'Goede' vriendin van vriend

29-11-2009 13:45 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Mijn vriend heeft een 'goede' vriendin waar hij veel mee om gaat.

De laatste tijd begon het wat uit de hand te lopen, ze smste en belde om de haverklap en ze heeft me meerdere keren lastig gevallen dat hij me niet meer wil maar haar. Ook met gescheld erbij. Ze ging dan op zijn msn of een profielpagina. Ze had dus blijkbaar zijn wachtwoord, dat hij nooit had moeten geven.

Zijn antwoord: doet ze om je onzeker te maken. Ik hoef haar niet, ze heeft een baby en een klein kindje, ik ga geen vader spelen.

Natuurlijk wil ik niet zo verder en heb hem elke keer gezegd dat het niet nog eens moest gebeuren.

Mijn vriend zegt elke keer dat ik zeur als ik erover wil praten.

Maar ik ben het nu echt zat en heb haar opgebeld en gezegd dat ze ermee moet kappen, geconfronteerd waarom ze het allemaal deed, enz. Maar nu is hij dus boos dat ik hem heb 'verraden' omdat ik haar heb gezegd hoe zielig ze deed in haar emailtjes naar hem(die hij me heeft doorgestuurd) Daar stond dus in dat hij haar wereld is, hoeveel ze hem mist, ze hem smeekt om terug te komen, etc.

Voor mij is het nu het einde tussen ons want hij heeft me niet gerespecteerd, hij heeft het contact met haar niet geminderd.

Ik wil gewoon normaal afscheid van hem nemen want hij heeft veel voor me betekend maar ik heb hem niet meer kunnen spreken, alleen een sms gehad dat ie mijn spullen aan mijn deur heeft gehangen.

Wachten tot hij gekalmeerd is en nog eens contact zoeken of nooit meer van me laten horen? (dat laatste wordt wel moeilijk voor me want hij was alles voor me)

Iemand zoiets meegemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Dat boeit toch niet? Waar zijn je overige spullen? Heb je daar al een afspraak over kunnen maken?

En die cadeautjes, die kunnen vast wel in de vuilnisbak. Hoef je daar ook niet over na te denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven