De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

12-9, hoe was het vandaag? Ik ken dat niet, Het land van Sint.

Kayleigh, super hoor, Detlev aan het "kruipen".

En mensenkleur. Goed bedacht.

Esmée heeft een jengel weekend. Soms twijfel ik wel of het door die val komt. Maar als ik er objectief naar kijk, dan denk ik niet dat dat het is.

Denk meer dat ze rond een sprongetje zit, want iedere keer valt ze in mijn armen in slaap. Leg ik d'r weer in d'r bedje, doet ze een hazeslaapje.

Gelukkig drinkt ze verder wel goed en slaapt ze 's nachts nog steeds als een tierelier. (vannacht weer van half 12 tot half 9!)

Ben nog steeds wel erg moe. Hebben het iedere keer best wel druk. De komende 1 1/2 maand hebben we iedere zondag wel wat.

En dan maak ik ook altijd de kantine en zo schoon.

Maar de visite ging vanmiddag gelukkig beetje op tijd weg. Lekker vanaaf bankhangen!

Ik heb gelukkig niet zoveel last van de MG vaccinatie. Vent moet morgen.
Oehoe, waar is iedereen???

Werd vanmiddag gebeld door mijn werk dat er een meisje van mijn oude groep op sterven lag.

Werd ik 1 1/2 uur later alweer gebeld, dat ze al was overleden.

Ze was wel een meisje wat altijd longontsteking had en vaak aan de zuurstof lag.

Ze waren er nu ook achter gekomen dat ze de Mexicaanse griep had.

Ze is volgens mij maar 14 jaar geworden.

Vanmiddag ff bij de buuf geweest. Kon natuurlijk nog bijna niemand van de laan, maar was wel gezellig.

Maar wat een bagger weer zeg! Echt binnenzit weer.

Ga pas morgenmiddag de deur weer uit.

Esmée blijft een beetje mieperig. Iedere keer slaapt ze maar een half uurtje en huilt dan weer.

Speentje erin, dan slaapt ze wel weer verder.

De nachten blijven gelukkig wel goed gaan. Niet zoals het weekend tot half 9, maar tot half 7 vind ik ook niet erg.
Nala, ondanks dat je weet dat het zulke kwetsbare kindjes zijn komt het overlijden toch altijd als iets onverwachts. En bij zo'n jong kind altijd weer erg heftig.

Vervelend dat Esmee zo miepig is, is vast een sprongetje hoor. Door de val is wel erg onwaarschijnlijk. Hopelijk is ie snel voorbij.

Hera, leuk. Echt leuke leeftijd dit vind ik, ze genieten er echt zo van.

Kay, jee Detlev ook alweer bijna jarig. Vier je het gewoon woensdag? En leuke cadeaus hoor.

Land van Sint was erg leuk (aanrader Frans) alleen begonnen de sintactiviteiten pas om 12 uur en wij moesten om 1 uur alweer weg voor verjaardag dus dat was wel jammer.

Ties en Fenne zouden gisteren bij mijn ouders blijven slapen. Maar mijn moeder vond Fenne na 5 min huilen al zielig dus die maar weer meegenomen. En toen we op punt stonden om te gaan begon Ties te huilen. Had mijn moeder vergeten luier om te doen en toen wilde hij dus weer mij naar huis.
Voor wie zich verveelt vanavond, lekker reltopic over sluiten van topic. Star is ook weer lekker op dreef
Hoi!

Joehoe een kruipende Detlev!! Knapperd! Bojan zit nu steeds op knietjes en handen, wiebelt wat en kijkt trots om zich heen .

Jee en hij is al bijna 1. Wat gaat het snel zeg.

Geef je eigenlijk nog bv? (en 12-9 en Hera?) . Bojan wil niet meer sinds 2 weken ofzo. Heb eerst nog gekolfd in de hoop dat ie wel weer zou willen. maar hij wil echt niet. Ben nu dus aan het afbouwen. Kolf 1 keer per dag savonds. Tot ik het zat ben en dan is het klaar. Vind ik eigenlijk helemaal niet zo leuk (nou ja stoppen met kolven wel hoorm, begrijp me niet verkeerd. Maar dat ie ineens niet meer wil. Hij kijkt me echt alsof ik gek ben als ik hem aanleg)

Land van Sint lijkt me wel leuk. *Ik was vrijdag nog in de dierentuin. Milena vraagt steeds naar ties dan . Ik was nu met een vriendin en een vriendje van Milena. Milena komt naar me toe rennen met een eikel in haar hand:

M; mama wat is dat?

Ik: een eikel

M: zo noem jij mensen toch?

12-9 Jammer dat de logeerpartij iet door ging zeg. Baalde je ervan?Hoe is het met je vader trouwens?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ga eens kijken bij het reltopic . Hou wel van een rel. Star heeft ook al ruzie gemaakt met iemand van mijn andere topic
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ga zo ook eens kijken bij reltopic.

Hahaha, die Milena.

Ik zit de hele tijd met een jengelend aapje op mijn armen.

In bed wil ze niet slapen, maar wel in mijn armen.

Denk ook nog steeds een sprongetje.
Welk topic is het? Kan het niet vinden.
**Vanaf november 2009 voor een 1e kindje**
Hai meiden...

Jeetje Nala las net ff je verhaal, pff wat een schrik zeg. Lekker gevaarlijk ook dat hij zo terug klapt. Gelukkig niks ernstig met Esmee.. En wat een lekker wijfie zeg, zag net ff de foto`s.

Heeft iedereen trouwens gereageerd op de oproep voor de MG ?

Kreeg hem ook voor Kaj maar dat hoefde natuurlijk niet. Was al geweest.

Kaj gaat hartstikke goed, wel 2x achter elkaar gevallen buiten op dezelfde plek, was het bijna weg van de eerste keer, had hij vrijdag weer een giga bult, zo zielig. Voor het eerst dit weekend 2 nachten bij hem weg geweest, pff wat heb ik hem gemist zeg. Wel leuk zo`n boottrip naar York..
Leuk trouwens Quint dat je het zo naar je zin hebt op het werk !!
Ahum stoute 12/9, je mag niet verwijzen naar andere topics he

En Frans, wat heb je toch een wijs kind haha!
Oh jee, gaat angel daar nu ook weer nieuw topic over openen

Hoe is het jac? Hou je het nog vol?
Thx voor het compliment Brabs. Vind het zelf ook een lekker wijfie.

Ik heb de MGprik gehaald. Kreeg em sowieso al, omdat ik een astma verleden heb.

Las al op je Hyves dat York geslaagd was. Wel moeilijk he, zo zonder je poepie.

Quintie, thx voor de bonnen. Schrok eerst van de envelop. Denk wat heb ik nou weer met die stichting te maken?

Haha, floepert, op kosten van de baas post sturen. :-)

Vanmiddag met de 5 vriendinnen en baby's bij elkaar gekomen, waarmee ik tegelijk zwanger was.

Was erg gezellig en leuke foto's gemaakt. (zie mijn Hyves)

En de leguanen zitten in hun nieuwe hok!!! Ging gelukkig goed.

Ze zaten al die tijd nog in het oude huis. Hok was nu pas klaar.

Ben benieuwd hoe ze de nacht overleven. Zijn toch stress gevoelige beesten.
Nala, foto's zijn leuk hoor van al die baby's. Echt grappig hoe jullie dat zo gedaan hebben. En hoe is het met die kijkers van jullie huis afgelopen?
Hoi,

Zal zo eens op hyves kijken naar de foto's.

Esmee nog jengelig?

Brab, wat heerlijk zeg zo naar York! Echt leuk! Kan me voorstellen dat je Kaj gemist hebt.
Hoi meiden!

Wat leuk zeg, dat Land van Sint, 12-9! Wist niet eens dat het bestond, maar het ziet er erg leuk uit. Was het maar wat dichterbij... Maar misschien toch. Wat heerlijk dat Fenne heeft doorgeslapen. Zou ze het echt helemaal doorhebben nu?

Nala, wat leuk die foto's. Gaat het weer goed met Esmee? Builen geslonken en niet meer zo mieperig? Zal je net zien dat dat tegelijk valt met een sprong. Dan voel je je als kersverse mama zo onzeker... Hoe is het met de leguanen gegaan vannacht?

Frans, wat heb je toch een heerlijk lekker wijs wijffie. Die kan je echt niks wijs maken, die vertelt het je zelf wel

Wat jammer dat Bojan niet meer bij je wil drinken. Kan me voorstellen dat je daar van wordt. Verder alles goed met je vrolijke ventje?

Hee Quint, hoest met jou? Las bij Juni dat je al geweest bent met Jano voor de prik en dat hij ook al zo'n bikkel was! Allemaal bikkelkindjes hier op het forum. Ik hou m'n hart vast voor aankomende vrijdag, maar goed.

Hoe is het op je werk? Gaat het lekker? Naar je zin?

En hoe is het met mijn kleine vriendinnetje Jani?

Hera, hoe gaat het met jou en je jongens?

Hoe gaat het met het gemis van jullie trouwe maatje? Hebben je jongens er veel verdriet van?

Daphne roept nu nog steeds als ze een zwarte poes ziet, hee dat is Diesel! Dieieieieieieiseeeeel, kom je weer eens thuis eten????

Verder alles oké. Veel werken en erg druk. Thuis is het nog niet oké, maar whatelse is new. Vandaag lekker woensdag en lekker vrij. Veel knuffen met m'n meisje, misschien eventjes zwemmen en daarna naar verjaardag schoonpa.

Fijne dag meiden! X
Ik zie geen foto's op je hyves van alle baby's . Wel van een heel mooi ander baby'tje! Wat is esmee al een dametje zeg. Zo grappig dat kuifje!
Hey DDDJ!

*zwaai*
Hooooi!
Ik ga het zwemmen maar overslaan. Ik kom niet van m'n kont en Daphne hangt op de bank voor JimJam. Zo eerst maar eens ontbijten ofzo.
Hier hangen we ook op de bank . Milena kijkt huisje boompje beestje en ik zit een beetje topics te bekijken op internet.

Ik ga zo eens boven kijken. Bojan slaapt nog steeds. Had net al even gegluurd, maar hij ligt er lekker bij .

Altijd dwars in bed, de gekkerd. HIj was ook zo moe gisteren. Slaapt nauwelijks op kdv, omdat ie overal bij wil zijn.
Goedemorgen en TAART voor iedereen!
Jaaaah Kayleigh, ook hier van harte met Detlev!
Oh ja Hoera! Detlev is jarig!

Lieve Detlev gefeliciteerd met je verjaardag! Kay, manvanKay en kleine Kay ook gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven