Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Tsssk, op de tocht gestaan noemt ze dat.

Ik ga nog eens met jou winkelen..
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:mimsey schreef op 30 november 2009 @ 16:13:

Tsssk, op de tocht gestaan noemt ze dat.

Ik ga nog eens met jou winkelen..

Dat zal MM niet erg vinden, denk ik

Wonderspul he, AB.

Hoe is het met de PokkenDot?
Het is violle maan.

Had net vriendin aan de telefoon die had hetzelfde. Wat een kutdag.

Mijn bhbeugel brak, er lag ineens werk voor tien kreeg van die meneer van afgelopen vrijdag ineens weer hetzelfde kunstje geflikt (moest ineens iets opknappen wat hij had moeten doen. Toen moest mijn directe collega onverwacht weg en die zadelde mij met een andere haastlus op. Dat ging tenauwernood goed en vlak voor ik wegging kreeg ik een mailtje van scharrel dat hij afziet van een gesprek tussen ons. Auch gedumpt per mail

En vriendin had soortgelijke baggerdag, alleen niet gedumpt dan.

Weet nog niet hoe ik op mail van scharrel ga reageren.

Moet nog een sint gedicht maken voor collega.

Pfffffffff

*waar is de drank?*
, das nie fijn nie.

~schenkt extra grote borrel in~
Wat wilde ik nou toch typen?
*gaat nog meer flessen drank halen*

He Suup, gvdku^%#&#^ter&#^#%tyf(#*@^ !

Dikke dikke

ooooh, kut, Suup!

Ik heb mijn kroost eindelijk plat. Poeh.
Bah, 1 van de kids van 2-ling ligt in het ziekenhuis met zware RS. 41 graden koorts, sondevoeding, om de zoveel uur longen en keel uitzuigen met slangen...zielig
Oh wat zielig Darly voor vriendin
Agossie! Sterkte!
Oh jasses, wat eng Dar....

En Suup, iemand die jou dumpt over de mail is jouw liefde écht NIET waard. Eikel. Maar het is een rare dag dus, voor velen. Bam heeft ook al zo'n k*tverhaal over haar dochter.

* knipt het licht uit en doet of het al nacht is en dus bijna morgen*
Zo ik heb scharrel een korte mail teruggestuurd.
Ja, nou ben ik dus benieuwd :-)
Voor alles Dames die wat vrolijkheid kunnen gebruiken: Suprised kitty
hihihi wat lief!
Schattig.

*kijkt nog een keer*

En net als je denkt dat je het allemaal gehad hebt, (inclusief ineens familie van schoonzus ook in broerstad met oud en niuew waardoor mamasuup en ik nu op zoek moeten naar een andere overnacting (zus en man en twee kids). Is de dag nog niet voorbij, want de kat heeft naast mijn bed gekotst.

Zucht ik ga maar slapen, niet mijn dag.
Zooo nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Koffie dus.
Gisteren maar vergeten, dus, Suup?

Lekker, koffie. Nog maar drie weken werken. En dan ben ik klaar,
Ja is goed

Nog 12 dagen Mop, 12 dagen.
Dat klinkt nog korter

Zullen wij vanavond even bellen? Eens ouderwetsch bijkletsen? of heb jij allerhande plannen?
Stamkroeg waarschijnlijk als ik zin heb, maar dat weet ik nog niet zeker. Kans is groot dat ik scharrel tegenkom en daar heb ik nog even geen zin in, Maar rond 9 uur ben ik denk ik zeker wel thuis.

Oh met hulp an Darly gisteren ook nog mijn sintgedicht afgemaakt voor collega. Is leuk geworden,. En ik had vnnacht ook nog inspiratie voor een gedicht voor moeder van vriendin. Dat laatste was optioneel, maar vanuit mijn werkmoest ik haar iets duidelijk maken .
He bah, wat naar nou van Ramses. Ik vond m echt zo te gek! Maar het zat er natuurlijk aan te komen, hij heeft het gezien zijn leven nog lang volgehouden. En ik heb m gelukkig nog 1 keer live gezien. En zoals Ramsey Nasr al schreef op Facebook: hoog Shaffy, kijk omhoog Shaffy.

Rip Ramses
Verdrietig he!
Erg jammer want het was een geweldige artiest. Mooie man. Maar ik werd ook droevig van die Grootse Man in een zorgcentrum (documentaires en interviews) en vroeg me af of dit nou het einde is voor zo'n bijzondere man. Hij heeft behoorlijk geleefd en veel gegeven, het is goed zo.
Ook waar, Bloes.

Ik werd net helemaal emoosioneel. De stagiaires hadden op het werk hun evaluatie-beoordelings-gesprek. (zat ik natuurlijk niet bij, want daar had ik natuurlijk helemaal niks mee te maken) . Klonk allemaal oppervlakkig, niet echt zoals ze het mij hadden verteld enzo, maar goed. Loop ik richting bus, roept een van de stagiaires me terug. Ik moest even wachten.

Kreeg ik een cadeautje. Een heel klein boeddhaatje. Als dank voor de begeleiding die ze bij de Toko niet vonden maar van mij wel kregen. En omdat ik wel wat geluk kon gebruiken bij het vinden vaneen andere baan. En als ik die baan dan had, of ze bij me mochten stage lopen

Smelt! Wat een lieve jeugd van tegenwoordig!
WOW Tila, wat gaaf! *kippenvel* En terecht natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven