Goedemorgen, -middag en -avond-topic
zaterdag 28 november 2009 om 13:01
quote:paloma schreef op 28 november 2009 @ 11:35:
Misschien later in de middag een stukje (natuurlijk door mijzelf gemaakte) chocoladetaart?
[afbeelding]Wat een prachtige taart zeg. Doe je het vaak taarten bakken? Die chocoladekrullen heb ik laatst geprobeerd te maken van witte chocolade, wat niet lukte. Had al gelezen dat het bijna niet gaat met witte chocolade maar ik was eigenwijs en hoopte dat het toch bij mij zou lukken, niet dus.
Misschien later in de middag een stukje (natuurlijk door mijzelf gemaakte) chocoladetaart?
[afbeelding]Wat een prachtige taart zeg. Doe je het vaak taarten bakken? Die chocoladekrullen heb ik laatst geprobeerd te maken van witte chocolade, wat niet lukte. Had al gelezen dat het bijna niet gaat met witte chocolade maar ik was eigenwijs en hoopte dat het toch bij mij zou lukken, niet dus.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 28 november 2009 om 13:17
*Wrijft slaap uit de ogen en komt verbaasd binnenstrompelen*
Wat een activiteit hier. Wat een energie en daadkracht op de zaterdagochtend.
*Neemt broodje kaas van het ontbijtbuffet, snijd flinke punt chocoladetaart af en snakt naar een grote mok latte*
Vrouwen, bedankt. Dit is een prima hulpmiddel om me over m'n brakte heen te helpen.
Wat een activiteit hier. Wat een energie en daadkracht op de zaterdagochtend.
*Neemt broodje kaas van het ontbijtbuffet, snijd flinke punt chocoladetaart af en snakt naar een grote mok latte*
Vrouwen, bedankt. Dit is een prima hulpmiddel om me over m'n brakte heen te helpen.
zondag 29 november 2009 om 11:03
maandag 30 november 2009 om 12:44
Elynn, ja heerlijk hè? Ik was er zelf ook echt aan toe namelijk. Geen dank
Ik ga helaas ook aan de senseo koffie hoor..haha.. maar ik fantaseer gewoon even voor het gemak dat het zo'n lekkere koffie is als op het plaatje.
En shhtt, die koekjes heb ik ook niet trouwens, we doen gewoon alsof
Maar jij dus wel snjo zo te horen...mjammie!
En wat goed dat het gelukt is...al op zeker?
Ik ga helaas ook aan de senseo koffie hoor..haha.. maar ik fantaseer gewoon even voor het gemak dat het zo'n lekkere koffie is als op het plaatje.
En shhtt, die koekjes heb ik ook niet trouwens, we doen gewoon alsof
Maar jij dus wel snjo zo te horen...mjammie!
En wat goed dat het gelukt is...al op zeker?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
dinsdag 1 december 2009 om 08:10
quote:hompeltjepompeltje schreef op 01 december 2009 @ 06:43:
succes dan maar, wat je missie ook mag zijn.
Missie zou vrij simpel geweest zijn... iemand wegbrengen.
Maar toen ik net weer thuis was ging de telefoon... en moest ik nog een keertje heen en weer rijden omdat er te veel overgewicht was. Nu ga ik zelf volgende week naar NL dus neem ik dan 2 kg voor haar mee...
succes dan maar, wat je missie ook mag zijn.
Missie zou vrij simpel geweest zijn... iemand wegbrengen.
Maar toen ik net weer thuis was ging de telefoon... en moest ik nog een keertje heen en weer rijden omdat er te veel overgewicht was. Nu ga ik zelf volgende week naar NL dus neem ik dan 2 kg voor haar mee...
Snjókorn falla, á allt og alla
dinsdag 1 december 2009 om 10:05
Goedemorgen allemaal,
Elynn dat ziet er verrukkelijk uit (zelfs voor iemand die geen koffie lust) Mooie kunstwerkjes heb je gemaakt!
Hompel, hopelijk heb je vannacht een normale nacht en wordt je niet meer wakker gehouden door "draak"
Snjookje wat ben je een lieverd, 2 kilo minder in je eigen bagage om iemand anders te helpen.
Ik heb nog wat lekkers gebakken voor wie trek heeft
Elynn dat ziet er verrukkelijk uit (zelfs voor iemand die geen koffie lust) Mooie kunstwerkjes heb je gemaakt!
Hompel, hopelijk heb je vannacht een normale nacht en wordt je niet meer wakker gehouden door "draak"
Snjookje wat ben je een lieverd, 2 kilo minder in je eigen bagage om iemand anders te helpen.
Ik heb nog wat lekkers gebakken voor wie trek heeft
dinsdag 1 december 2009 om 10:58