3000+ deel 8 alweer!
donderdag 19 november 2009 om 17:16
Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn.
We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.
We zijn een open groep, en iedereen is welkom!
Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*
Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.
En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.
Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
maandag 30 november 2009 om 15:06
hihi ik ben even op een neer voor kop koffie en peuk.. ga ik zo weer naar school om mini op te halen.
Het was erg leuk dat pepernoten bakken.. tis ook zo leuk om eens toe te kijken in de klas van je kind... genoten dus
En hi mijn werkschool belde.. ik kan er vanuit gaan dat ik voorlopig wel aan de bak ben... mag morgen gelijk door tot 1 uur zowel klas 3 en 4 LEUK!!!!!
Het was erg leuk dat pepernoten bakken.. tis ook zo leuk om eens toe te kijken in de klas van je kind... genoten dus
En hi mijn werkschool belde.. ik kan er vanuit gaan dat ik voorlopig wel aan de bak ben... mag morgen gelijk door tot 1 uur zowel klas 3 en 4 LEUK!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 30 november 2009 om 15:10
Leuk Freaky!!!
Roos... wat is er loos?
Ik maak bietjes als volgt:
boter in een pannetje, uitje erin fruiten, azijn erbij, peper, zout, suiker. Als dat lekker borrelt de geraspte bietjes erbij. Spekkies uitbakken en er op het laatst ook bij mikken! Mjammiieee (en zelf mag ik het niet eten!)
Maar ik belde mn moeder net en ze was misselijk, dus misschien gaat het chemo-feest nu wel beginnen en kunnen de bietjes weer linea recta mee terug naar huis. We zien wel!
Roos... wat is er loos?
Ik maak bietjes als volgt:
boter in een pannetje, uitje erin fruiten, azijn erbij, peper, zout, suiker. Als dat lekker borrelt de geraspte bietjes erbij. Spekkies uitbakken en er op het laatst ook bij mikken! Mjammiieee (en zelf mag ik het niet eten!)
Maar ik belde mn moeder net en ze was misselijk, dus misschien gaat het chemo-feest nu wel beginnen en kunnen de bietjes weer linea recta mee terug naar huis. We zien wel!
maandag 30 november 2009 om 15:30
Joehoe!
Ik ben er heel eventjes vrees ik, want ik heb eerst weer alles hier gezogen en gedweild en schone kussenslopen erop gedaan i.v.m. hoofdluisbestrijding en straks moet ik een hele lange brief typen i.v.m. hangjongerenbestrijding.
Er is er nog een opgepakt wegens dealen.
Zo schiet het wel op.
voor Bianca,...,krootjes, echt Rotterdams (?)
Ik had vroeger een penvriendin in Rotterdam die ook Bianca heette maar die had geen broer.
Ik ben er heel eventjes vrees ik, want ik heb eerst weer alles hier gezogen en gedweild en schone kussenslopen erop gedaan i.v.m. hoofdluisbestrijding en straks moet ik een hele lange brief typen i.v.m. hangjongerenbestrijding.
Er is er nog een opgepakt wegens dealen.
Zo schiet het wel op.
voor Bianca,...,krootjes, echt Rotterdams (?)
Ik had vroeger een penvriendin in Rotterdam die ook Bianca heette maar die had geen broer.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 30 november 2009 om 15:36
Nou had me weer druk gemaakt om niks.. over 6 weken nog eens terugkomen ben daar écht blij mee.. voel me ook nog lang niet goed genoeg om te gaan werken. Hij gaf me de tip mee om eens naar een goede opticiën te gaan om te laten kijken of mijn ogen beschadigd zijn door de operatie.. omdat ik zo wazig zie.. hij zei dat mijn ogen misschien niet goed gesloten waren.. zou kunnen. Zijn goede raad maar opvolgen.
Bianca tnxx voor je lieve woorden. Fijn dat je broer weer thuis is en je lekker met hem geknuffeld hebt. Het is natuurlijk goed dat ze je moeder alleen naar huis laten gaan als het ook verantwoord is. Het zou denk ik fijn zijn als je broer bij haar gaat logeren dan is ze ook niet zo alleen en heeft ze afleiding.
Roos wat scheelt er aan?
Wowwwww Freak!!! Wat fijn zeg Wordt wel heel hard werken voor je
Appel nog hyper? Al klaar met douchen?
Stratego braaf naar de doc geweest?
maandag 30 november 2009 om 15:39
maandag 30 november 2009 om 15:43
Yep ben ook écht opgelucht Roos.. pfffffff
Weet je.. ik werk heel graag want ik héb leuk werk.. maar als ik me niet fit voel dan kan het gewoon niet. Ben gewoon een moeilijke om voor mezelf de grenzen aan te geven of iets wel of niet kan. Voor anderen die grenzen aan te geven is veel makkelijker dan voor mezelf.
Ik ben meer van het kaliber muts
Weet je.. ik werk heel graag want ik héb leuk werk.. maar als ik me niet fit voel dan kan het gewoon niet. Ben gewoon een moeilijke om voor mezelf de grenzen aan te geven of iets wel of niet kan. Voor anderen die grenzen aan te geven is veel makkelijker dan voor mezelf.
Ik ben meer van het kaliber muts