Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Bambi, ik hoop dat er veel te genieten valt!
Gatsamme, wat een naar nieuws hier allemaal.

Mims; heeeeeel veeeel sterkte, en ik vind het echt ontzettend frustrerend dat ik je gewoonweg niet kan helpen..... Er is wel een kaartje onderweg, maar helaas wist ik toen ik 'm schreef nog niet dat het zo kut zou gaan met Hero. Dan had ik de tekst toch anders gemaakt....

OOhhww, en Dotje ziek in 't buitenland. Da's wel een beetje mijn grote angst, als we soms op en of ander verweggistan-eilandje zitten. Want hygiene, opvang familieleden enzo is in bijv. Zuid-europese ziekenhuizen niet altijd zoals we in Ned gewend zijn, immers. En laten we wel wezen....als je kind behoorlijk ziek lijkt, wil je maar een ding en dat is thuis zijn met kind evt. in je "eigen" ziekenhuis! Pffff... ik hoop echt dat ze vandaag in het vliegtuig kunnen zitten!!

Meave; he bah, da's een vervelend staartje zeg! Hoop maar dat het meevalt! En sterkte natuurlijk met man en jezelf....

Madootje; jammer dat je weinig zin hebt in je baan..... Maar het is natuurlijk niet altijd zo makkelijk om een andere baan te vinden! Nah ja; geniet eerst nog maar even van je verlof!!

Pim; half september al! Jeetje, da's al best snel. Maar ook leuk, toch, weer zo'n nieuwe uitdaging? Alhoewel ik me ook wel wat in kan denken dat je opziet tegen al het geregel/geplan/gevlieg wat het vaak wel tot gevolg heeft..... (Maar ik verzeker je; dat went!!!)

Toet; is Meis wel naar school gegaan? Was ze weer beter?

Bam hele fijne vakantie!!

En verder voor iedereen..... KOFFIE!!
Ah, ik zie dat Meis veilig op school aanbeland is. Zonder euro, dat we, maar ach......

(Berichtje stond al een half uurtje open)
Bambi, hele fijne vakantie! Laat je maar lekker in de watten leggen.

Vanaf vandaag heb ik zomaar 2 schoolgaande kinderen, joh. Eén in groep 3 en één in groep 4. Maf hoor.

Vakantiewassen zijn eindelijk klaar, tjonge, wat een gedoe altijd als je weer thuis bent.

Hopelijk kan La Dotta ook weer vlug mee in het vliegtuig. Vorig jaar was Noisette ook ziek op vakantie, ook koorts. En toen was ik de paracetamolletjes ook nog vergeten, dom, dom.

Gelukkig was het niet zo ernstig als bij de dot en kwam ze er helemaal uit zichzelf weer bovenop, maar ik heb toen wel een aantal dagen flink lopen stressen.
[quote]verano schreef op 20 augustus 2007 @ 11:12:

Vanaf vandaag heb ik zomaar 2 schoolgaande kinderen, joh. Eén in groep 3 en één in groep 4. Maf hoor.

[quote]

Ehm, gingen ze dan vorig jaar niet gewoon naar groep 2 en 3, dus ook naar school???
Ik ben nu al moe trouwens. So far for my nieuw begin, frisse start enzovoort...
Ohja, nog even over die avatar, Dreamer, ik had op vakantie al speciaal die foto gemaakt, (ik wist immers dat het forum zou veranderen), dus vandaar dat ik hem ook gelijk in gebruik wou nemen. Ik kreeg hem alleen niet op het juiste formaat (je kan mijn nick nu alleen lezen met een vergrootglas) dus daar moet ik nog even aan werken.

Zien jullie mij trouwens al op m'n knieën liggen voor dat ijscostalletje? Haha, daarom heb ik het ook maar bij 1 foto gehouden, iedereen vroeg zich af wtf ik daar nou aan het doen was....
Ohja, toet, in groep 1 en 2 heten ze officiëel kleuters, hè?
Oooh, staat je nick te lezen op de avatar, dat had ik nog niet eens gezien

Is er dan weer geen foto van jou op je knieën voor dat ijscostalletje? Jammer

Toet, doe jij ook rustig met jezelf enzo? (wel knap, bericht van 1 zinnetje met 87% wijzigen ... heb je een groot deel weggehaald, of alleen die éne zin erin gezet..)

Bambi, fijne vakantie! Het is je zo gegund!!!

LD zit trouwens nu in een gecombineerde klas 6/8 Ik had 2 gecombineerde klassen, van 6/7 en 7/8, logischer gevonden, maar de school kennelijk niet. Reden voor deze combi is, dat LD's klas (groep 6) slechts 14 kinderen telt en groep 8 heeft er 5 of 6. Ja, onvoorstelbaar. Met deze samenvoeging zijn ze nog steeds de kleinste klas van de school
Later is nu
Combi 6/8?? Goh...nog nooit van gehoord... Sta er ook van te kijken dat ze zulke kleine klasjes hebben?! Zijn er niet veel kids dan in jouw wijk? Ja toch wel?! Of zijn er gewoon wat teveel scholen?

Verano...hihihi, ik zie nu ook pas je nick... Hahaha, grappig dat je op vakantie nog zoveel moeite heb gedaan voor het forum/de kroeg! Goed, man! Ik moet zeggen....ik broed ook al op een leuke foto als avatar.... Weet nog niet echt wat, trouwens. Maar zoals Toet al vermeldde; een foto van mijn kids wordt het ECHT niet.....

Toet; je hebt toch niets onder de leden, he?! Hoppatee, maar even een digitaal vitaminen-bommetje in de vorm van een heule grote aardbei/kiwi smoothie. Lekker was ie, he?!
Ff googlen et voila:

Is dit misschien wat, Xop? (hoe kom je trouwens aan die nick?)
Wauw, Verano, geweldig, zeg!! Ik denk dat ik 'm neem!!!!

Ha, nou, da's een heel suf verhaal, hoor, die nick. 4 jaar geleden probeerde ik in te loggen op het Viva-forum, en ik kreeg steeds te horen dat de door mij gekozen nick al bestond. Ik werd er zo allemachtig gek van, dat ik mijn persoonlijke code voor alle belangrijke zaken op het lab van een farmaceuisch bedrijf war ik toen werkte maar heb ingetoetst. De afdeling ICT aldaar had mij nl. verzekerd dat een 6-tekens lang wachtwoord met 3 cijfers en 3 letters zo goed als onkraakbaar was, ofzo. Nah ja....boeiend, maar in ieder geval kreeg ik toen niet meer de melding dat die nick al bestond. Gheghe, vandaar zo'n suffe nick. (En omdat ik zo goed als creatief- en fantasieloos ben, heb ik het nooit gewaagd een of ander superkekke nick te verzinnen...... Laat maar.....)
Overigens, dat farmaceutisch bedrijf, daar werk ik allang niet meer hoor, en het is overgenomen door een groter concern. Dusseh...als er hackers onder jullie zijn; doe geen moeite!
Bam, een hele fijne vakantie. Hopelijk kun je nog even een beetje bijkomen voordat de verhuisstress begint (al hoop ik natuurlijk vooral dat de verhuisstress tijdens het verhuizen gewoon helemaal wegblijft).

Veranoo, jij kunt tenminste wassen. Ik zit hier al weken met een wasmachine die het vaker niet doet dan wel. Vorige week donderdag is er een monteur bij geweest en het probleem zou verholpen moeten zijn, maar hij doet nu zo mogelijk nog minder. Ik kan melden dat dat met een baby in huis en een peuter die voortdurend leegloopt alles behalve praktisch is. We hebben vandaag geprobeerd de monteur weer te bellen, maar tot nu toe nog zonder resultaat.

Mmmmmmmmmmmm Xop, heerlijk!

Kleuter of niet, ik vind Meis ook gewoon een schoolgaand kind. Bedacht me laatst dat BJ volgend jaar september ook naar school gaat. En dat ik dan dus ook twee schoolgaande kinderen heb. Wat doe je dan in hemelsnaam overdag??

Da's balen van de wasmasjien Madootje. Jammer dat ik niet zo dichtbij woon dat ik kan zeggen breng die baby en peuter wassen maar hier naar toe. Heb je wel een wasmachineslot? (wth dat ook mag zijn;-) )

Dream, ik had inderdaad meer getypt en toen maar weggehaald
Toet, een waterslot zorgt ervoor dat de masjien geen water blijft pompen als 'ie stuk gaat. Zodat je huis niet wegdrijft zeg maar. Wij hebben het geleuf ik wel op de masjien.

Ben plaatsvervangend nerveus en bang voor Mims. Zit al steeds op de G-spot te kijken. En naarmate het langer duurt voor Mims er is, des te banger ik word...
Mims en Hero spoken ook al de hele dag door mijn hoofd.
Tsk.Zit ik gisteravond Mims te sms'en, hoor ik net van Pim dat ze een nieuw nummer heeft.

Mims, het sms-je is dus niet aangekomen, maar ik denk aan je...
Pimpel, mocht je zondag met oppasproblemen zitten, dan mogen je kinderen (of een deel) ook hier komen spelen hoor. Wil eventueel ook op Leentje passen als je dat handig vindt

(woon op 10 autominuutjes van Mimsey)

Laat maar even weten of er wat nodig is.
Wat lief zeg, dat aanbod voor oppas op elkaars kindjes. In navolging van de verhuisdozen.

Maar ik kan ook aan niets anders denken dan Hero en Mims. Verdorie waarom wonen we nu zover weg? Hopelijk is Mims nu veel bij haar aller-liefste en ongelovelijk sterke Hero. Die verhuizing komt wel. De huisbaas van het oude huis kan de boom in met zijn behang: first things first.
Mims is op de G-spot geweest...

Mims, in gedachten ben ik bij je!!

Ely, wat ontzettend lief!! Ik heb inmiddels de oudste 3 helemaal gedekt van half 8 's ochtends tot de volgende ochtend. Dus ik ga werken zondag totdat alles over is daar bij Mims. Misschien zou het inderdaad best fijn zijn als we Leentje (want die moet mee, tietsgewijs) een paar uur kunnen stallen... Zal ik je daar morgen even over bellen? Ik vind het echt een superlief aanbod.

Toet, kan ik jou nog bellen? Want als jij rond achten weg kan van huis valt er denk ik wel wat te regelen qua meerijden.
Update Lil:

"Sorry, net binnen, voel nu pas hoe moe ik ben. Dot mee, ze is totaal uitgeput. Slaapt alleen maar, helemaal slap. Nu in bed naast ons. Zij vaatdoek, ik dweil.."

Durf dus voorzichtig te concluderen dat ze weer thuis zijn.
Fijn, precies waar ze horen!

Hopelijk krijgen ze nu een goede kinderarts die Dotta snel weer laat lachen! En Lil natuurlijk ook. Arme dweiltjes!
Wat wilde ik nou toch typen?
Dat is hartstikke fijn!

Lil, hoop dat jullie een beetje bij kunnen komen en van de schrik kunnen bekomen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven