Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
He bah, Luni! Is ze nog steeds ziek of alweer? Ze was vorige week toch al ziek naar huis gegaan? Ben je verplicht om dan in te vallen?
Ja,alweer maar hetzelfde probleem. Ik weet niet of ik verplicht ben eigenlijk..maar ja,zeg maar eens nee Moeilijk in alle opzichten

Als ze helemaal hersteld is maar eens over hebben....gisteren ook een klein gesprek erover met onze leidinggevende gehad.

Ik had hier kerstzegels besteld en kreeg er 4 Blond agenda's bij,heb er zelf ook eentje gehouden,erg blij mee( als een klein kind )
Blond agenda????

Leuk Juultje die pasfoto van JZ.

Hier zijn de drukke dagen begonnen. Morgen heeft MB zijn grote mensen feestje, as woensdag trakteren op school en 's middags kinderfeestje. Donderdag is hij echt jarig maar komt ook sinterklaas op school en is zaterdag sinterklaas jarig.

Alvast van harte Mokkie!!

Blond als in Blond Amsterdam
Goeiemorgen!
Morgen

Vandaag krijg ED1 de sleutels, dus vanmiddag even erheen natuurlijk. Het huis heeft ongeveer dezelfde indeling als ons huis.

Onze thuis situatie is nu best veranderd, en qua drukte valt het best mee hoor, alleen zijn wij ons "vrije"weekend kwijt Want wanneer onze kids er niet zijn, dan heeft mijn broertje zijn kids. Maar we staan graag klaar voor hem zolang als t nodig is.

Luni vervelend met je schouder, ga je naar fysio? Misschien ligt het idd aan de houding?

Geweldig Juultje dat je tussen de bedrijven door met je kids, nog tijd vrij kan maken om te forummen het valt ook niet mee hoor, het ritme met 2 kids....maar ik vind dat je het goed doet hoor

Morgen lekker uiteten met mijn collega's en ja hoor de baas betaald.

fijne dag allemaal
Niemand hier vandaag?

Leuk voor ED1, Eef! Moet er veel aan gebeuren? Veel plezier vanavond met je collega's.

Vandaag voor de eerste echte afspraak op het consultatiebureau geweest met JZ, hij is goed aangekomen en is nu 3 cm langer sinds zijn geboorte. Groeit lekker dus!

JD heeft haar schoentje gezet bij AH, even nieuwe boekjes gehaald bij de bieb voor haar en nu zit ik te wachten tot albert (boodschappen) komt, terwijl JZ slaapt en JD een spelletje speelt op de Wii. Vanavond moet ik eigenlijk nog weg, maar ik heb geen zin. Slecht geslapen vannacht (JZ spookte een beetje), dus ben best moe.
Ik beken dat ik vaak niet eens meer kijk hier omdat er zo weinig gepost wordt Wel op een sporttopic bij L&L af en toe

Op mn werk heb ik de orga van alles rond kerst erbij dus erg leuk.Tutje met een K blijft nog thuis deze week...ik kan alleen vrijdag niet omdat ik pedicuremodel ben,mn baas weet dat en is geen punt,misschien ga ik smiddags nog even maar dat zal ik morgen overleggen

Ik heb gerend vandaag op de loopband,was echt lekker en het gaf een kick. Het was al heel lang geleden dat ik gerend heb,meestal zet ik gewoon een goede pas erin

Hoe is je dag verder verlopen Juultje?

Eef,hoe was het huis???
Ik kijk nog steeds trouw, maar het is wel jammer dat het zo rustig is. Ik schrijf ook actief op een topic op 'kinderen' (maart 2006), verder lees ik vooral mee. O ja, een topic op thuis over wonen in Arnhem kom ik af en toe en schrijf er soms.

Dat kan natuurlijk goed, dat je al een afspraak hebt op je vrije dag, je werkt niet voor niets 4 dagen natuurlijk. Ik zou nooit in kunnen vallen of ik moet een kind mee kunnen nemen .

Dag was wel prima, wel 2 aanvaringen met JD, die zat 2 keer op de trap en heeft even gedemonstreerd hoe hard ze kan gillen. Ik kan je vertellen: dat is erg hard

Net in bad geweest (mag weer, joepie!), maar ik hoorde JZ huilen vanaf beneden, JM kreeg 'm blijkbaar niet stil. Toch maar eruit gegaan dus, dan lig ik toch niet relaxed. Morgen misschien maar nieuwe poging doen.

Ik open ff een topic op h over het kraambezoek volgende week.
Ik voel me dan zo aanwezig,net of ik niets anders te doen heb Wat ik wel heb...maar goed.

Het is steeds

Luni

iemand

Luni

iemand

Luni

etc etc...

Lekker in bad,jammer dat hij huilde,zal je altijd zien

Ik kijk even op H!
Haha, ja dat heb ik ook wel een beetje. Ik heb eigenlijk altijd wel een scherm met het forum open staan, ook wel een beetje overdreven. Wij twee zijn wel het meest aanwezig hier geloof ik...

Ik ben er nog wel achter gekomen waarom hij huilde: vieze broek. Had JM niet aan gedacht om te checken en JZ heeft echt een enorme hekel aan een vieze luier. Beetje jammer dat hij die ook 's nachts produceert en daar dan dus wakker van wordt. Gisteravond zat er eerst een boer dwars, toen een vieze luier en daarna de hik. Hij sliep pas na twaalven...

Pff, nog maar een maand en dan ga ik alweer echt aan het werk. Ik doe nu al wat dingetjes en heb net de eerste mail gestuurd voor een afspraak met iemand in januari, komt wel erg dichtbij nu! Het is zo dubbel: ik heb er enorm veel zin in, maar ik wil nu ook heel erg genieten van de tijd met JZ, hij begint nu al te veranderen, gaat zo verschrikkelijk snel! Ik heb de laatste dagen echt last van een soort hormonenachtbaan, heel overweldigend.
Ieuw,jij liever dan ik Ik ben wel erg benieuwd naar hem hoor!

Ga je in je nieuwe baan wel wat flexibeler werken of hou je vaste tijden aan?
Ik hou het gewoon bij mijn vaste 3 dagen, daar hebben we opvang voor. Maar als er eens een keer eentje ziek is zijn we wel veel flexibeler, dan kan een van ons thuiswerken of gewoon helemaal vrij nemen.
Kijk je nog wel eens rond naar iets anders trouwens?
Ik kijk wel maar de druk is er wel vanaf..zie ook niet echt iets leuks trouwens...
2x is ook weer overdreven
Haai,

heb nogal last van arm, dus probeer zo min mogelijk te internetten en dus forummen. Jammer dat het hier dan zo rustig wordt..

Zal kijken op H. voor afspraak Juultje.
Nou,we zijn met meer dan ons alleen toch

Leuk dat je even kwam kijken Compu,ik stuur je nog een vraag via Hyves
Hij staat er nog niet he? Anders heb ik 'm stiekem verwijderd..
Nee,ik heb je gebeld en ingesproken!
Goeiemorgen!
Goeiemiddag
Juleke,hoe laat wil je ons hebben met BS-en?
He, das ook een leuke variant van mijn nick. Eeeh, ff denken hoor, 's middags is prima. Hoe laat zou Compu er kunnen zijn? Ik zal wel ff op hyves kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven