3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
maandag 30 november 2009 om 12:33
maandag 30 november 2009 om 12:39
maandag 30 november 2009 om 12:44
quote:Jackyr schreef op 30 november 2009 @ 12:41:
Freak en wat voor vak(ken) geef je dan?
Ik gaf vorig jaar Handel en Administratie
Nu dus bij Zorg en Welzijn.. dus biologie.. koken.. uiterlijke verzorging /verpleging.... geen ervaring mee dus mag flink aan de studie van de week
Freak en wat voor vak(ken) geef je dan?
Ik gaf vorig jaar Handel en Administratie
Nu dus bij Zorg en Welzijn.. dus biologie.. koken.. uiterlijke verzorging /verpleging.... geen ervaring mee dus mag flink aan de studie van de week
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 30 november 2009 om 12:45
quote:Jackyr schreef op 30 november 2009 @ 12:44:
Hopelijk mag dat nog heeeeel lang blijven Freak.. (lees bij de meesten zakt dat veeeeel te snel weer af) Ja ik weet het Jacky... koester nu ook dit moment.. je weet natuurlijk nooit hoe het gaat lopen... hij komt ook uit een moeilijke relatie en ik ben nog niet eens gescheiden.... maar het er samen over praten is wel al heel fijn!
Hopelijk mag dat nog heeeeel lang blijven Freak.. (lees bij de meesten zakt dat veeeeel te snel weer af) Ja ik weet het Jacky... koester nu ook dit moment.. je weet natuurlijk nooit hoe het gaat lopen... hij komt ook uit een moeilijke relatie en ik ben nog niet eens gescheiden.... maar het er samen over praten is wel al heel fijn!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd