cadeaubon voor weekend weg...

30-11-2009 12:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok misschien geheel de verkeerde pijler gekozen, zo ja...sorry...

Ik wil manlief voor de kerst graag een weekend Maastricht/Antwerpen geven om in het voorjaar lekker met zijn 2en minimaal 2 nachten te gaan genieten.

Eerst wilde ik gewoon het hele weekend plannen (dus incl. data) maar dat gaat lastig omdat hij maar een beperkt aantal vrijedagen over heeft, ivm omgangsregeling van de kids.

Ik weet ook dat hij het absoluut niet leuk gaat vinden als ik dat "ff regel" met de baas.

Maar goed ik heb dus maar bedacht om dan een kadobon te kopen voor dat weekend, maar weet iemand ook of je een kadobon kan kopen voor zo'n compleet weekend, dus waarop het hotel en alles al staat, waar je alleen maar zelf een datum voor door hoeft te geven.

Ik heb namelijk zoiets leuks gezien waar ik hem mee wil verassen, maar om nu gewoon een waardebon t.w.v. ¤350 te geven vind ik zo matrealistisch, wil hem graag al zo persoonlijk molgelijk maken.

Bijvoorbeeld;

Dit voucher geeft recht op 2 overnachtingen in het blablaHotel, u geniet daarbij van 2x een 3/4 gangen menu, 1x ontbijtbuffet en 1x op bed.

De eerste avond kunt u heerlijk daar en daar genieten, de 1ste dag gaat u naar...of naar...., de laatste dag kunt u genieten van ons sauna/wellness centre.

Bij aankomst op uw kamer is alles aanwezig voor een romatische verblijf met uw partner(wijn/kaarsje/hapjes etc).

Ik heb al een hoop gegoogled en al een en ander gebeld, maar die zeggen alleen de weekend weg bon te kennen.

Maar wie weet kent een van jullie het wel...of kan misschien zoiets regelen??

en anders is het vast een gat in de markt

Alvast weer eens bedankt!

XX

LLB
Kun je niet zelf zo'n bon maken/photoshoppen en als de datum bekend is het hotel, de sauna etc boeken.
Waarom maak je het zelf niet? Op de computer of in een mooie, lieve kaart. Een soort nepbon die hij dan `inwisselt` bij jou en jij regelt alles, of (en dat zou ik doen) die kaart/bon/brief staat symbool voor het latere cadeau.
Ik snap ook niet waarom je niet zelf iets moois in elkaar knutselt? Ik snap nog wel als je een cadeau voor een kennis of vriend moet bedenken, dat zoiets dan een gat in de markt is. Maar voor je partner kun je het toch prima zelf doen?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
BONGO! Daar kun je ook een bon voor een weekeind inclusief vanalles vinden.
Maar ze wil die juist niet boeken, ze wil dat die voor haar geboekt worden

Misschien is dit:

http://www.kadopagina.nl/?gclid=CPmFjtL ... 3god33q2kg

Wat voor je?

(Mag ik die wel plaatsen die link?)
Kan heel goed zelf mijn dingen regelen, had echter vroeger een vriendin in de reisbranche diezelf dat soort bonnen "knutselde zeg maar".

Je vertelde tegen haar gewoon wat je wilde zij maakte dan een doosje met daarin het hotel voucher, begeleidend schrijven, bonbonnetje, plattegrond van de betreffende stad, en stoptte er wat info foldertjes van atracties bij, evt kortingskaartjes.

Ik had misschien het idee dat mensen dit wel vaker lieten doen en mij dus evt info adresjes konden geven.

Photoshoppen...wel leuk, maar hou zelf niet zo van zelf geknutselde dingen(hij ook niet), mits het van de kids is dan.

Is niet ondankbaar.

Als het echt niet mogelijk blijkt doe ik het alsnog, maar goed het andere is toch makkelijker.
Ze wil het zelf niet boeken, maar wat TO in haar hoofd heeft bestaat niet, ook niet bij Bongo.

Daar is het allemaal wat algemener (keuze uit 40 hotels, geen adres voor eten eerste avond, tweede avond etc.) en heel veel arrangementen zijn maar met een overnachting en ontbijt. Bongo pestigieus logeren ( 2 personen, 2 overnachtingen, inclusief ontbijt en een gastronomisch diner in 1 van de 25 geselecteerde exclusieve hotels) komt dan nog het meest in de buurt, maar dat is 999,00 eur.

toevoeging: Maar wat die vriendin deed, dat kan je toch ook zelf doen. Het hoeft er toch niet 'geknutseld' uit te zien. Het lijkt mij juist leuk als iemand zelf een programma heeft bedacht en daar een pakketje van heeft gemaakt ipv via internet een Bongo arrangement heeft besteld.
Weet je al in welk hotel je dit wilt boeken? Je kunt hen ook bellen/mailen met de vraag of zij ook kadobonnen (geldig voor bijv. een jaar) hebben? Ik ken hotels die dit wel doen, daar kun je dan ook zelf de inhoud van je weekendje bepalen.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven