Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw vervolg!

22-11-2009 20:40 1140 berichten
Komt allen en spuw uw gal
Alle reacties Link kopieren
ja vriend zei ook al "denken ze soms datwe met zn allen dementzijn of zo?"

weet niet meer zo goed waar ze andere jaeren die laatste uitzending mee vulen. maar dit was m niet...
Andere jaren gingen ze nog een thuis bij de mensen op bezoek. Tenminste toen zagen we bijvoorbeeld Hans en Anneke met die vier zonen en vier dochters samen een gezin vormen en werden zij ook nog ondervraagd. Er werd niet zoveel herhaald, maar gewoon nog eens teruggegaan naar de boerderie om te vragen hoe het dagelijkse leven zonder camera's nu verder verliep. Was veel leuker!
De relatie van Neeltje en Wietse is totaaaaal ongeloofwaardig. Het lijkt echt of ze zich tot elkaar veroordeeld voelen. Kijk, Wietse weet misschien niet beter en blijft daardoor aan Neeltje hangen maar Neeltje, nee, die snap ik echt niet.

Peter en Hanneke zijn heerlijk aan elkaar gewaagd, superleuk stel en Hanneke waardeer ik steeds meer.

Wim en Astrid; ook leuk samen maar ik weet niet of het voor altijd is.

Hans en Audrey; ergens denk ik ook dat zij het tegen beter weten in blijven volhouden.

Jos en Dycke; tja, daar is alles al over gezegd.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Nou, Peter en Hanneke zijn nog steeds een stel (in mijn omgeving (en dus ook Peters omgeving, woon 5km bij hem vandaan) gingen de verhalen dat ze al weer uit elkaar zouden zijn): ze waren vanmiddag bij Paul Rabbering, 3FM, in de studio, waar toch nog eens bevestigd werd dat ze nog steeds bij elkaar zijn. Zo hebben ze gisteravond flink feest gevierd, dat ze éindelijk in het openbaar samen kunnen zijn haha.

Verder verbaast het me heel erg dat Neeltje en Wietse nog bij elkaar zijn. Maar ja, wat Wietse betreft: liefde maakt stekeblind. Arme jongen eigenlijk..

Jos en Dycke blijven in ieder geval in december ook nog bij elkaar. Da's toch de kado'tjes-maand he.. Kunnen ze het niet maken om voor die tijd uit elkaar te gaan!

Wim en Astrid vind ik toch ook wel een leuk stel, ik denk dat Astrid toch wat rustiger wordt met Wim erbij. Kan het mis hebben..

Hans en Audrey zullen geen leven lang bij elkaar blijven denk ik. Vind ze steeds minder bij elkaar passen. Vind het meer kalverliefde; over een tijdje zijn ze op elkaar uitgekeken.
Zonet even een klein stukje interview gezien op Omrop Fryslan met Wietse en Neeltje.

Vraag aan hun: "de opnames zijn al een hele tijd geleden, hoe hebben jullie het zo stil kunnen houden?"

Antwoord Wietse: " Nou voor mij was dat niet zo moeilijk"

"Oh en waarom dan niet?"

Wietse: "Nou ben niet zo'n prater"

Allemaal nog bijelkaar, ben benieuwd voor hoelang... Vind Neppe Neeltje en Wietse nog steeds niet bij elkaar passen. En Astrids kinderen? Is ze niet lerares en bedoeld ze die kinderen? Volgens mij had ze vanzichzelf geen kinderen of ik heb ook liggen slapen....

En dan die Richard, laat er ook geen gras over groeien met die tuttebol, des te truttiger des te heter ze zijn lijkt het wel

Dan maar de jacht openen op Jan, Auke of Johannes, wie doe ter mee
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
quote:Mutsje78 schreef op 30 november 2009 @ 17:23:

Dan maar de jacht openen op Jan, Auke of Johannes, wie doe ter mee Ik pas als je het niet erg vindt....
quote:Mutsje78 schreef op 30 november 2009 @ 17:23:

En dan die Richard, laat er ook geen gras over groeien met die tuttebol, des te truttiger des te heter ze zijn lijkt het wel

Ze maakten een bamischijf

quote:Dan maar de jacht openen op Jan, Auke of Johannes, wie doe ter mee

Die ene met dat gebit (Jan geloof ik)

Tis verdorie net een paard....

;-)[quote]JoBC schreef op 30 november 2009 @ 17:05:

Jos en Dycke blijven in ieder geval in december ook nog bij elkaar. Da's toch de kado'tjes-maand he.. Kunnen ze het niet maken om voor die tijd uit elkaar te gaan!

quote:Die ene met dat gebit (Jan geloof ik)

Tis verdorie net een paard....

Jan viel mij eigenlijk gisteren pas op. Die is me helemaal ontgaan bij de eerste uitzendingen. Maar ehm, ondanks dat gebit, vond ik hem best een leuke vent eigenlijk. Ik vind hem veel leuker dan Wietse en ik denk dat Jan ook leuker voor de camera was geweest in de uitzendingen dan Wietse.
quote:friezinnetje schreef op 30 november 2009 @ 17:08:

Zonet even een klein stukje interview gezien op Omrop Fryslan met Wietse en Neeltje.

Vraag aan hun: "de opnames zijn al een hele tijd geleden, hoe hebben jullie het zo stil kunnen houden?"

Antwoord Wietse: " Nou voor mij was dat niet zo moeilijk"

"Oh en waarom dan niet?"

Wietse: "Nou ben niet zo'n prater"

Hahaha! Maar hoe heeft Neeltje dat dan gedaan?? Die durfde er zeker niet over te praten, omdat ze weet dat er toch niks anders dan onzin uitkomt..
quote:Ine schreef op 30 november 2009 @ 18:39:

[...]

Jan viel mij eigenlijk gisteren pas op. Die is me helemaal ontgaan bij de eerste uitzendingen. Maar ehm, ondanks dat gebit, vond ik hem best een leuke vent eigenlijk. Ik vind hem veel leuker dan Wietse en ik denk dat Jan ook leuker voor de camera was geweest in de uitzendingen dan Wietse.

Eensch!

een waarheid als een peerd koe !
zitten er nog mensen voor DWDD?
quote:friezinnetje schreef op 30 november 2009 @ 19:29:

zitten er nog mensen voor DWDD?

Goed dat je het zegt....!

Ga m nu op 3 zetten.
Volgens mij is die Jan met zijn paardegebit gewoon een latente homo.
Jos ontkent dus heel stellig dat hij en Dycke elkaar kenden....
Peas on earth!
He Pode:

Ja idd, ben benieuwd wat er nog meer gezegd wordt. Zal wel niet veel nieuws zijn
Zo, present voor: De Boer Draait Doorrrrrrrrrrrr
Dycke fluistert trouwens niet meer. Althans, dat viel mij in de uitzending van gisteren op. Ze praat weer aardig normaal. Komt het toch allemaal nog goed.
Nou die ouwe Bernhard is er niet meer, dus opschieten met die handel. Wij willen de boeren zien (en horen!)
Wanneer komen ze nou? Jort Kelder over ZKH Prins Bernhard.

HET VOLK WIL BOEREN!!!
Jeuzeus... nog een item over een boek....
.
anoniem_89186 wijzigde dit bericht op 30-11-2009 19:47
Reden: hmmm, dubbel
% gewijzigd
Ze komen vast na Sokke en Fukke, met een BZV cartoon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven