Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik heb het al gezien!
Net weer ff lekker gewii-ed, best fijn om zo te sporten, hoef ik de deur niet uit. Het is ook wel lekker voor mijn schouders en nek, die komen dan weer wat losser. Morgen ga ik me voor het eerst sinds lang weer laten masseren, heerlijk!

Komen er nog meer naar het babyschudden?
Goeiemorgen

Ik ga zo naar Rotterdam,een kennis heeft gevraagd of ik als model wil zitten voor de opleiding pedicure dus dat doe ik voor haar,leuk want we hebben elkaar al zeker 20 jaar niet gezien,extra leuk dus!

Ik had gisteren een drukke dag,2 in 1 want ik ga echt niet vandaag maar erna wel gaan sporten,eerst een half uur cardio en toe een uur power. Leuk hoor,met gewichten enzo!

Ik dacht altijd dat het héél zwaar zou zijn maar dat is niet zo,juist niet

Of misschien ben ik in de tussentijd heel sterk geworden

Juultje,volgens mij komt Eef ook(toch Eef,ja toch he?)

Ik ga na Rotterdam door naar Gouda,mn nicht(je) ligt in het ziekenhuis dus ik ga even langs,daarna nog snel een kop koffie bij een andere kennis en dan vind ik het mooi voor mn vrije dag
Leuk, Luni, om model te zitten, veel plezier!

Wat heeft je nichtje, is het ernstig?

Ik zou me vandaag laten masseren, maar ik moet met JZ even naar de dokter, maar weer verzetten dus. Ik heb het al een keer verzet, toen heeft zij het een keer verzet en nu ik weer dus, schiet niet echt op.

Ik heb nog geen bericht van Eef gezien dat ze komt?
quote:Juultje schreef op 04 december 2009 @ 09:15:

Leuk, Luni, om model te zitten, veel plezier! Dank je,het was idd erg leuk,ook om mn oud klasgenote weer te zien,na 27 jaar! Als vanouds...

Wat heeft je nichtje, is het ernstig? Ik weet het niet zeker ,ze is ergens aan geopereerd Volgens mij een zwelling in haar lies wat steeds opspeelde..denk ik! Ik ben niet meer gegaan,het bezoekuur kwam slecht uit,ik stuur een e-card

Ik zou me vandaag laten masseren, maar ik moet met JZ even naar de dokter, maar weer verzetten dus. Ik heb het al een keer verzet, toen heeft zij het een keer verzet en nu ik weer dus, schiet niet echt op. He,jammer! Misschien wil JM even?

Ik heb nog geen bericht van Eef gezien dat ze komt?
JM naar de dokter met JZ bedoel je? JM moest werken, dus dat ging niet. Leuke pakjesavond gehad gisteren, vandaag nog een keer.

Verder nog iemand pakjesavond?
Goeiemorgen

Ik doelde op de massage Juultje

Hier geen pakjesavond,ook met kerst niet hoor. Soms vinden mensen ons een beetje raar wat dat betreft maar beide geen behoefte aan,vrienden doen het ook niet eigenlijk....

Ik doe het wel met mn verjaarskado (reisje)

Een soort liesbreuk bij je nichtje Luni? Dat heb ik ook ooit gehad.

Hier zeker wel pakjesavond. Hoewel MB al gruwelijk verwend is met zijn verjaardag. Maar ja sinterklaas hoort er wel echt bij he? Misschien wel het laatste jaar dat ie geloofd. Hij zit nu naar het sinterklaasjournaal jaaroverzicht te kijken.

Vieren jullie het met beide families een keer Juultje?
Gelooft Mokkie

Ik heb je een bericht gestuurd op H trouwens!

Nee,het is meer een uit de hand gelopen ontstoken haarzakje,het wordt steeds een behoorlijke zwelling.
'Middag!

Mokkie,bedankt voor je antwoord

Ik kwakkel een beetje,heb sinds vorige week ook een onsteking in mn bijholte en vrijdag werd ik wakker met iets dat op een ontstoken oog leek. Helemaal rood,vocht achter het vlies,tranen en mn ooglid hing er wat bij(onder) erg naar! Nu werd ik wakker met een opgezet oog en een soort kwab ter hoogte van mn holte,ook naar onder toe wat dikker.

Nu is het weer redelijk bijgetrokken hoor

Vorige week heb ik de plaatsvervangend arts erover gesproken(tel) maar hij zegt dat ik moet stomen,zoutoplossingen doen(spoelen) en als het te erg wordt een paracetamol....wat heb je daar nou aan!

Ik doe dat allemaal maar het gaat niet over...is nu al bijna een week dus.Als ik 39 graden koorts heb,het pus uit mn ogen loopt(letterlijk zo gezegd!!) mag ik langskomen en heel misschien krijg ik dan AB...

Iemand raad? Tante Compu nog een fijne oplossing uit het grote kruidenboek?

Met een ijszak heb ik de grootste zwelling weg,ik leek The Elephant man wel
He bah wat naar Luni. Vroeger had ik vaak ontstoken oog en kreeg dan altijd een zalfje.

Pakjesavond gisteren was gezellig. MB was superblij met alles, maar vandaag was ie een beetje ziekjes. Weet niet of het ook een beetje oververmoeidheid is van de hele afgelopen week, maar hij had ook lichte koorts. In ieder geval rustig aangedaan en morgen zien hoe het gaat.

Ik zie erg op tegen komende week. Op ma, di en wo. avond moet ik 30 oudergesprekken voeren (heb nogal een grote mentorklas) en dat naast alle gewone werkzaamheden. En net ook ongesteld geworden
Misschien een beetje van de spanning Mokkie?

Ik ben wel gaan werken maar eigenlijk ook nog wel in de lappenmand.Er was eigenlijk vergadering vanavond maar ik heb het stokje overgedragen en ben al in bed.Morgen weer een dag.

Toch lijkt het alsof de stoom-en spoelbeurten vruchten afwerpen,de druk is minder en het lijkt of de zwelling afneemt..Het is duidelijk bijholte-ontsteking met uitwasemingen naar oog en oor.

Maar langzaamaan vooruit dus. Juultje,ik wil geen kleine kindjes aansteken dus hopelijk is het voor zaterdag helemaal weg....
Hoe gaat het met de ouderavonden, Mokkie? En hoe is het met MB, is hij gisteren naar school geweest?

Vervelend, Luni, dat je je niet goed voelt. Gaat het alweer wat beter vandaag? Zou jammer zijn als je niet kunt komen zaterdag.
Het gaat stukken beter Juultje,ik heb goede hoop hoor! Ik wil alleen je kinderen niet aansteken,vandaar dat ik voorzichting ben
Fijn dat het beter gaat!
Ja,voor mij vooral

Het zag er werkelijk niet uit en wat een pijn!

Hier is het regenachtig en grijs,donkere dagen voor kerst nog een week en een dag werken en dan ben ik 2 weken vrij,lekkerrrrrrrrrrrrrrrr

Er is nog een borrel waar ik ws wel heen ga maar verder houdt het op hoor,ik heb mn collega ook echt laten weten dat ik dan eens op haar moet kunnen rekenen.

Ik vertel het hele verhaal nog wel ...

Ik heb wel zin in zaterdag,leuk leuk

Lekker Luni, 2 weken vrij! Hoe reageerde je collega? Niet gaan werken dan hoor, ook niet als ze ziek wordt tijdens je vakantie.

Maarreh... komen er nou nog meer zaterdag? Kan ik op hyves alle leden een berichtje sturen trouwens?
Nee,ik ga echt niet werken! Als er gebeld wordt neem ik niet op,ben ik niet verplicht ook geloof ik

Na de zomervakantie heb ik al deze vakantie opgenomen,tezamen met het terugnemen van de vrijdag als vrije dag. Het was een beetje overrompelend allemaal

Ik heb me een klein beetje op de orga van zaterdag gestort en ik heb 1 afmelding per telefoon,1 per hyves en eentje per mail(dezelfde als jij denk ik Juultje ) Kwam net binnen

Verder weet ik het niet.
Mooi, lekker vakantie vieren! Heeft J ook vrij?

Klopt, ik heb die afmelding ook gekregen per mail Van wie heb je nog meer een afmelding?
nee,bij J op zn werk is het nog steeds druk dan, hij heeft wel 2e kerstdag vrij,dat is al meer dan de laatste jaren.

Nog een afzegging per telefoon van Nikitah en via Hyves van Chadi. Ik heb nog meer smsjes uitgestuurd maar mijn telefoon doet raar nu,verzenden gaat erg moeilijk en duurt lang voor ze aankomen

Ik ga slapen ook,lekker

Truste

P.s. Krijg net van Eef ook een nee per sms binnen,ze kan niet.

Als je wil verzetten/annuleren begrijp ik dat hoor!!!!
Wat mij betreft gaat het wel door hoor, jullie komen dan met z'n drieën? Er vanuitgaande dat Mokkie ook komt en dat jij niet nog ziek bent zaterdag. (Mokkie, trek je het een beetje deze week? Erg druk?)

Lekker dat J in ieder geval 2e kerst vrij heeft. Hebben jullie nog plannen die dag?
Nou Leuk!!Ik ben vóór

Onze plannen hebben de richting van: huispak,stapel films,makkelijke hapjes en een goede wijn

We gaan volgende week weer uit( nu echt!!) maar een vriendin die van ver komt en ook daarheen gaat vroeg of zij bij ons kunnen blijven slapen.J en ik hadden dat al verwacht en over gehad dat we geen logees willen. Dus nu heb ik nee gezegd maar ik vind het toch wat ongemakkelijk

Met z'n vieren denk ik? Poesie, Luni, Compu en ik? en misschien Arabella.

Willen jullie zowiezo geen logees Luni, of volgende week niet?

Ik heb de week tot nu toe overleefd, maar ik vond het wel zwaar hoor, drie avonden boordevol gesprekken en dan overdag lesgeven. Ik ben flink uitgekakt. En dan ook het gevoel thuis tekort te schieten.... Het lot van de werkende moeder denk ik. Hoewel thuis alles prima geregeld wordt hoor, het is meer mijn eigen (schuld)gevoel.
Hey Mokkie,

We hebben er dit keer geen zin in,ik had net een leuk plannetje om lekker te ontbijten met zn tweeen en een lekker lui dagje te houden.

J moet zondags weer werken dus we hebben maar 1 dag weekend samen. We gaan ook expres met de bus zodat we wat kunnen drinken dus dan moeten we wel eerder weg,zij willen graag tot het einde blijven...bovendien hebben we niet eens een logeerbed,nog steeds niet

Niet schuldig voelen joh,gekkie!

Compu kwakkelt een beetje dus ze heeft afgezegd...
Lni en ik hebben een stationsdate

Kan me voorstellen dat je dan geen loge wil. Daar moet je je ook niet ongemakkelijk over voelen.

Dan zal ik me niet schuldig voelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven