Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Nouja, Bambi, voor de eerst volgende 5 jaar ben je qua reisdocument weer klaar, toch? Verder niet echt rust in de tent dus, nouja, wel vakantie, maar daarna... heftig!

Lijf doet het trouwens erg goed, naar behoren enzo hoor.. ik en mijn omgeving word(en) trouwens wel gestoort van mijn haaruitval. Ik laat echt een spoor na, van die mooie lange gekrulde haren, die overal lekker opvallen. Op mijn, bij voorkeur, donkere kleding, bijvoorbeeld, en mn bureaustoel, maar gisteren ook op het kolonistenspel, en.. ook zo lekker fris, óveral in de keuken, hoewel ik daar altijd m'n haar in een speld doe.. ik begin maar niet over het doucheputje

Later is nu
Bam, ik heb hier nog forumverhuisdozen. Heb je die nodig? Ik heb mijn dozen gekregen van Roque en Qwertu en volgens mij zijn sommige dozen ook nog van Pom (met een nummertje) geweest. :-)
Forumverhuisdozen.

Morgen naar Mims! Zin in.

De Bloesjes hebben wat speelgoed, waar ze zich te groot voor voelen ingepakt voor Mops. En ze hebben foto's gekeken van haar op de website met veel ohhhh's en aaahhhhhh's. Ze vinden haar lief én grappig en staan graag wat van zichzelf af. Leuk voor Mims, die had nog niet zoveel te verhuizen
Oh en Bam: ik heb even gelezen op Wikipedia over dat boek. Lijkt me heel mooi. Is het al beter te lezen of zit je er nog niet in?

Everything is illuminated (de film) vond ik supergoed. Grappig en tragisch tegelijk. Mooi mooi.
Ik heb wel interesse in die forumverhuisdozen.. grinn.

Hoeveel heb je er, Meave? Ongeveer?
Geen tijd gehad nog, Bloes, voor boek. Dit weekend verder proberen.

Everything is illuminated heb ik ook op de stapel liggen, da's toevallig.

Veel succes en plezier bij Mims morgen!
Hier de Nederlandse versie; "extreem luid & ongelooflijk dichtbij". Tja..wat zal ik zeggen...het is een boek wat ik van mijzelf mooi moest vinden, want goed thema, goede schrijver en goede recensies....maar eigenlijk raakte het me van geen kant. Het deed me niets. Ik snap wel dat er mensen zijn die eht mooi vonde, maar ik vond het vooral..euh..vervelend. Sorry. Schijnt redelijke heilschennis te zijn!

Verder ben ik blij met Bloes (en de Bloesjes...). Meid, ik bel je morgenochtend, sjees dadelijk nog langs de bouwvakkerswinkel, en we kunnen in ieder geval even aan de slag. Wil in de namiddag wel naar het ziekenhuis om mijn kerel heel voorzichtig te knuffelen, dus helaas; diner is not on me. Zullen we dat pleasepleaseplease een andere keer doen, want lijtk me wel heel gezellig!

Hero gaat slecht, bij de weg. Das minder nieuws. Artsen hebben geen idee, dus ik ben oude oncoloog die verhuisd is naar Groningen maar eens aan het mailen. Daar hebben we meer vertrouwen in.

~rent weer verder~
Wat wilde ik nou toch typen?
Gotver, dat klinkt kut Meave... Ik hoop dat K. snel reageert dan.

Heel veel sterkte liefs en knuffels voor Hero en jou!
Ach Mims, wat erg om te horen. Hoop dat je bij de vorige nog terecht kunt dan.

wilde jullie even vertellen dat ik 2 weken weg ga, niet dat ik zo trouw kom enzo, en dat jullie me heel erg gaan missen, maar ik dacht ik meld het toch even : )

Dag dag, en Mims, volhouden he! (zoen)
Je bedoelt vast Mims, Pim.

Mims, klote.... eng ook. Hoop dat Hero snel opknapt. Houd je ons een beetje op de hoogte als je er de puf en tijd voor kunt vinden? Al die positieve energie die via de electronische kosmos jullie kant opkomt, móet helpen.

Knuff.
Ik heb een nieuwe avatar gemaakt, maar hij wil nog niet uit de kast komen geloof ik...
Hé, hij doet het.
Nee hoor, ik zie nog steeds dezelfde (arabische?) tekens. Of je moet die tekens een beetje hebben veranderd, dan valt het mij niet op. (en tssssk, weer geen smilie-functie gekozen.)
Jee Mims, ik schrik ook van je berichtje. Wat een toestand, denk aan jou en Hero. Heb je voormalige arts van Hero kunnen bereiken?

Wat een roalercoaster, meis. Sterkte.
Bam, ik zal van de week even kijken hoeveel dozen het zijn. Een hele berg in ieder geval, maar een deel ervan moet nog terug naar Lil.

De avatar is echt anders hoor. Misschien morgen, als je de pc helemaal opnieuw opstart? Deze is oranje met roze letters.

Bij de mutsen staat het hele verhaal over mijn schoonmoeder. Ik zet het hier niet neer, zodat mensen die er geen behoefte aan hebben, het niet hoeven te lezen. Kan me voorstellen dat het nogal confronterend kan zijn...
Als je de nieuwe avatar van Meave niet kunt zien, even F5 (heb ik elders geleerd)

Meave, ik heb het nog niet gelezen, maar toch nogmaals sterkte.

Whopper, prettige vakantie!!!

Mims, spannend met Hero. Kunnen verhuisspanningen (jouw (te) druk zien hebben enzelf neits kunnen doen) hier ook nog negatief in meewerken? In geval van spanning houden mijn darmen er meestal al gewoon mee op, kan me voorstellen dat bij hero spanningen op nog ergere manieren uiten.

Pff, kom net met de kinderen uit de kroeg. Echte kroeg jah. Elvis is achtergebleven, terwijl het een 'feestje' van afscheid van collega van mij was. Maarja, HIJ heeft geschiedenis met betreffende collega en de familie. Bovendien was het in de 'stamkroeg' van zijn familie, en toen het eerste neefje (nouja, tje... tegen de 2 meter) gearriveerd was, wist ik wel hoe laat het was.

Kinderen hebben ook leuk kamp gehad :-) En hopelijk slapen ze hoogstnoodzakelijk UIT morgenvroeg

truste!

Later is nu
Heel erg indrukwekkend en verdrietig, je opgeschreven ervaringen, Meave.

Ben er stil van.
Meave, nogmaals een grote knuffel.

Mimsey, hoe gaat het nu?

Hier MS-ellende, met een oogzenuwontsteking en een hele slechte rechterarm en -been, dus maar spaarzaam achter de computer. Liefs voor allen!
Knip en plak uit Kasteel:

Krijg net een telefoontje van Bloes: het gaat niet goed met Lil op vakantie. Dotje kreeg gisteren een koortsstuip, viel helemaal weg, is naar het ziekenhuis gebracht, ligt daar nog met hoge koorts.

Lil is erbij gebleven (GG dus bij zoon en dochter) , maar Griekse ziekenhuizen werken totaal anders dan wat wij gewend zijn, dus geen eten, drinken of deken voor Lil, Lil heeft met heel veel moeite wat melk voor Dotje losgepeuterd. Is toch raar, een kindje met hoge koorts moet toch drinken?

Lil's mobieltje is ook bijna leeg en hoogstwaarschijnlijk kunnen ze maandag nog niet naar huis: Dotje moet eerst beter zijn.

Meer weet ik niet, als ik nog een update krijg zal ik em hier posten.
Jeetje, wat een ellende toch hier

Lieve, lieve Mims. Hopelijk gaat het met Hero snel de goede kant op. Ik hoop dat je de oude oncoloog hebt kunnen bereiken en dat hij wat voor jullie kan betekenen. Heel veel sterkte meid. En als ik nog iets voor je kan doen laat het dan alsjeblieft weten.

En die arme Lil. Wat moet dat moeilijk zijn zeg. Zo ver van huis je meisje in het zekenhuis en dan onder die omstandigheden.

Livre, doe je het een beetje rustig aan? Klinkt erg vervelend zeg.

Wij hebben een beetje een pechweek qua auto's vrees ik. Er is in 1 week tijd 2 keer iemand tegen onze auto aangereden (tegen beide auto's iemand) en beide keren probeerd de andere partij bij hoog en laag te ontkennen dat er iets gebeurd is terwijl ze het beide keren duidelijk gemerkt moeten hebben. Dat geeft een hoop gedoe kan ik u melden. Maar hier is iedereen in ieder geval goed van lijf en leden. Dus eigenlijk heb ik niets te klagen.

Bam, wat leuk dat de logeerpartij zo goed bevallen is. De foto's zijn in ieder geval geweldig.

Dreamer, ik hoop voor je dat er wat uit de onderzoeken komt. Da's een flinke waslijst aan klachten zeg. Ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je allerlij vage/algemene klachten hebt maar niemand weet waar het aan ligt. Op een gegeven moment ben je al blij met een diagnose zodat je in ieder geval weet dat het geen gevalletje van aanstelleritis is.
Sjonge, heb ik een kater in de niet zo harige zin van het woord, kan ik er geen plaatje bij plakken ....

ah, wat vervelend voor Lil zeg! En dan in zo'n Grieks ziekenhuis, waar de communicatie vast ook niet zo handig gaat. Bah.

Tilalia, bedankt voor de update, in elk geval!

Elvis kwam trouwens niet laat, wel kleddernat thuis, is in een sloot gereden met de fiets. En baalt, want zowel z'n mobiele telefoon (van t werk) als z'n elektronische agenda doen het niet meer door het water.. maar.. ik móest er eigenlijk wel een beetje om lachen Heb ik maar niet gedaan, omdat hij zo baalt dus. Bovendien ben ik wel blij dat hij met z'n dronken kop heelhuids úit de sloot gekomen is. Las vanmorgen toevallig in de krant dat er een vrouw met onderkoelingsverschijnselen ergens uit een sloot gevist was, waar Elvis te water ging was het niet zo druk, voor hetzelfde geld had hij daar de hele nacht gelegen. Nu is hij alleen maar hondsberoerd van 't bier.

Oei, balen Madootje, mensen die tegen je auto opzitten. Hebben wij vorig jaar ook ervaring mee gehad, iemand die onze auto beschadigd had, maar een ander verhaal had dan wij, dus niets hard te maken en stuk noclaim kwijt

Ik heb, na aanleiding van een ander topic, eens gegoogled op mijn eigen naam. LEUK! Ik blijk de zevenheuvelenloop gedaan te hebben, sta in rij voor een gratis notebook, ergens, ben in 1994 gekozen tot sportvrouw van het jaar bij e.o.a. vereniging, doe vrijwilligerswerk bij een voetbalvereniging in .. Erp (weet niet eens waar het ligt) en heb een interview gegeven in Viva Babys over kinderen naar de creche... en heee, dat laatste kan ik me wél herinneren

Iemand zei in dat topic, dat werkgevers soms googlen op de naam van een sollicitant, ik kan zo aan 't werk als sportinstructeur ofzo, handig toch?

Ik hoop dat het Hero wat beter gaat vandaag en dat Bloes en Mims een beetje op kunnen schieten.

ik ga eens kijken of ik mezelf in de kleren kan krijgen

Toedels
Later is nu
Ik voel me alsof ik een kater heb. Bah. Sinds de terugreis sta ik elke ochtend op met flinke hoofdpijn en ga ik er ook weer mee naar bed. Pijnstillers (dyclofenac, eventueel in combi met paracetamol) helpen nauwelijks. Ik moet maandag weer werken, maar zo gaat dat echt niet... Mav begint nu ook lichamelijk in te storten, hoofdpijn, andere kwaaltjes.

Vandaag is Mavs zusje jarig.Arm ding. Ik heb haar al even gesproken en ze had het echt zwaar vannacht. We hebben wel leuke cadeaus voor haar en ik heb alvast gekookt, zij mocht kiezen wat ze wilde eten. Dus zo alles inladen en dan gaan we die kant op.

Het arme meisje heeft helemaal geen vriendinnen, ik denk dat ik haar eens naar het Flairforum stuur ofzo. Daar kan ze vast met anderen over het verlies van haar moeder praten en wie weet doet ze nog wat contacten op ook. Moet ik wel een snelcursus anoniem op internet geven. :-)

Jakkes jongens, het zit hier ook allemaal niet mee. Arme Dot, Lil en co, wat een toestand..

Iets luchtigs: Las net dat we een nieuwe viva-babypijlert-afkorting toe kunnen voegen: BMS. Baby-making seks..
OMG BMS? Jaa, dat hebben wij nou ook altijd, zonder het BM gedeelte

Zo, heb vandaag LD afgeleverd bij vriendje-uit-Suriname (een handige korte afkorting was in deze wel eens handig geweest) en heb nu neefje hier in huis, ter compensatie voor LE. Deze heeft direct de grootste verhalen, nu zijn ze gelukkig buiten aan 't voetballen.

Jeetje, Meave, zwaar voor Mav's zusje. Forummen lijkt me inderdaad goed voor haar, maarjaaaah, daar moet je wel type voor zijn. Geen vriendinnen zal wel helpen ... in de zin dat je dan sneller zou gaan forummen, dan.. wél vriendinnen zou irl fijn zijn, natuurlijk..

De kater heeft me gelukkig weer verlaten. Elvis voelt zich nog steeds beroerd. Erg, dat je zoiets jezelf aandoet, eigenlijk Ik kreeg nu het verwijt "waarom sleep je me dan ook niet mee naar huis" Ja, tuurlijk, ik ga een ruzie staan maken op een feestje van m'n werk, lijkt me wel... Was ook vást niet serieus bedoeld.

Niet alleen zie ik trouwens hiernaast allemaal leuke en originele avatars, ik zie ook diverse nicks, die ik nog nooooooooooooooooooit gezien had op het forum. En mooie combi's daarvan, zo heeft Zowie een hele mooie foto van een witte kat in een bondmuts (wit) ofzoiets.

Toedels
dreamer wijzigde dit bericht op 18-08-2007 22:00
Reden: even aanvulling op 'geen vriendinnen..... ' het stond er zo raar :-S
% gewijzigd
Later is nu
BMS.... Ik kom echt niet verder dan PMS!

Bloes vertelde mij de narigheid van Dotje vanmorgen al, en ik ben er toch wel erg van onder de indruk. Arm meisje, arme mamma. Als je kindje zo ziek is, dan wil je het vertrouwen hebben dat ze in de allerbeste handen is, en dan zit je daar; op een vreemd eiland waar je de taal niet spreekt. Wat een zorgen!

Ik duim dan ook van harte dat de koorts snel zakt, en dat La Dotta snel weer haar eigen glunderende zelf is. Ik denk aan jullie!

Bloes heeft trouwens prima geholpen...en ik ben zo blij met jullie cadeautje. Jullie zijn kanjers!

En mocht je willen socializen met je buren, huur Bloesem in. Die kletst werkelijk met alle buren! Ik heb nu al een naam in de flat. "Die met die kletstante als vriendin", hihi...

Nou ja, en verder gaat het hier nog ruk, maar daar trekken we ons niets van aan. Of eigenlijk gaan we gewoon stug door. Blik op oneindig. Niet snikken maar poetsen, zoiets.

Meer info over de Held der Helden op de G-spot.
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven