welk(e) instrument(en) bespeel je

01-12-2009 15:20 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hoelang speel je al en wat voor muziek speel je erop? Zou je nog een ander instrument willen leren spelen?

Zelf speel ik piano. Ik heb 3 jaar les gehad en ik speel nu alleen nog maar zelf (alleen niet zo vaak als ik zou willen). Ik speel vooral klassiek.

Ik zou heel graag nog accordeon en klarinet willen leren spelen.
Ik heb 7 jaar klarinetles gehad en 6 jaar in een orkest gespeeld. Over het algemeen erg leuk om te doen! Daarnaast nog 3 jaar gitaarles gevolgd, maar ben er toch niet echt handig mee.

Zingen doe ik trouwens het liefste. Heb er ook les in gehad en zodra ik weer meer tijd heb ga ik me weer ergens inschrijven!

Muziek is echt een uitlaatklep voor me.

Soms denk ik stiekum, was ik maar naar het conservatorium gegaan. De hele dag muziek maken :-D. Dan zou ik graag nog viool of cello willen bespelen!
heb van mn 10de tot mn 20ste jaar trompet gespeeld.bij een harmonieorkest gezeten enmuziekschool A,B,C en stukje D gedaan.

een keuze voor mijn andere liefhebberij heeft gezorgd, dat ik nu geen tijd meer heb om te spelen.

miz kan je nl maar 1 ding ECHT goed doen.

ben zo,n iemand met een ultiem muziekaalgehoor.

erg leuk,als er ergens 1valse noot gespeeld word,ben ik degene die het waarneemt.
quote:Nellebelletje schreef op 01 december 2009 @ 15:57:

Mandoline De mandoline is juist een ontzettend leuk instrument!
Dwarsfluit, piano en saxofoon. Heb paar jaar conservatorium gedaan (jazzopleiding) en jaren in allerlei bandjes gespeeld. Nu helaas niks meer.
Piano; heb ooit vijf jaar lesgehad. ik speel nu alleen nog maar als ik in een bepaalde stemming ben. Boos, verdrietig, blij ..... ik reageer het af op de piano.

Verder zing ik ieder jaar mee tijdens de Leidse Muziekdagen in de Pieterskerk; met 1.000 mensen (die van heinde en verre komen) zing ik dan de Messiah van Händel. Ik heb geen geweldige stem en beheers niet de techniek van coloratuurzingen, maar dat hoor je toch niet tussen al die anderen .....
Ik speel inmiddels 14 jaar klarinet, heb 8 jaar les gehad en in een orkest gespeeld. Stopte met les toen ik in mijn studiestad ging wonen. Daarvoor heb ik 3 jaar blokfluitles gehad.

Wil overigens ook graag een sopraansax kopen.
Ik maak al muziek probeer muziek te maken in een harmonie-orkest vanaf mijn 8e. Begonnen op een trompet met 1 ventiel, na 2 jaar overgestapt op dwarsfluit. Die was ik na 10 jaar spuugzat. Inmiddels speel ik 12 jaar F-hoorn.

quote:zomerkind schreef op 01 december 2009 @ 21:45:

Ik maak al muziek probeer muziek te maken in een harmonie-orkest vanaf mijn 8e. Begonnen op een trompet met 1 ventiel, na 2 jaar overgestapt op dwarsfluit. Die was ik na 10 jaar spuugzat. Inmiddels speel ik 12 jaar F-hoorn.

[afbeelding]Nog steeds geen spijt van die laatste overstap. Ik vind de hoorn het mooiste instrument in het hele orkest!
Heb conservatorium zang gedaan, en speel ook piano, gitaar, bas en drums.
Ben nu muzieklerares.
Piano. Grappig trouwens dat er zoveel piano spelen. In mijn omgeving helemaal niet.
...
ik zing en probeer mezelf nu piano aan te leren
quote:girlxxx schreef op 01 december 2009 @ 16:03:

leefnu vrijdagavond ff jammen hahha omgeving R'dam dat dan weer wel !

Helaas niet bij mij in de buurt .

Leuk om te zien dat er meer mensen met muziek bezig zijn hier!

Volgens mij hebben we de achtergrond muziek voor de VIVA- Meet bij deze geregeld ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven