Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
afwasmachine 900.-? dat kost ie hier niet eens nieuw, haha

Kan je geen nieuwe kopen, of is het een speciale?

het zijn nogal bedragen zeg.

Hier noggeen plannen met kerst!
sneu ja.
Ik heb geen dicht inspiratie, het is echt erg!
900 euro???? Koop dan een nieuwe zouk \eggen
Mamax, ben het met je eens, stom allemaal je post over familie van gisteravond.

ZIjn jullie nu weer aan het twijfelen over huis?

Ceetje vannacht nog beetje aan het huilen in haar slaap en wat verhoging, maar ergste achter de rug denk ik. Ze ziet er alleen niet uit, kind is spierwit.

Bridge, live voeden vanaf werk lijkt me niet handig. Heb niet zulke tepels als die jongen uit die reclame

Kokos, hoe is operatie gegaan?
Mijn Vivasint ook de deur uit, mooi, want hoofd loopt over met al die kado's. Gister boek in winkel gekocht wat ik ook al online besteld had
hahahaha, dat zou zo een actie van mij kunnen zijn

ik moet alleen het gedicht nog!

Ik heb stress, hahaha
Hulptroepen inschakelen
Ik heb alleen het gedicht gemaakt en de kadootjes ingepakt. Moeder heeft de kadootjes gekocht en post het geheel vanmiddag. Zo lastig, zieke kinderen. Ben zelf al een week de deur niet uit geweest. Op donderdagavond na dan.

Bam, 11 december hebben we een afspraak met de makelaar. Dan moeten we er uit zijn.

Handig Star ! Niemand anders aan wie je het kado kunt doen? Andere schoonzusje heeft nu een tentje gevonden waar we voor de helft kunnen eten en om 17 uur al (altijd lekker met de kinderen). Geen idee hoe schoonzus 1 dat vind. Ik denk zo maar dat ze daar zeer verbolgen over zal zijn (als ik iets regel moet het altijd anders enzo... ). We zien wel.

Jin, 900 euro! Kun je niet beter een nieuwe kopen dan? Kerstavond vieren we met mijn familie (ouders, zusje, oma en tante), eerste Kerstdag met (deel van?) schoonfamilie en tweede Kerstdag weer met mijn ouders en zusje. Gezellig. Oud en Nieuw zijn we lekker thuis en komt beste vriendin met man (Melkie die hier gepost heeft toen ik bevallen ben van Mini). Moet man dan ook werken of is hij dan thuis?

Hier nog kinderen met een Playmobil adventkalender of is uiteindelijk alleen mijn moeder gezwicht? Vanmorgen een ridder (Maxi, drakenkasteel) en een boef (Mini, politie).
Die Playmobil k*tkalender heeft me net heel wat bloed zweet en tranen gekost om in elkaar te zetten
Welke heb je dan?
Ga je dan helemaal opgedirkt enzo uiteten? Vind ik altijd zo leuk, helemaal in glitterjurk ofzo uit met de feestdagen
quote:mamax schreef op 01 december 2009 @ 13:58:

Welke heb je dan?Kerstman met beessies.
Dat denk ik niet, we gaan hier naartoe. Glitterjurken komen wel weer als ik niet onder tafels achter m'n kinderen aan hoef te kruipen
Kalender is leuk! Ik geloof dat ik ook nog moet bouwen voor de mannen, wacht wel tot ze alle doosjes uitgepakt hebben
Daar zou je niet misstaan in rode glitterjurk
quote:mamax schreef op 01 december 2009 @ 14:04:

Kalender is leuk! Ik geloof dat ik ook nog moet bouwen voor de mannen, wacht wel tot ze alle doosjes uitgepakt hebben Ja erg leuk, wist ik veel dat je dat ding nog half zelf in elkaar moest zetten
Het hele bos zeker?
Ook. En de bloemetjes.

Maar ook de hele vakverdeling nog en alles in de vakjes doen. Ik dacht dat je dat gewoon kant en klaar kocht
Die van Maxi was wel kant en klaar. Volgens mij riep m'n vader wel zoiets over die van Mini, maar ik nam hem niet echt serieus.
Ik geloof dat ik mijn broertje maar hier uitnodig na het hele Sinterklaasgebeuren, kan hij mooi alles in elkaar gaan zetten

Morgen Sinterklaas op kdv, zal ook wel weer hyper gedoetje worden.
Mini donderdag bij de PSZ, maar die gaat het missen (is nog tot zaterdag/zondag besmettelijk). Maxi vrijdag op school. Ben benieuwd hoe hij het vind.
Hier de Unicefkalender. L vindt het maar stom dat hij niet alle vakjes open mag maken

Ramses dood? Verbaasde me iedere keer weer dat die man nog leefde. Kan er niet om rouwen sorry.

Pfff, hoofdpijn en heel moe. B wilde niet slapen en L wilde geen filmpje naast me kijken in bed. Plan mislukt dus. Maar even boodschappen doen dan. Gelukkig schijnt de zon! Heerlijk.
Is een speciale ingebouwde, kan niet zomaar elke er in zetten.... Echt stom, ik ben er echt boos van, en het was nog een stomme vent ook .

Ik heb twee vilten kerstmannen als adventkalender en die moet ik nog vullen.
quote:mamax schreef op 01 december 2009 @ 14:21:

Mini donderdag bij de PSZ, maar die gaat het missen (is nog tot zaterdag/zondag besmettelijk). Maxi vrijdag op school. Ben benieuwd hoe hij het vind.

Vast heel spannend

Mini heeft het nog niet zo in de gaten wellicht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven