Waar koop ik dit?
maandag 30 november 2009 om 21:07
http://www.allistondental.com/images/floss.jpg
Zonder zo'n hulpje kan ik niet flossen, maar de mijne is kapot gegaan na jaren intensief gebruik. Maar waar koop ik het? Destijds heb ik het gekocht bij een drogist in een plaats waar ik nooit meer kom en die niet echt lekker bereikbaar is. In mijn buurt zie ik het niet... Iemand een idee? Ben nu aan het flossen met een soort flutdingen die ik bij kruidvat heb gekocht, maar dat is het dus niet...
Zonder zo'n hulpje kan ik niet flossen, maar de mijne is kapot gegaan na jaren intensief gebruik. Maar waar koop ik het? Destijds heb ik het gekocht bij een drogist in een plaats waar ik nooit meer kom en die niet echt lekker bereikbaar is. In mijn buurt zie ik het niet... Iemand een idee? Ben nu aan het flossen met een soort flutdingen die ik bij kruidvat heb gekocht, maar dat is het dus niet...
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
maandag 30 november 2009 om 21:10
Hier misschien: http://www.tandartsplein.nl/
maandag 30 november 2009 om 21:15
Die 2 van jullie lijken er wel op, ja, nurse en apricot. Vraag me wel af of die op dezelfde manier werken, die van jou, Apricot, bestel je per 24 zie ik... De mijne was gewoon 1 ding en daar wikkelde ik steeds een nieuw flossdraadje omheen.
Hermes, de gewone drogisten hier hebben het niet en mijn tandarts... ja, daar moet ik ook weer eens heen ahum...
Hermes, de gewone drogisten hier hebben het niet en mijn tandarts... ja, daar moet ik ook weer eens heen ahum...
maandag 30 november 2009 om 21:48
maandag 30 november 2009 om 21:52
Ik vind de Jordan Miracle er wel lief uitzien, leuke kleurtjes. Ik ga morgen met een printje van dit plaatje naar de witte tandenwinkel en als ze het niet hebben ga ik vragen of ze het op een of andere manier kunnen bestellen. Het voordeel van dit dingetje is namelijk dat het met gewoon flossdraad is, dus de handigheid van zo'n Miracle maar met een gewoon draadje. Tot die tijd houd ik me aanbevolen voor webtips, misschien dat iemand anders beter googlet dan ik.