt (gehad) bij terecht kunt met je vragen, of anders een keer met een arts/diëtiste gaan praten.
Sterkte!
zondag 29 november 2009 om 22:45
zondag 29 november 2009 om 22:46
Nou ze zeggen elke keer wel dat het met de weerstand te maken heeft.
Ik wilde graag afvallen, ben erg op mijn eten gaan letten en heb ontzettend veel stress gekregen. Ik heb alles zelf gedaan, geen hulp van een dietiste gehad, zo af en toe wel wat tips gekregen van vriendinnen die wel bij een dietiste kwamen.
Ik wilde graag afvallen, ben erg op mijn eten gaan letten en heb ontzettend veel stress gekregen. Ik heb alles zelf gedaan, geen hulp van een dietiste gehad, zo af en toe wel wat tips gekregen van vriendinnen die wel bij een dietiste kwamen.
zondag 29 november 2009 om 22:54
Normaal sport ik wel, alleen wegens omstandigheden nu eventjes niet.
Ik heb overigens nog wel een kindje gekregen in die 3 jaar. Ik ben na de geboorte van mijn eerste begonnen met afvallen, ik was het dik zijn gewoon zo ontzettend zat.
Ik ben nu een jaar op gewicht. Ik let goed op wat ik eet, ik eet erg gezond. Af en toe snoep ik natuurlijk wel maar dan compenseer ik dat met wat anders.
Ik heb geen ondergewicht, mijn bmi is goed
Ik heb overigens nog wel een kindje gekregen in die 3 jaar. Ik ben na de geboorte van mijn eerste begonnen met afvallen, ik was het dik zijn gewoon zo ontzettend zat.
Ik ben nu een jaar op gewicht. Ik let goed op wat ik eet, ik eet erg gezond. Af en toe snoep ik natuurlijk wel maar dan compenseer ik dat met wat anders.
Ik heb geen ondergewicht, mijn bmi is goed
zondag 29 november 2009 om 22:56
Heb je je wel eens laten onderzoeken op chronische aandoeningen? Is je ontlasting wel gewoon goed? Je kan ook door bepaalde aandoeningen namelijk heel veel afvallen.
Het klinkt mij niet zo gezond in de oren. Ook het afvallen niet.
Ik zou zeggen ga eens naar je huisarts en leg daar het probleem voor. Laat je bloed eens controleren of je wel genoeg voedingsstoffen opneemt.
Het klinkt mij niet zo gezond in de oren. Ook het afvallen niet.
Ik zou zeggen ga eens naar je huisarts en leg daar het probleem voor. Laat je bloed eens controleren of je wel genoeg voedingsstoffen opneemt.
zondag 29 november 2009 om 23:00
Ik heb in 2 jaar tijd 2 keer in het ziekenhuis gelegen omdat ik ziek was. Toen is alles nagekeken. Het afvallen is gekomen door goed opletten wat je eet, bewegen en stress.
Sommige mensen worden dik van stress, ik dun.
Verder heb ik geen problemen, alleen dat ik 1 a 2 keer per jaar wat 'vaags' heb.
Sinds dat ik ben afgevallen heb ik een stuk minder last van 'kwaaltjes' dan toen ik zwaarder was.
Sommige mensen worden dik van stress, ik dun.
Verder heb ik geen problemen, alleen dat ik 1 a 2 keer per jaar wat 'vaags' heb.
Sinds dat ik ben afgevallen heb ik een stuk minder last van 'kwaaltjes' dan toen ik zwaarder was.
zondag 29 november 2009 om 23:22
Je lichaam heeft me nogal een offers moeten geven: eerst een zwangerschap en daarna in 2 jaar tijd 70 kilo afvallen. Ik vind het niet gek dat je regelmatig ziek bent. Beiden is een aanslag op je lichaam waar je van moet herstellen. Het is niet zo dat nu je een gezond gewicht hebt je dan ook meteen kerngezond bent.
Voor je weerstand zijn goede voeding, beweging en weinig stress van belang.
Voor je weerstand zijn goede voeding, beweging en weinig stress van belang.