De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
maandag 30 november 2009 om 14:26
Lekker geshopt Nala? Bracht je kolf nog zoveel op, haha!
Quint, wat rot voor je moeder zeg! Hopelijk kunnen jullie haar goed steunen... Mooi dat vanaf 1 jan de creche iig geregeld is. Dat is weer een last minder!
Frans, ik vroeg me ook al af of jullie een vaste oppas elke week hebben of breng je ze uit logeren? Hmmm mischien ook eens invoeren hier. Klinkt wel aantrekkelijk eigenlijk! En dan 1 keer in de 2 week ofzo, haha! En hoe staat het met Bojan en de borst, is ie helemaal eraf nu? Kayleigh had dat ook toen ze 9 of 10 maanden was. Detlev kan er nog steeds geen genoeg van krijgen... Hij blijft de fles maar niets vinden, ben nu hard aan het oefenen met een beker en door een rietje drinken aanleren.
Quint, wat rot voor je moeder zeg! Hopelijk kunnen jullie haar goed steunen... Mooi dat vanaf 1 jan de creche iig geregeld is. Dat is weer een last minder!
Frans, ik vroeg me ook al af of jullie een vaste oppas elke week hebben of breng je ze uit logeren? Hmmm mischien ook eens invoeren hier. Klinkt wel aantrekkelijk eigenlijk! En dan 1 keer in de 2 week ofzo, haha! En hoe staat het met Bojan en de borst, is ie helemaal eraf nu? Kayleigh had dat ook toen ze 9 of 10 maanden was. Detlev kan er nog steeds geen genoeg van krijgen... Hij blijft de fles maar niets vinden, ben nu hard aan het oefenen met een beker en door een rietje drinken aanleren.
maandag 30 november 2009 om 14:31
Hier even een lekker dagje vrij. Was ziek afgelopen weekend, flink verkouden en dan weer warm en koud enzo. Blegh. Nu alleen nog flink verkouden, maar verder gaat het wel. Heb me zelfs ziekgemeld zaterdag en dat doe ik bijna nooit. Gisteren wel weer gewerkt, want toe ging het wel wat beter en thuis voel ik me dan alleen maar ellendiger. Vandaag en morgen ben ik vrij dus kan lekker mijn gang gaan met de kids!
Vanmiddag staat pepernoten bakken op het program, dus ben benieuwd hoeveel geduld kayleigh heeft, anders kan er toch ook wel koekjes van maken toch?
Vanmiddag staat pepernoten bakken op het program, dus ben benieuwd hoeveel geduld kayleigh heeft, anders kan er toch ook wel koekjes van maken toch?
maandag 30 november 2009 om 19:23
DDDJ, je maakt me zo wel nieuwsgierig.
Kay, ik heb Ties maar geholpen met pepernoten maken. En zijn het bij jullie koekjes geworden?
Lekker toch nog bv, zolang Detlev er nog van geniet lekker doorgaan.
Nala, kan me voorstellen dat Esmee die drukte zat is hoor.
Frans, leuk zo'n meeting. Hoe zit het met die van ons?
Hier alles zijn gangetje. Vanavond lekker bij mijn ouders gegeten, man moet werken.
Kay, ik heb Ties maar geholpen met pepernoten maken. En zijn het bij jullie koekjes geworden?
Lekker toch nog bv, zolang Detlev er nog van geniet lekker doorgaan.
Nala, kan me voorstellen dat Esmee die drukte zat is hoor.
Frans, leuk zo'n meeting. Hoe zit het met die van ons?
Hier alles zijn gangetje. Vanavond lekker bij mijn ouders gegeten, man moet werken.
maandag 30 november 2009 om 21:30
dinsdag 1 december 2009 om 21:07
Zooo dames, kennen jullie me nog *schaam schaam*
Nou waar zal ik eens beginnen, flink ziek geweest 3 week lang, griep, holteontstekingen die pas na drie antiobioticakuren overgingen.
Verder gewoon geen nieuws binnen ons gezin, wel in familie hoop misere, niet levenvatbaar kindje geboren met 23 week bij neef/viendin, tante longkanker niet operabel.....,heb wel meegelezen hoor!
Do meid, lang niet gezien... Wat een nare mededeling voor jullie zeg... En moeilijk dat er aan donatie zoveel eisen zitten... dat maakt het al helemaal moeilijk... dikke kus!
Dj hoest bij jou? Zag een weggehaald berichtje en een knuf van Jac... Nog steeds niet top daarzo?
Jac meid jij moet bijna werpen of niet? Gaat alles nog goed meid??
De rest helemaal in sinterklaas sfeer?? Ben hier nu wat kadootjes aan het verzamelen. Iemand miss nogtips voor puzzels? Saar heeft nu puzzels van 20 en dat gaat prima, heb er nog een bij gekocht, maar eigenlijk wil ze ze groter. Volgens mij kom je dan driect op 50 st of niet? En wordt dat dan niet direct moeilijk? Verder krijgt ze mini loco rekenen. Ze is helemaal gefixeerd op cijfers haha. Letters tegenwoordig ook, sinds ze het alfabet kent, zingt ze dat een aantal keer per dag, je lacht je dood!
12-9 heb vandaag een kaart met bon gehad van je vriendin, wat ontzetend attent zeg!! Bedank je haar nog ff voor me?
dikke kus allen
Nou waar zal ik eens beginnen, flink ziek geweest 3 week lang, griep, holteontstekingen die pas na drie antiobioticakuren overgingen.
Verder gewoon geen nieuws binnen ons gezin, wel in familie hoop misere, niet levenvatbaar kindje geboren met 23 week bij neef/viendin, tante longkanker niet operabel.....,heb wel meegelezen hoor!
Do meid, lang niet gezien... Wat een nare mededeling voor jullie zeg... En moeilijk dat er aan donatie zoveel eisen zitten... dat maakt het al helemaal moeilijk... dikke kus!
Dj hoest bij jou? Zag een weggehaald berichtje en een knuf van Jac... Nog steeds niet top daarzo?
Jac meid jij moet bijna werpen of niet? Gaat alles nog goed meid??
De rest helemaal in sinterklaas sfeer?? Ben hier nu wat kadootjes aan het verzamelen. Iemand miss nogtips voor puzzels? Saar heeft nu puzzels van 20 en dat gaat prima, heb er nog een bij gekocht, maar eigenlijk wil ze ze groter. Volgens mij kom je dan driect op 50 st of niet? En wordt dat dan niet direct moeilijk? Verder krijgt ze mini loco rekenen. Ze is helemaal gefixeerd op cijfers haha. Letters tegenwoordig ook, sinds ze het alfabet kent, zingt ze dat een aantal keer per dag, je lacht je dood!
12-9 heb vandaag een kaart met bon gehad van je vriendin, wat ontzetend attent zeg!! Bedank je haar nog ff voor me?
dikke kus allen
woensdag 2 december 2009 om 09:59
Ook even hier een update:
Meld! Zwanger en wel....
Nu ruim 39 weken, hmzz... conditie is gezakt tot onder het vriespunt. Heb geen zin meer. Walg van mijn spiegelbeeld haha, ik kijk ook nog steeds in het raam als ik door de kamer loop, moet ik maar nie meer doen
Tris heeft nu Sintviering op de psz. Dat kan hij gelukkig meemaken, daar hebben we hem niet van weg hoeven houden vanwege bevalling, dus dat is weer meegenomen.
Verder is schoonvader nu, na anderhalve week UMCG, weer thuis gelukkig, dat geeft wel rust in 't koppie.
Raar hoor, vrijdagavond & nacht had ik flink gerommel, inclusief lage krampjes, werd elk uur wakker, stijf vd adrenaline, omdat ik ervan overtuigd was dat het zou gaan beginnen. Nu is 't weer zo rustig als wat.
Amy, jij maakt ook wat mee in je familie zeg, tjeeee Gelukkig ben je zelf nu eindelijk opgeknapt.
Meld! Zwanger en wel....
Nu ruim 39 weken, hmzz... conditie is gezakt tot onder het vriespunt. Heb geen zin meer. Walg van mijn spiegelbeeld haha, ik kijk ook nog steeds in het raam als ik door de kamer loop, moet ik maar nie meer doen
Tris heeft nu Sintviering op de psz. Dat kan hij gelukkig meemaken, daar hebben we hem niet van weg hoeven houden vanwege bevalling, dus dat is weer meegenomen.
Verder is schoonvader nu, na anderhalve week UMCG, weer thuis gelukkig, dat geeft wel rust in 't koppie.
Raar hoor, vrijdagavond & nacht had ik flink gerommel, inclusief lage krampjes, werd elk uur wakker, stijf vd adrenaline, omdat ik ervan overtuigd was dat het zou gaan beginnen. Nu is 't weer zo rustig als wat.
Amy, jij maakt ook wat mee in je familie zeg, tjeeee Gelukkig ben je zelf nu eindelijk opgeknapt.
woensdag 2 december 2009 om 22:30
Heavy weken dus achter de rug Amy? Sjit hoor.
Nu wel weer helemaal opgeknapt?
Ik moet voor de sint nog een gedicht maken en 1 cadeautje kopen. Dan ben ik klaar.
Jacinta, sterkte met de laatste loodjes.
Gelukkig is je schoonvader weer thuis.
Hier is het eindelijk weer rustig in huis.
Esmée is al 2 dagen huilerig. Denk weer een sprongetje.
Verder nog steeds erg moe, maar als het dan eenmaal 's avonds is, zit ik wel weer lekker en ga ik weer niet op tijd naar bed...
Ga em zo wel opzoeken.
Morgenochtend komt mijn schoonmoeder Esmée in bad doen.
Nu wel weer helemaal opgeknapt?
Ik moet voor de sint nog een gedicht maken en 1 cadeautje kopen. Dan ben ik klaar.
Jacinta, sterkte met de laatste loodjes.
Gelukkig is je schoonvader weer thuis.
Hier is het eindelijk weer rustig in huis.
Esmée is al 2 dagen huilerig. Denk weer een sprongetje.
Verder nog steeds erg moe, maar als het dan eenmaal 's avonds is, zit ik wel weer lekker en ga ik weer niet op tijd naar bed...
Ga em zo wel opzoeken.
Morgenochtend komt mijn schoonmoeder Esmée in bad doen.
donderdag 3 december 2009 om 21:57
Upper-de-up!!!!
Esmée heeft gelukkig weer een betere dag en slaapt weer veel beter.
Vanmiddag laaste Sintinkopen gedaan en zit nu weer lekker online te pokeren.
Morgen naar de sintviering op mijn werk en 's avonds heerlijk weer naar de kapper.
Heb weer nieuwe foto's op mijn Hyves gezet van Esmée. Zitten weer gave bij.
Esmée heeft gelukkig weer een betere dag en slaapt weer veel beter.
Vanmiddag laaste Sintinkopen gedaan en zit nu weer lekker online te pokeren.
Morgen naar de sintviering op mijn werk en 's avonds heerlijk weer naar de kapper.
Heb weer nieuwe foto's op mijn Hyves gezet van Esmée. Zitten weer gave bij.