3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
maandag 30 november 2009 om 14:23
Haai lieve meiden, ff snel tussendoor.
Choco.. wat super dat je opgewekt bent en dat het gedoe achter de rug is !!!
Appeltje ook blij lees ik, vanwege de nieuwe therapie, ook een
Freaky... misschien komt ex nog tot inkeer en hopelijk begrijpt die mediator jouw standpunt, ook een
Jacky... succes bij de arbo.. en ook een omdat je zo'n lief mens bent!
Eigenlijk voor iedereen een gewoon!
Ik heb broerlief gezien en geknuffeld, ben zoooo blij dat ie er is (of had ik dat al 12 keer gezegd? )
Mn moeder moet waarschijnlijk wel tot vrijdag of zaterdag in het ziekenhuis blijven omdat ze nog niet op gewicht is en haar calciumgehalte in haar bloed nog niet goed is. Ze had trek in krootjes dus die ga ik NU maken voor haar (op de ouwerwetse manier zoals mn oma ze maakte) en straks brengen, samen met mn broer.
Tot laterrrrr
Choco.. wat super dat je opgewekt bent en dat het gedoe achter de rug is !!!
Appeltje ook blij lees ik, vanwege de nieuwe therapie, ook een
Freaky... misschien komt ex nog tot inkeer en hopelijk begrijpt die mediator jouw standpunt, ook een
Jacky... succes bij de arbo.. en ook een omdat je zo'n lief mens bent!
Eigenlijk voor iedereen een gewoon!
Ik heb broerlief gezien en geknuffeld, ben zoooo blij dat ie er is (of had ik dat al 12 keer gezegd? )
Mn moeder moet waarschijnlijk wel tot vrijdag of zaterdag in het ziekenhuis blijven omdat ze nog niet op gewicht is en haar calciumgehalte in haar bloed nog niet goed is. Ze had trek in krootjes dus die ga ik NU maken voor haar (op de ouwerwetse manier zoals mn oma ze maakte) en straks brengen, samen met mn broer.
Tot laterrrrr